Gå til innhold

Har det roet seg på treningsstudio ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trener jevn, 3-4 ganger i uka, trent i flere år. Men i januar måtte jeg bytte litt til hjemme trening. Merker sosiale angsten kicker inn på overdrive og blir stresset av alle menneskene på studio, har det beggynt å roe seg? Har folk sluttet enda?

vurder å avvente til februar - mars om det er stor pågang enda.

Anonymkode: 37a90...6a1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke her, enda. Min erfaring er at det roer seg i midten av februar.

Anonymkode: 63162...be2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, regn med ut februar ca...da detter de fleste nye støttemedlene av 🙂 

Anonymkode: b645a...6d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff😰 hvorfor beggyner  alle likt??

vurder å droppe ferie til sommeren og heller  bruke penger på å bygge et lite studio i kjelleren, så er jeg klar til neste pulje med nyttårsforsett😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Uff😰 hvorfor beggyner  alle likt??

vurder å droppe ferie til sommeren og heller  bruke penger på å bygge et lite studio i kjelleren, så er jeg klar til neste pulje med nyttårsforsett😊

Fordi treningssentrene spiller på nordmenns tendens til å fråtse i jula, og påfølgende ønske om vektreduksjon og livsstilsendring i januar. De sørger for å sveive folk inn med ekstra gode tilbud, som gjør at mange biter på. I tillegg er neste "lyspunkt" kanskje sommerferien, som gjør at det å desperat prøve å trene seg til sommerkroppen for ørtiførtende gang plutselig blir et aktuelt tema på nytt.

Anonymkode: e27e9...276

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

På mitt treningssenter har det roet seg allerede, det er betydelig færre folk nå enn tidligere i januar. Nå er det mulig å få skap og plass i garderoben og trene uten at gruppetimene er helt stappfulle. Dette er ikke i Oslo da, men en mindre by på Østlandet.

Anonymkode: 63e90...436

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På treningssenteret mitt er det massevis av folk fremdeles. Gruppetimene jeg pleier å gå på er fulle. Jeg gleder meg til det begynner å roe seg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Apocalypte skrev:

Det er bare å gå å trene utenom kjernetiden fra ca 18-20.  Går helt fint da.

Fra 18-20 er det jævlig mye folk der jeg trener😅 da senteret kjøre gruppetimer også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det har roet seg 😊 Trener tidlig på morgen da, men mindre nå en det var i begynnelsen av januar.

Anonymkode: c4322...1e2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...