Gå til innhold

Tråden om Helene Drage


Anbefalte innlegg

CecilieX skrev (33 minutter siden):

Å dele det videre er jo veldig pussig da, hvis hensynet til barnet sies å være hovedmotivasjon. Hvis det ikke slo en, så burde jo det gå opp et lys for noen når det blir påpekt. Men ingen tok anmodningen og slettet innleggene. Heller ikke mods, hvilket bringer oss til spørsmålet som stilles. Hvorfor får ikke HD sitt barn samme beskyttelse? @Sol Rampelyset

I samme slengen vil jeg spørre hva som er gjeldende regel for kallenavn på barn. Da AnneBrith ble aktivt diskutert ble det satt en regel på å ikke kunne omgå regelen med bruk av navn ved å bruke omskriving. HD har nå valgt å ikke bruke navnet men bruker et «synonym», hvilket har blitt brukt i tråden. Er dette egentlig greit?

👏 Godt skrevet 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Orly skrev (29 minutter siden):

Flott, gode avgjørelser fra dere 👏

Jeg er enig. Fint at mannen til HD anses som en offentlig person som oppsøker offentligheten. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
CecilieX skrev (På 2.3.2022 den 21.09):

Å dele det videre er jo veldig pussig da, hvis hensynet til barnet sies å være hovedmotivasjon. Hvis det ikke slo en, så burde jo det gå opp et lys for noen når det blir påpekt. Men ingen tok anmodningen og slettet innleggene. Heller ikke mods, hvilket bringer oss til spørsmålet som stilles. Hvorfor får ikke HD sitt barn samme beskyttelse? @Sol Rampelyset

I samme slengen vil jeg spørre hva som er gjeldende regel for kallenavn på barn. Da AnneBrith ble aktivt diskutert ble det satt en regel på å ikke kunne omgå regelen med bruk av navn ved å bruke omskriving. HD har nå valgt å ikke bruke navnet men bruker et «synonym», hvilket har blitt brukt i tråden. Er dette egentlig greit?

@Sol Rampelyset. Jeg savner svar på spørsmålet mitt om synonymet for navn på barn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CecilieX skrev (23 timer siden):

@Sol Rampelyset. Jeg savner svar på spørsmålet mitt om synonymet for navn på barn. 

Hei,

Beklager, jeg har visst oversett spørsmålet ditt. Vi tillater heller ikke kallenavn på barn, nei. Man kan skrive "barnet" eller "datteren", men ikke kallenavn, forbokstav eller lignende. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
Sol Rampelyset skrev (2 minutter siden):

Hei,

Beklager, jeg har visst oversett spørsmålet ditt. Vi tillater heller ikke kallenavn på barn, nei. Man kan skrive "barnet" eller "datteren", men ikke kallenavn, forbokstav eller lignende. 

Sol, admin.

Takk for avklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Med tanke på at modereringen skal "forsøke å sikre en så lik moderering som mulig med andre tråder", er det vel en tanke å stikke innom HD igjen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Revenge o'Cavatina skrev (36 minutter siden):

Med tanke på at modereringen skal "forsøke å sikre en så lik moderering som mulig med andre tråder", er det vel en tanke å stikke innom HD igjen.

Du mener vel Villa paprika tråden? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
*blueberry* skrev (36 minutter siden):

Har dere permanent stengt tråden?

Håper det,

Styggeste tråden på Kg der så og si alt er lov å skrive uten at det blir moderert selv etter rapportering 

T.o.m bilde av barnet lå ute i tråden i flere dager før det endelig ble fjernet, og ja, det ble rapportert! Andre influencer-tråder kan man knapt nevne at vedkommende har barn, men i denne tråden er det ikke så nøye 

For ikke å snakke om alle nedsettende spekulasjonene om hennes evne som mor

Og for ikke å nevne kommentarer om kropp

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (29 minutter siden):

Håper det,

Styggeste tråden på Kg der så og si alt er lov å skrive uten at det blir moderert selv etter rapportering 

T.o.m bilde av barnet lå ute i tråden i flere dager før det endelig ble fjernet, og ja, det ble rapportert! Andre influencer-tråder kan man knapt nevne at vedkommende har barn, men i denne tråden er det ikke så nøye 

For ikke å snakke om alle nedsettende spekulasjonene om hennes evne som mor

Og for ikke å nevne kommentarer om kropp

Du kan jo klage på modereringen her på ris og ros.

Jeg ønsker bare et svar fra @Sol Rampelyset eller @Måne Rampelyset fordi det står ikke noe om stenging i ryddemeldingen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (11 minutter siden):

Du kan jo klage på modereringen her på ris og ros.

Jeg ønsker bare et svar fra @Sol Rampelyset eller @Måne Rampelyset fordi det står ikke noe om stenging i ryddemeldingen. 

Hvorfor tror du jeg opprettet denne tråden på nettopp ris og ros og sammen med flere gjentatte ganger har kommentert i den? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skruf skrev (26 minutter siden):

Hvorfor tror du jeg opprettet denne tråden på nettopp ris og ros og sammen med flere gjentatte ganger har kommentert i den? 

Igjen; jeg vil bare ha et svar fra moderatorene for en oppklaring. Postet ikke for å diskutere modereringen eller om den bør stenges. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (2 timer siden):

Har dere permanent stengt tråden?

Hei,

tråden er åpen igjen nå.

Måne, admin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måne Rampelyset skrev (1 minutt siden):

Hei,

tråden er åpen igjen nå.

Måne, admin.

Takk for oppklaring ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...