Jump to content
Sign in to follow this  
AnonymBruker

Sannheten om menn og kvinner

Recommended Posts

AnonymBruker
På 23.1.2020 den 23.40, herzeleid skrev:

Det virker som du roter deg bort i ting som ikke er relevant for tråden.

Det var da vel du som startet med dette sykemeldt opplegget ditt? Da må du tåle å få svar og kunne diskutere på en ordentlig måte fremfor å servere svada.

Forstår ikke helt din agenda her inne jeg. I alle tråder du skriver i, skal du hele tiden komme med noe bittert rettet mot kvinner? Hvorfor du gjør det er et mysterium men jeg anbefaler å få av seg "sint gammel mann"- brillene dine.

Anonymkode: f5be0...755

Fortsetter under...

herzeleid
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var da vel du som startet med dette sykemeldt opplegget ditt? Da må du tåle å få svar og kunne diskutere på en ordentlig måte fremfor å servere svada.

Nei, jeg påpekte humoren i myter som "manflu" når en samtidig sitter på data som tyder på at det motsatte er tilfelle. Jeg håpet dette var åpenbart. 

Sitat

Forstår ikke helt din agenda her inne jeg. I alle tråder du skriver i, skal du hele tiden komme med noe bittert rettet mot kvinner? Hvorfor du gjør det er et mysterium men jeg anbefaler å få av seg "sint gammel mann"- brillene dine.

Jeg tror på at du føler det sånn, men din tolkning av det jeg skriver er feil. Jeg stusser forøvrig på dette voldsomme behovet for stadig å diskutere person heller enn sak, slik du her gjør igjen. 

AnonymBruker
2 minutter siden, herzeleid said:

Nei, jeg påpekte humoren i myter som "manflu" når en samtidig sitter på data som tyder på at det motsatte er tilfelle. Jeg håpet dette var åpenbart. 

Jeg tror på at du føler det sånn, men din tolkning av det jeg skriver er feil. Jeg stusser forøvrig på dette voldsomme behovet for stadig å diskutere person heller enn sak, slik du her gjør igjen. 

Ser du er veldig glad i å bruke dette.

Anonymkode: b08d0...144

herzeleid
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ser du er veldig glad i å bruke dette.

Foreslår at du ikke avsporer tråden med persondiskusjoner. 

Alkoholist

Min erfaring er at kvinner klager like mye (om ikke mer) som menn når de er syke. 

AnonymBruker

Kvinner er jo syke hele tida 😀 Enormt sykefravær, også de uten barn. På jobben min er damene hjemme fra jobb pga forkjølelse etc konstant.

Anonymkode: e8468...b42

Annonse

Million

Eks-mannen min var også sånn. Fikk han en forkjølelse som oss andre i familien, så var det i hans tilfelle alltid en svært alvorlig utgave av lungebetennelse, iflg han selv. Men om han rotet seg til lege, så var det aldri det likevel, bare forkjølelse. Men han var iflg eget utsagn alltid sykere enn oss andre, uten tvil. Gikk rundt og sa til naboer og sånn at han hadde lungebetennelse, selv om det bare var forkjølelser.

Edited by Million

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner er jo syke hele tida 😀 Enormt sykefravær, også de uten barn. På jobben min er damene hjemme fra jobb pga forkjølelse etc konstant.

Anonymkode: e8468...b42

Enig, kvinnen er en kjempebelastning for samfunnet. Men enda skal de stå i arbeidslivet.

Alt var så mye bedre når kvinnen var hjemme, stellte huset og oppdro barna. Da var ting mye bedre.

Anonymkode: 1a997...8e3

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Enig, kvinnen er en kjempebelastning for samfunnet. Men enda skal de stå i arbeidslivet.

Alt var så mye bedre når kvinnen var hjemme, stellte huset og oppdro barna. Da var ting mye bedre.

Anonymkode: 1a997...8e3

Har du god nok inntekt til å forsørge kone og x antall unger?

AnonymBruker
2 hours ago, AnonymBruker said:

Har du god nok inntekt til å forsørge kone og x antall unger?

Man skaffer seg bare kone og unger hvis man har råd til det. 

Anonymkode: 1077e...b51

AnonymBruker
9 timer siden, herzeleid skrev:

Men tallene bak det du sitter på gidder du ikke å gå inn i? Årsak og sammenheng og alt det der...det er jo visst ikke relevant for deg eller hva?

