Gå til innhold

Sannheten om menn og kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe virkelig rart og særegent med den type menn som bruker timesvis og årevis på nettet for å bare diskutere menn vs kvinner emner. Utrolig sært

Anonymkode: e6a20...97e

Hvorfor tror du det bare er menn som gjør dette ?

Anonymkode: aa007...9a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er noe virkelig rart og særegent med den type menn som bruker timesvis og årevis på nettet for å bare diskutere menn vs kvinner emner. Utrolig sært

Anonymkode: e6a20...97e

Helt enig med deg. Virker som om enkelte har en agenda om å spre kvalme og tåler ikke motsvar. Blir bare barnslige og svarer med "si ifra hva det er du ikke forstår" osv.

 

Anonymkode: f5be0...755

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.1.2020 den 11.40, AnonymBruker skrev:

Helt enig med deg. Virker som om enkelte har en agenda om å spre kvalme og tåler ikke motsvar. Blir bare barnslige og svarer med "si ifra hva det er du ikke forstår" osv.

 

Anonymkode: f5be0...755

Synd om du oppfatter det som kvalme, men konkretiser gjerne hva du reagerer på. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, herzeleid skrev:

Synd om du oppfatter det som kvalme, men konkretiser gjerne hva du reagerer på. 

Jeg reagerer på den stadig halvveis (dårlig) skjulte holdningen din til kvinner der du mener kvinner over en viss alder er verdiløse og at kvinner er til for mannen til bruk og kast.

Du er flink til å ha skjulte intensjoner men er lett å avsløre.

Reagerer også på at du slenger rundt med utsagn og når du blir tatt på det svarer du alltid i samme bane som du gjør nå eller slutter totalt å svare.

Forøvrig flott at du skjønte det var sånne som deg jeg sikta til så noe selvinnsikt har du da..og det at du skjønte jeg mente deg sier jo også at du må føle deg truffet.

So ifra om det er noe du vil jeg skal konkretisere fordi jeg forstår ikke helt hva du mener med det du skriver og hvorfor du føler det er slik😉

Anonymkode: f5be0...755

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg reagerer på den stadig halvveis (dårlig) skjulte holdningen din til kvinner der du mener kvinner over en viss alder er verdiløse og at kvinner er til for mannen til bruk og kast.

Igjen, vis meg et eneste innlegg der jeg skriver noe slikt. 

Sitat

Du er flink til å ha skjulte intensjoner men er lett å avsløre.

Det spørs om du ikke avslører deg selv vell så mye som noen annen. Gitt at du beskylder meg for å mene ting jeg overhodet ikke mener virker dette som enda et tilfelle der du tilegner meg meninger på bakgrunn av hva du føler jeg mener heller enn det jeg faktisk skriver

Sitat

Reagerer også på at du slenger rundt med utsagn og når du blir tatt på det svarer du alltid i samme bane som du gjør nå eller slutter totalt å svare.

Jeg aner ikke hva du mener å ha "tatt" meg på, men når noen svarer med avsporinger velger jeg å påpeke det heller enn å bli med på leken. 

Sitat

Forøvrig flott at du skjønte det var sånne som deg jeg sikta til så noe selvinnsikt har du da..og det at du skjønte jeg mente deg sier jo også at du må føle deg truffet.

Jeg kjenner mine "fans" såpass godt at jeg vet når dere snakker om meg. Det betyr selvfølgelig ikke at du har rett, men at det begynner å bli ganske forutsigbart. 

Sitat

 

So ifra om det er noe du vil jeg skal konkretisere fordi jeg forstår ikke helt hva du mener med det du skriver og hvorfor du føler det er slik😉

Anonymkode: f5be0...755

 

Fint du spør, det er et fremskritt. Du kan begynne med å vise meg et eneste innlegg der jeg skriver at "kvinner over en viss alder er verdiløse eller at kvinner er til for mannen til bruk og kast", slik du beskylder meg for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, herzeleid skrev:

Igjen, vis meg et eneste innlegg der jeg skriver noe slikt. 

Det spørs om du ikke avslører deg selv vell så mye som noen annen. Gitt at du beskylder meg for å mene ting jeg overhodet ikke mener virker dette som enda et tilfelle der du tilegner meg meninger på bakgrunn av hva du føler jeg mener heller enn det jeg faktisk skriver

Jeg aner ikke hva du mener å ha "tatt" meg på, men når noen svarer med avsporinger velger jeg å påpeke det heller enn å bli med på leken. 

Jeg kjenner mine "fans" såpass godt at jeg vet når dere snakker om meg. Det betyr selvfølgelig ikke at du har rett, men at det begynner å bli ganske forutsigbart. 

Fint du spør, det er et fremskritt. Du kan begynne med å vise meg et eneste innlegg der jeg skriver at "kvinner over en viss alder er verdiløse eller at kvinner er til for mannen til bruk og kast", slik du beskylder meg for. 

Det er jo bare å vente på enda et av dine hatefulle innlegg så kan jeg linke til det.

Og når det er flere av oss som reagerer på det samme av det du skriver så burde det kanskje ringe en liten bjelle hos deg?

Du virker ikke til å ha det helt godt ned deg selv og har heller ikke helt gode verdier.

Anonymkode: f5be0...755

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo bare å vente på enda et av dine hatefulle innlegg så kan jeg linke til det.

Og når det er flere av oss som reagerer på det samme av det du skriver så burde det kanskje ringe en liten bjelle hos deg?

Du virker ikke til å ha det helt godt ned deg selv og har heller ikke helt gode verdier.

Anonymkode: f5be0...755

Det er en evig sirkel med han der Hakkiplata. Bare ute etter å trekke tid ut av kvinner, bare ignorer, han lytter og lærer aldri uansett. Vil ikke, gidder ikke, digger å trolle. 

Anonymkode: e6a20...97e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er en evig sirkel med han der Hakkiplata. Bare ute etter å trekke tid ut av kvinner, bare ignorer, han lytter og lærer aldri uansett. Vil ikke, gidder ikke, digger å trolle. 

Anonymkode: e6a20...97e

Sant det. Også kamuflerer han kvinnehater sitt da med "velmente" råd som basically er : hvishvis du er kvinne i 20 årene så fort deg og finn en mann, gjerne hvem som helst og for dere som er 30 så får dere ta til takke med 50 åringer.

Han må leve et trist og hatefullt liv.

Anonymkode: f5be0...755

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 31.1.2020 den 8.18, AnonymBruker skrev:

Det er noe virkelig rart og særegent med den type menn som bruker timesvis og årevis på nettet for å bare diskutere menn vs kvinner emner. Utrolig sært

Anonymkode: e6a20...97e

Jeg synes det er fint at noen orker. Denne tråden viser at det lever en del myter om menn blant kvinner som er ødeleggende for menn med lite ressurser. Ressurssvake damer har staten på sin side. Fint at vi kan få presentert fakta.

Anonymkode: c2b5f...88a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo bare å vente på enda et av dine hatefulle innlegg så kan jeg linke til det.

Anonymkode: f5be0...755

Med andre ord klarer du ikke å vise til ett eneste innlegg der jeg skriver noe av det du beskylder meg for. Dette begynner å bli ganske forutsigbart. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, herzeleid skrev:

Med andre ord klarer du ikke å vise til ett eneste innlegg der jeg skriver noe av det du beskylder meg for. Dette begynner å bli ganske forutsigbart. 

 

 

Joda men du bare pakker det inn så fint du😉

Er jo bare å slenge ut en tråd om kvinner over 30 så er du der med en gang. Skjønner ikke helt hva du får ut av å tråkke på andre da, men deg om det.

Anonymkode: f5be0...755

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda men du bare pakker det inn så fint du😉

Er jo bare å slenge ut en tråd om kvinner over 30 så er du der med en gang. Skjønner ikke helt hva du får ut av å tråkke på andre da, men deg om det.

Anonymkode: f5be0...755

Med andre ord er du ikke i stand til å vise et eneste innlegg der jeg skriver noe av det du beskylder meg for, og understreker igjen hvordan du ikke forholder deg til det jeg skriver men hva du føler jeg mener. Som sagt, veldig forutsigbart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.1.2020 den 11.46, AnonymBruker skrev:

Trodde folk hadde humor på KG, men der tok jeg vist feil....

Anonymkode: aa007...9a1

Ja, for dette var jo så ustyrtelig morsomt al jeg holder på å le meg ihjel

Anonymkode: 10798...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...