Zenobia Skrevet 5. januar 2023 Forfatter #821 Del Skrevet 5. januar 2023 Farven er et lite hakk dypere. Yves Rocher Rose 03 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #822 Del Skrevet 6. januar 2023 Veldig fine Zenobia! Kul dekor 😊 disse er ikke fra i dag, de er en uke gamle, jeg har bare glemt å ta bilder 😅 også var de skikkelig vanskelig å ta bra bilde av! Men en uke altså, og fortsatt helt fine uten en eneste chip eller skade 😊 (har base og top coat) Holo Taco: Bring me the teal (creme) Gold flake topper Lost in the woods (teal holo) Electrostatic (black holo) Anonymkode: 550ab...20b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 6. januar 2023 Forfatter #823 Del Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Veldig fine Zenobia! Kul dekor 😊 disse er ikke fra i dag, de er en uke gamle, jeg har bare glemt å ta bilder 😅 også var de skikkelig vanskelig å ta bra bilde av! Men en uke altså, og fortsatt helt fine uten en eneste chip eller skade 😊 (har base og top coat) Holo Taco: Bring me the teal (creme) Gold flake topper Lost in the woods (teal holo) Electrostatic (black holo) Anonymkode: 550ab...20b 😍 🤩😍 🤩😍 🤩 😍 Nyyyydelig! Har inntrykk av at Holo Taco er kvalitet (pga. Simply Nailogical-dama). Har vært inn og kikket. Må se hva jeg har og hva jeg mangler, før jeg bestiller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2023 #824 Del Skrevet 6. januar 2023 Jeg er veldig fornøyd med kvaliteten så langt! Nok til at jeg har en ordre til på vei 😅 Anonymkode: 550ab...20b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 6. januar 2023 #825 Del Skrevet 6. januar 2023 Zenobia skrev (5 timer siden): Farven er et lite hakk dypere. Yves Rocher Rose 03 Åå,kjempefiiiine🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 6. januar 2023 #826 Del Skrevet 6. januar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Veldig fine Zenobia! Kul dekor 😊 disse er ikke fra i dag, de er en uke gamle, jeg har bare glemt å ta bilder 😅 også var de skikkelig vanskelig å ta bra bilde av! Men en uke altså, og fortsatt helt fine uten en eneste chip eller skade 😊 (har base og top coat) Holo Taco: Bring me the teal (creme) Gold flake topper Lost in the woods (teal holo) Electrostatic (black holo) Anonymkode: 550ab...20b Omg,dritlekre jo🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 6. januar 2023 Forfatter #827 Del Skrevet 6. januar 2023 flusa skrev (17 timer siden): Åå,kjempefiiiine🥰 Takker Det ble altfor mye glitter på langfingeren, og det hadde passet bedre på tommelen. Jeg fantaserer om at neste gang skal jeg plassere ett og ett glitter. Og ha glitter på alle neglene. Men bare lite. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 7. januar 2023 #828 Del Skrevet 7. januar 2023 Fargen chrome silver, 2-3 lag Med base coat fra essence, ingen top coat 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nailpolish4life Skrevet 7. januar 2023 #829 Del Skrevet 7. januar 2023 Trish skrev (41 minutter siden): Fargen chrome silver, 2-3 lag Med base coat fra essence, ingen top coat Det er noe eget med sølvfarget neglelakk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 7. januar 2023 #830 Del Skrevet 7. januar 2023 Nailpolish4life skrev (1 time siden): Det er noe eget med sølvfarget neglelakk Ja😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 10. januar 2023 #831 Del Skrevet 10. januar 2023 Trish skrev (På 7.1.2023 den 21.33): Fargen chrome silver, 2-3 lag Med base coat fra essence, ingen top coat Så fine😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 10. januar 2023 #832 Del Skrevet 10. januar 2023 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 10. januar 2023 #833 Del Skrevet 10. januar 2023 flusa skrev (23 minutter siden): Så fine😍 Tusen takk❤️❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #834 Del Skrevet 10. januar 2023 Isadora Blue Enigma Holo Taco Scattered Holo topcoat Skulle ønske jeg fikk til å laste opp video her (fila er for stor), for denne holoen tar seg aller, aller best ut i bevegelse! Anonymkode: 550ab...20b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2023 #835 Del Skrevet 10. januar 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Isadora Blue Enigma Holo Taco Scattered Holo topcoat Skulle ønske jeg fikk til å laste opp video her (fila er for stor), for denne holoen tar seg aller, aller best ut i bevegelse! Anonymkode: 550ab...20b FullSizeRender.MOV Hah jeg fikk krympa fila 😁 sparkle 🧡 Anonymkode: 550ab...20b 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leviora Skrevet 10. januar 2023 #836 Del Skrevet 10. januar 2023 I dag lakket jeg ikke neglene, men fjernet disse. Nå får neglene hvile litt, det har pleid å bli med litt av mine negler når disse knekker av. De her satt derimot dønn fast, jeg brukte for mye lim og det ble skikkelig gris. Bruker altså løsnegler pluss gel lakk. Synes fargen var veldig fin og passet godt med matt top coat Tror jeg kjører reprise neste gang, men kanskje med klar top coat? Husker ikke hvilket merke lakken er fra, jeg kjøper billig fra eBay 😅 Venter en haug i posten nå og gleder meg til de kommer! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 12. januar 2023 #837 Del Skrevet 12. januar 2023 En veldig mørk rød fra isadora som nesten ser svart ut 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kicki_90 Skrevet 12. januar 2023 #838 Del Skrevet 12. januar 2023 Testet ut billiglakk fra Depend, nr. 591. Den er egentlig til frøkna på 3,5 år, men mor ble fristet til å teste en frisk rosafarge i dag 😅 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 12. januar 2023 #839 Del Skrevet 12. januar 2023 Trish skrev (2 timer siden): En veldig mørk rød fra isadora som nesten ser svart ut Utrolig lekkert🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flusa Skrevet 12. januar 2023 #840 Del Skrevet 12. januar 2023 Kicki_90 skrev (10 minutter siden): Testet ut billiglakk fra Depend, nr. 591. Den er egentlig til frøkna på 3,5 år, men mor ble fristet til å teste en frisk rosafarge i dag 😅 Så fine🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå