Gjest Violetta Skrevet 5. juni 2005 #1 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg HATER å støvsuge! Aaaargh! Det er INGENTING som får fram disse negative sidene i meg på samme måte. Her er problemet: Jeg støvsuger og støvsuger, i alle krinkler og kroker. Tar det to og tre ganger. SÅ etter at jeg har ryddet bort støvsugeren kommer en HYBELKANIN frekt spaserende/rullende bortover gulvet! HVOR har den kommet fra? Hvor er dette hemmelige hybelkaninreiret som jeg aldri oppdager? AArgh!! Puh! Det var godt å få det ut... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xantippe Skrevet 5. juni 2005 #2 Del Skrevet 5. juni 2005 Kanskje denne støvsugern hadde vært noe for deg? Jeg ønsker meg en sånn .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 5. juni 2005 #3 Del Skrevet 5. juni 2005 Kanskje denne støvsugern hadde vært noe for deg? Jeg ønsker meg en sånn .... Ja en sånn vil jeg ha! Men den må ha en sånn hybelkaninrede-detektor installert altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2005 #4 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg hater å støvsuge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hilli Skrevet 5. juni 2005 #5 Del Skrevet 5. juni 2005 Jeg også! Jeg blir rett og slett aggresiv av den fæle lyden, samme hvem som støvsuger... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 5. juni 2005 #6 Del Skrevet 5. juni 2005 Det er faktisk så ille at selv om jeg nok definitivt trenger ny støvsuger, og at det er en bitteliten mulighet for at hybelkaninene i hvert fall hadde blitt mindre, så nekter jeg å kjøpe ny før den andre er helt død. Og så jeg som elsker å kjøpe nye ting. :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xantippe Skrevet 5. juni 2005 #7 Del Skrevet 5. juni 2005 En av grunnene til at jeg ønsker meg en sånn som jeg linka til over er at den kan stå på mens man er på jobb. Da kommer man hjem til rent hus og slipper lyden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2005 #8 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg har gjort en avtale med min mann. Han støvsuger alle rom i hele huset, helt til han får innstallert sentralstøvsugeren......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. juni 2005 #9 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg synes faktisk ikke det er så ille å støvsuge. Det er bare bra å se støv forsvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 6. juni 2005 #10 Del Skrevet 6. juni 2005 Kanskje denne støvsugern hadde vært noe for deg? Jeg ønsker meg en sånn .... Jeg har sett en sånn robot støvsuger i aksjon, vet ikke om det er akkurat den da, men det så ikke ut til å være noe tess. Fordi den går ikke ordentlig inn i hjørnene, hver gang den støter på en kant snur den seg og går en annen vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 6. juni 2005 #11 Del Skrevet 6. juni 2005 Jeg har gjort en avtale med min mann. Han støvsuger alle rom i hele huset' date= helt til han får innstallert sentralstøvsugeren......... Kunne jeg fått leie han av og til? Betaler godt... Bare frem til jeg får en egen, og utelukkende til støvsuging... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. juni 2005 #12 Del Skrevet 6. juni 2005 I dag kan du godt få hele fyren gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 6. juni 2005 #13 Del Skrevet 6. juni 2005 I dag kan du godt få hele fyren gratis. Nei når du tar den tonen tror jeg at jeg står over... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 6. juni 2005 #14 Del Skrevet 6. juni 2005 Hybelkaniner er svært arrogante vesener... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå