Gå til innhold

Har du lakket neglene i dag? Post et bilde! Lavterskel-skravletråd.

Zenobia

Anbefalte innlegg

La denne i helgen, men har ikke fått tatt bilde før nå. En gellakk fra Born Pretty Store, UR Sugar nr 51. Men jeg tror ikke de selger det merket lenger. 

20221202_090033.jpg

Anonymkode: b2d4b...415

• Liker 5
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 1.12.2022 den 14.40):

Ble gråbrun i mangel på en rød🥲

image.jpg

Anonymkode: 0bfe4...72c

Hva heter neglelakken?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nailpolish4life skrev (54 minutter siden):

Hva heter neglelakken?.

Porcini står det :)  n•7 neglelakk

image.jpg

Anonymkode: 0bfe4...72c

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter på pakke fra Lyko med juletid og gull, men HeltHjem har rota den bort 😑 Så blir fortsatt en stund før det blir julenegler på meg tydeligvis! 

Anonymkode: 550ab...20b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg venter på pakke fra Lyko med juletid og gull, men HeltHjem har rota den bort 😑 Så blir fortsatt en stund før det blir julenegler på meg tydeligvis! 

*med juleRØD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 30.10.2022 den 19.42):

Essie nailpolish 706 off tropic.

30159853.webp.250bd1b9bdc8de009b88ed679d951c04.webp

30159853-3.webp.d95b9c0fb681849f9a647d10c7500652.webp

Anonymkode: 9f887...852

Så lekker! Er det gellakk eller vanlig overlakk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motelvibes skrev (9 timer siden):

Så lekker! Er det gellakk eller vanlig overlakk?

Det var ikke meg du spurte, men etter flaska å dømme er det en vanlig lakk. Men Essie har en vanlig overlakk som heter gel setter, som de påstår skal gi "gel-like color and shine". Kanskje det er den som er brukt? Den er i alle fall det blankeste jeg har sett av vanlig overlakk. Nå ca 2 timer etter påføring virker den også skikkelig godt herdet og motstandsdyktig, selv om den ikke akkurat har blitt utsatt for de hardeste påkjenningene enda. :) 

Anonymkode: 7cb70...4f4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det var ikke meg du spurte, men etter flaska å dømme er det en vanlig lakk. Men Essie har en vanlig overlakk som heter gel setter, som de påstår skal gi "gel-like color and shine". Kanskje det er den som er brukt? Den er i alle fall det blankeste jeg har sett av vanlig overlakk. Nå ca 2 timer etter påføring virker den også skikkelig godt herdet og motstandsdyktig, selv om den ikke akkurat har blitt utsatt for de hardeste påkjenningene enda. :) 

Jeg bruker vanligvis SuperShiney fra CND, og den er virkelig blank, men denne over essie-lakken så interessant ut. Og grønnfargen var nydelig🎄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, er det noen som har erfaring med ORLY? Jeg fikk lagt hurtigmanikyr i en neglebar, med en ORLY-lakk som ikke skulle trenge underlakk eller overlakk. Fargen er nydelig, og lakken så pen ut hele kvelden, men etter en natts søvn var den full av spor og sår. Jeg bare lurer på om det kan ha blitt gjort noe feil ved påføringen, eller om lakken er så lite motstandsdyktig. (Men etter å ha oppdaget Essie gel setter tror jeg den kan brukes likevel. :) )

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Takk, setter den på lista! 💅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nailpolish4life skrev (På 22.11.2022 den 15.09):

så en film med en skuespillerinne ved navn Hailee Steinfeld og fant et bilde av neglene hennes og lurer på, om noen kan fortelle meg hva neglelakken heter? syns den ligner litt "metallic" blanding av lilla og mørkrød.

737436697_E(161).jpg.0400a03c622f616a117641766d189665.jpg

Tenkte på deg da jeg så denne: https://stylingagenten.com/no/produkt/vat-n-wild-wild-shine-nail-farge-burgunder-frost/

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker Essie Gel Setter, og er skikkelig fornøyd! Gir glans, en glatt glass-aktig overflate, og lakken varer lenge 😊 gjør også at lakken tørker fort!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trish skrev (13 timer siden):

Vet det ikke var til meg men måtte bare si at den så veldig fin ut og at jeg vurderer å kjøpe den😍

Her er det fritt fram for å kommentere ☺️

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mine helsepersonellhender måtte jeg ty til julestemning på tærne i stedet :D håper ikke folk misliker føtter her inne  :ler:

Og det er en gammel lakk under der som var helt umulig å få vekk, så da ble det å lakke over

Snapchat-285440729.jpg

Anonymkode: 0cc5a...82d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk nail stickers i Essence-kalenderen min i dag. Hvordan gjør dere det når dere setter de på? Bruker dere pinsett eller fingrene? Aldri prøvd noe sånt før 😃 

Og er det lett å få dem av igjen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CrazyCatLady2500 skrev (12 minutter siden):

Jeg fikk nail stickers i Essence-kalenderen min i dag. Hvordan gjør dere det når dere setter de på? Bruker dere pinsett eller fingrene? Aldri prøvd noe sånt før 😃 

Og er det lett å få dem av igjen? 

Jeg vet ikke hvordan disse er, men jeg  har brukt pinsett tidligere på nailstickers.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom Lyko-pakka mi!

....med bare halvparten av varene jeg hadde bestilt.

Fortsatt ikke julenegler på meg 😅

Jeg har bl.a. bestilt noen Essence nailstickers i gull, kanskje det er samme du har fått @CrazyCatLady2500? Skal bli interessant å teste, aldri brukt Essence sine før. Jeg bruker pinsett også, forresten. Stickers er litt herk å fjerne, men det hjelper å skrape litt med en pinsett eller lignende etter å ha tatt på negllakkfjerner.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mer generisk vinter-lakk mens jeg venter på Lyko… 

Blå med sølv gradient og holografisk glitter over. 
essie Jingle Belle (fantastisk pen sølv!)

H&M Prismatic

Den blå er også HM, men jeg tror den fargen er utgått, jeg finner den ikke i nettbutikkenBBF97293-61E6-435E-B101-66FC355DB5F2.thumb.jpeg.aeade4f1d8c3365ddfc00497fe567b04.jpeg

• Liker 6
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...