AnonymBruker Skrevet 2. desember 2022 #721 Del Skrevet 2. desember 2022 La denne i helgen, men har ikke fått tatt bilde før nå. En gellakk fra Born Pretty Store, UR Sugar nr 51. Men jeg tror ikke de selger det merket lenger. Anonymkode: b2d4b...415 5 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nailpolish4life Skrevet 3. desember 2022 #722 Del Skrevet 3. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 1.12.2022 den 14.40): Ble gråbrun i mangel på en rød🥲 Anonymkode: 0bfe4...72c Hva heter neglelakken?. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #723 Del Skrevet 3. desember 2022 Endelig fikk jeg tak i rød neglelakk! Anonymkode: 0bfe4...72c 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2022 #724 Del Skrevet 3. desember 2022 Nailpolish4life skrev (54 minutter siden): Hva heter neglelakken?. Porcini står det n•7 neglelakk Anonymkode: 0bfe4...72c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #725 Del Skrevet 4. desember 2022 Jeg venter på pakke fra Lyko med juletid og gull, men HeltHjem har rota den bort 😑 Så blir fortsatt en stund før det blir julenegler på meg tydeligvis! Anonymkode: 550ab...20b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2022 #726 Del Skrevet 4. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg venter på pakke fra Lyko med juletid og gull, men HeltHjem har rota den bort 😑 Så blir fortsatt en stund før det blir julenegler på meg tydeligvis! Anonymkode: 550ab...20b *med juleRØD Anonymkode: 550ab...20b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 5. desember 2022 #727 Del Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (På 30.10.2022 den 19.42): Essie nailpolish 706 off tropic. Anonymkode: 9f887...852 Så lekker! Er det gellakk eller vanlig overlakk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #728 Del Skrevet 5. desember 2022 Motelvibes skrev (9 timer siden): Så lekker! Er det gellakk eller vanlig overlakk? Det var ikke meg du spurte, men etter flaska å dømme er det en vanlig lakk. Men Essie har en vanlig overlakk som heter gel setter, som de påstår skal gi "gel-like color and shine". Kanskje det er den som er brukt? Den er i alle fall det blankeste jeg har sett av vanlig overlakk. Nå ca 2 timer etter påføring virker den også skikkelig godt herdet og motstandsdyktig, selv om den ikke akkurat har blitt utsatt for de hardeste påkjenningene enda. Anonymkode: 7cb70...4f4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 5. desember 2022 #729 Del Skrevet 5. desember 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var ikke meg du spurte, men etter flaska å dømme er det en vanlig lakk. Men Essie har en vanlig overlakk som heter gel setter, som de påstår skal gi "gel-like color and shine". Kanskje det er den som er brukt? Den er i alle fall det blankeste jeg har sett av vanlig overlakk. Nå ca 2 timer etter påføring virker den også skikkelig godt herdet og motstandsdyktig, selv om den ikke akkurat har blitt utsatt for de hardeste påkjenningene enda. Anonymkode: 7cb70...4f4 Jeg bruker vanligvis SuperShiney fra CND, og den er virkelig blank, men denne over essie-lakken så interessant ut. Og grønnfargen var nydelig🎄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2022 #730 Del Skrevet 5. desember 2022 Forresten, er det noen som har erfaring med ORLY? Jeg fikk lagt hurtigmanikyr i en neglebar, med en ORLY-lakk som ikke skulle trenge underlakk eller overlakk. Fargen er nydelig, og lakken så pen ut hele kvelden, men etter en natts søvn var den full av spor og sår. Jeg bare lurer på om det kan ha blitt gjort noe feil ved påføringen, eller om lakken er så lite motstandsdyktig. (Men etter å ha oppdaget Essie gel setter tror jeg den kan brukes likevel. ) Anonymkode: 7cb70...4f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 6. desember 2022 #731 Del Skrevet 6. desember 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det var ikke meg du spurte, men etter flaska å dømme er det en vanlig lakk. Men Essie har en vanlig overlakk som heter gel setter, som de påstår skal gi "gel-like color and shine". Kanskje det er den som er brukt? Den er i alle fall det blankeste jeg har sett av vanlig overlakk. Nå ca 2 timer etter påføring virker den også skikkelig godt herdet og motstandsdyktig, selv om den ikke akkurat har blitt utsatt for de hardeste påkjenningene enda. Anonymkode: 7cb70...4f4 Takk, setter den på lista! 