Gå til innhold

Hudpleie fra Filorga


Ella Grisella

Anbefalte innlegg

Leste et innlegg fra Kristina Andersen der hun varmt anbefaler Filorga hudpleie. Noen som har erfaringer med dette merket?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker både dag- og nattkrem fra Filorga. Dagkremen jeg bruker er den som heter oxygen-glow. Den gir et helt utrolig resultat når man tar den på, føler nesten huden ser freshere ut uten sminke enn med, når jeg har på den. Eneste minuset med den er at jeg ikke føler den har tilstrekkelig med fukt, så jeg invisterte i et godt fuktighetsgivende serum som jeg påfører før dagkremen. Ellers synes jeg som sagt den gjør underverker. Husker ikke helt hva nattkremen heter, lurer på om det er noe med timesfiller eller noe. Den skal være anti-aging. Nå er jeg 24 år og har ingen synlige rynker enda, bruker den for å forebygge. Kommer ikke til å bytte med det første, god fukt, mild og behagelig duft, og lett og myk på huden. Andre jeg kjenner som også bruker merket, er svært fornøyde. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker time filler dagkrem (veldig god) og meso mask (avhengig av den om vinteren for å ikke får ekstremt tørr hud). Kjøpt et serum nettopp, men ikke helt klart å bestemme meg for om jeg liker det eller ikke enda. Har prøvd noen andre produkter fra merket også, men ikke like fornøyd med alle. 

Anonymkode: cfb25...db0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...