Jeg føler ingenting. Jeg bare legger merke til det.

AnonymBruker
4 hours ago, AnonymBruker said:

Man skaffer seg bare kone og unger hvis man har råd til det. 

Anonymkode: 1077e...b51

Det var ikke deg jeg spurte.

herzeleid
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men tallene bak det du sitter på gidder du ikke å gå inn i? Årsak og sammenheng og alt det der...det er jo visst ikke relevant for deg eller hva?

Jeg føler ingenting. Jeg bare legger merke til det.

Grunner er interessant, men når du sporer dette av til at det er flere menn i fengsel har vi nok beveget oss ganske langt vekk fra trådens tema. Jeg håpet dette var åpenbart også for deg da det ble påpekt. 

Annonse

AnonymBruker
17 timer siden, herzeleid skrev:

Grunner er interessant, men når du sporer dette av til at det er flere menn i fengsel har vi nok beveget oss ganske langt vekk fra trådens tema. Jeg håpet dette var åpenbart også for deg da det ble påpekt. 

Det var et eksempel.

Du vet at du ikke trenger å diktere folk på hva de kan og ikke kan skrive?

Du er en som leser overskrifta men ikke artikkelen type og da blir det vanskelig for meg å holde en saklig diskusjon med deg.

herzeleid
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var et eksempel.

Ja, et fullstendig irrelevant et. 

Sitat

Du vet at du ikke trenger å diktere folk på hva de kan og ikke kan skrive?

Jeg synes det er fornuftig å holde seg til temaet og påpeke når noen skjærer helt ut. 

Sitat

Du er en som leser overskrifta men ikke artikkelen type og da blir det vanskelig for meg å holde en saklig diskusjon med deg.

Jeg vet ikke hvor du tar dette fra men det stemmer rett og slett ikke. 

AnonymBruker
På 26.1.2020 den 14.44, herzeleid skrev:

Ja, et fullstendig irrelevant et. 

Jeg synes det er fornuftig å holde seg til temaet og påpeke når noen skjærer helt ut. 

Jeg vet ikke hvor du tar dette fra men det stemmer rett og slett ikke. 

Så hold deg til tema da. Du begynner å skrive noe svada og får svar men tåler det jo ikke.

Er du bare ute etter å provosere eller hva er det?

herzeleid
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hold deg til tema da. Du begynner å skrive noe svada og får svar men tåler det jo ikke.

Er du bare ute etter å provosere eller hva er det?

Jeg holdt meg til tematikken som ble pekt på i åpningsposten. Dette forklarte jeg lenger oppe. Spør om det fortsatt er uklart for deg. 

AnonymBruker
På 27.1.2020 den 23.36, herzeleid skrev:

Jeg holdt meg til tematikken som ble pekt på i åpningsposten. Dette forklarte jeg lenger oppe. Spør om det fortsatt er uklart for deg. 

Det går jo ikke an å diskutere med deg. Du slenger ut dritt og får motsvar men tåler det ikke.

Jaja...Er ikke noe å diskutere her videre for min del ihvertfall..dette blir for dumt.

Beklager sent svar forresten.

herzeleid
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det går jo ikke an å diskutere med deg. Du slenger ut dritt og får motsvar men tåler det ikke.

Jeg vet ikke helt hva det er du ikke forstår her. Jeg kom med en relevant påpekning, det er selvfølgelig ikke å "slenge ut dritt". Så svarer du med noe fullstendig irrelevant, bla. at det er flere menn i fengsel. Da påpeker jeg at det ikke er særlig relevant. Jeg vet ikke hva "tåle" har med saken å gjøre.

Sitat

Jaja...Er ikke noe å diskutere her videre for min del ihvertfall..dette blir for dumt.

Ja det begynner i alle fall å bli ganske rart. Jeg tror jeg har forklart deg dette ganske grundig nå, men si gjerne fra om noe fortsatt er uklart.

Sitat

Beklager sent svar forresten.

Det går helt fint :)

AnonymBruker

Det er noe virkelig rart og særegent med den type menn som bruker timesvis og årevis på nettet for å bare diskutere menn vs kvinner emner. Utrolig sært

Anonymkode: e6a20...97e