💅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 6. desember 2022 #732 Del Skrevet 6. desember 2022 Nailpolish4life skrev (På 22.11.2022 den 15.09): så en film med en skuespillerinne ved navn Hailee Steinfeld og fant et bilde av neglene hennes og lurer på, om noen kan fortelle meg hva neglelakken heter? syns den ligner litt "metallic" blanding av lilla og mørkrød. Tenkte på deg da jeg så denne: https://stylingagenten.com/no/produkt/vat-n-wild-wild-shine-nail-farge-burgunder-frost/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2022 #733 Del Skrevet 6. desember 2022 Jeg bruker Essie Gel Setter, og er skikkelig fornøyd! Gir glans, en glatt glass-aktig overflate, og lakken varer lenge 😊 gjør også at lakken tørker fort! Anonymkode: 550ab...20b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 6. desember 2022 #734 Del Skrevet 6. desember 2022 CrazyCatLady2500 skrev (6 timer siden): Tenkte på deg da jeg så denne: https://stylingagenten.com/no/produkt/vat-n-wild-wild-shine-nail-farge-burgunder-frost/ Vet det ikke var til meg men måtte bare si at den så veldig fin ut og at jeg vurderer å kjøpe den😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 7. desember 2022 #735 Del Skrevet 7. desember 2022 Trish skrev (13 timer siden): Vet det ikke var til meg men måtte bare si at den så veldig fin ut og at jeg vurderer å kjøpe den😍 Her er det fritt fram for å kommentere ☺️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2022 #736 Del Skrevet 7. desember 2022 Med mine helsepersonellhender måtte jeg ty til julestemning på tærne i stedet håper ikke folk misliker føtter her inne Og det er en gammel lakk under der som var helt umulig å få vekk, så da ble det å lakke over Anonymkode: 0cc5a...82d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 7. desember 2022 #737 Del Skrevet 7. desember 2022 Jeg fikk nail stickers i Essence-kalenderen min i dag. Hvordan gjør dere det når dere setter de på? Bruker dere pinsett eller fingrene? Aldri prøvd noe sånt før 😃 Og er det lett å få dem av igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motelvibes Skrevet 7. desember 2022 #738 Del Skrevet 7. desember 2022 CrazyCatLady2500 skrev (12 minutter siden): Jeg fikk nail stickers i Essence-kalenderen min i dag. Hvordan gjør dere det når dere setter de på? Bruker dere pinsett eller fingrene? Aldri prøvd noe sånt før 😃 Og er det lett å få dem av igjen? Jeg vet ikke hvordan disse er, men jeg har brukt pinsett tidligere på nailstickers. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #739 Del Skrevet 8. desember 2022 I dag kom Lyko-pakka mi! ....med bare halvparten av varene jeg hadde bestilt. Fortsatt ikke julenegler på meg 😅 Jeg har bl.a. bestilt noen Essence nailstickers i gull, kanskje det er samme du har fått @CrazyCatLady2500? Skal bli interessant å teste, aldri brukt Essence sine før. Jeg bruker pinsett også, forresten. Stickers er litt herk å fjerne, men det hjelper å skrape litt med en pinsett eller lignende etter å ha tatt på negllakkfjerner. Anonymkode: 550ab...20b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. desember 2022 #740 Del Skrevet 8. desember 2022 En mer generisk vinter-lakk mens jeg venter på Lyko… Blå med sølv gradient og holografisk glitter over. essie Jingle Belle (fantastisk pen sølv!) H&M Prismatic Den blå er også HM, men jeg tror den fargen er utgått, jeg finner den ikke i nettbutikken Anonymkode: 550ab...20b 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå