AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #1 Del Skrevet 22. januar 2020 Jeg trener jevn, 3-4 ganger i uka, trent i flere år. Men i januar måtte jeg bytte litt til hjemme trening. Merker sosiale angsten kicker inn på overdrive og blir stresset av alle menneskene på studio, har det beggynt å roe seg? Har folk sluttet enda? vurder å avvente til februar - mars om det er stor pågang enda. Anonymkode: 37a90...6a1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #2 Del Skrevet 22. januar 2020 Ikke her, enda. Min erfaring er at det roer seg i midten av februar. Anonymkode: 63162...be2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #3 Del Skrevet 22. januar 2020 Ja, regn med ut februar ca...da detter de fleste nye støttemedlene av 🙂 Anonymkode: b645a...6d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kågebruker Skrevet 22. januar 2020 #4 Del Skrevet 22. januar 2020 Det er fullstendig galskap fortsatt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #5 Del Skrevet 22. januar 2020 Uff😰 hvorfor beggyner alle likt?? vurder å droppe ferie til sommeren og heller bruke penger på å bygge et lite studio i kjelleren, så er jeg klar til neste pulje med nyttårsforsett😊 Anonymkode: 37a90...6a1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #6 Del Skrevet 22. januar 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Uff😰 hvorfor beggyner alle likt?? vurder å droppe ferie til sommeren og heller bruke penger på å bygge et lite studio i kjelleren, så er jeg klar til neste pulje med nyttårsforsett😊 Anonymkode: 37a90...6a1 Fordi treningssentrene spiller på nordmenns tendens til å fråtse i jula, og påfølgende ønske om vektreduksjon og livsstilsendring i januar. De sørger for å sveive folk inn med ekstra gode tilbud, som gjør at mange biter på. I tillegg er neste "lyspunkt" kanskje sommerferien, som gjør at det å desperat prøve å trene seg til sommerkroppen for ørtiførtende gang plutselig blir et aktuelt tema på nytt. Anonymkode: e27e9...276 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #7 Del Skrevet 2. februar 2020 På mitt treningssenter har det roet seg allerede, det er betydelig færre folk nå enn tidligere i januar. Nå er det mulig å få skap og plass i garderoben og trene uten at gruppetimene er helt stappfulle. Dette er ikke i Oslo da, men en mindre by på Østlandet. Anonymkode: 63e90...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy- Skrevet 2. februar 2020 #8 Del Skrevet 2. februar 2020 På treningssenteret mitt er det massevis av folk fremdeles. Gruppetimene jeg pleier å gå på er fulle. Jeg gleder meg til det begynner å roe seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. februar 2020 #9 Del Skrevet 2. februar 2020 Det er bare å gå å trene utenom kjernetiden fra ca 18-20. Går helt fint da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #10 Del Skrevet 2. februar 2020 1 time siden, Apocalypte skrev: Det er bare å gå å trene utenom kjernetiden fra ca 18-20. Går helt fint da. Fra 18-20 er det jævlig mye folk der jeg trener😅 da senteret kjøre gruppetimer også Anonymkode: 37a90...6a1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #11 Del Skrevet 2. februar 2020 Syntes det har roet seg 😊 Trener tidlig på morgen da, men mindre nå en det var i begynnelsen av januar. Anonymkode: c4322...1e2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå