Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Stjerna
Skrevet

Så for å redde én person, setter du hundrevis av andre i farè? Mener du seriøst at en slik person skal slippe straff om det skulle skje en ulykke? Og dessuten er det litt tåpelig å se for seg situasjoner som mest sannsynlig aldri kommer til å skje.

Jeg ytret ikke mine meninger, men stilte deg ett spm.

Jeg har kjørt i fylla selv som en udødelig tenåring, flere ganger, uten andre konsekvenser enn ødelagte biler. Har derimot sett konsekvenser av andres fyllekjøring etter denne tid, og har derfor på ingen måte noe til overs for fyllekjøring.

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg har aldri kjørt med promille og kommer aldri til å gjøre det heller. Ser på promillekjøring som totalt uforsvarlig.

Gjest Anonymous
Skrevet

ja,jeg fyllekjørte en gang på motorsykkel.i was a hellraiser that time,and i thought i could race death.jeg vil ikke si jeg kjørte noe dårligere enn ellers,men snuten oppdaga det.jeg har ekstremt god kontroll over sykkelen,så selv om jeg kjørte i fylla så tror jeg ikke at noen hadde merka det!

this guy has got the knowledge...Guran!

Skrevet

åssen var det de oppdaga det, du kælva på sykkelen til lensmannen?

Gjest Anonymous
Skrevet

i`m a hellraiser og jeg behersker ekstremt høye hastigheter ekstremt godt!selv om jeg hadde vært våken i 11-12 dager så kjører jeg stabilt og håndterer sykkelen med den største perfeksjon!grunnen til at jeg ble stoppet var en ren rutinekontroll.

this guy has got the knowledge...Guran!

Skrevet
Jeg har aldri kjørt med promille og kommer aldri til å gjøre det heller. Ser på promillekjøring som totalt uforsvarlig.

:Nikke:

Skrevet

Ja dessverre. Det har jeg gjort en del ganger.

En av gangene husket jeg ikke (dagen etter) hvor jeg hadde parkert bilen..

Når jeg tenker tilbake på det er det som om det hele var en drøm, har JEG virkelig drevet til sånn! Ung, uasvarlig og gal! Takk og pris for at jeg ikke skadet eller drepte noen. Mine engler har nok passet godt på.

:)

Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort. Har heller ikke sittet på med andre som har vært beruset og kjørt.

Gjest Sukkerert
Skrevet

Aldri, og kommer aldri til å gjøre det.

Skremmende med alle som svarer at de har gjort det. En ting er at en kan ta sitt eget liv, en annen at en kan drepe uskyldige mennesker.

Skrevet

Vet ikke om jeg har kjørt med promille, men det har hendt at jeg har kjørt om morgenen (riktignok ikke før i 11-tida) dagen derpå og følt meg helt elendig. Våkner ofte ganske tidlig når jeg har vært på fylla, og føler meg alt annet enn edru igjen. Tror faktisk søvnmangel kan være like farlig som å kjøre med litt promille! En dag holdt jeg på i 20 minutt før jeg fikk start på bilen (måtte ta bakkestart) :ler:

Derimot har jeg 2 venninner som har kjørt i fylla. Forsvarer dem ikke, men vet at det kan være lett å gjøre det når man bli supermann i fylla og har bilnøkkelen i lomma. Har også satt på med en som kjørte i fylla når jeg var 16 år, og kommer definitivt aldri til å gjøre det igjen, selv om det gikk bra den gangen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Bare på sykkel, og man hadde fine hull på buksa og skrubbsår på knæra og inni hånda, og en sykkel parkert i en busk og diverse blåmerker her og der.

Gjest Kari N
Skrevet

Én gang, i min ungdoms tid, kjørte jeg dagen derpå. Regnet ut etterpå at jeg hadde ikke passert under promillegrensa. :oops: Aldri mer! :-x (de fleste som kjører med promille er dagen-derpå-kjørere)

Skrevet

Noen ganger jeg har vært frista til det, men har aldri gjort det. Kommer heller aldri til å gjøre det.

Skrevet

Eg har aldri køyrt i fylla, og kjem aldri til å gjere det. Det er misbruk av eit privilegium, og er omtrent noko av det mest uansvarlege ein kan gjere når ein har drukke.

Gjest Gjestejenta
Skrevet

Då eg var 18 og udødeleg....

På stamvegen ca 1 km, vidare over ei trang bru, for å koma oss på fest. Hugsar at eg såg uklårt. Tenkjer ofte på kor gale det kunne ha gått :murvegg:

Skrevet

Dagen derpå uten å vite det sikkert har det nok forkommet. Syklet noen ganger, men etter ett stygt fall gjør jeg det ikke mer.

Gjest skindeep
Skrevet

Har gjort det er par ganger, med kanskje ei pils innabords!

Skrevet

Det har jeg aldri gjort.

Men har bodd i land der det var veldig vanlig (ikke "fulle", men noen øl). Og har vært passasjer. Når jeg tenker tibake på det liker jeg det ikke noe særlig..

Skrevet

Nei.

Nå har jeg ikke lappen da, men jeg vet at jeg aldri kommer til å kjøre i fylla. Har sett hva som har skjedd med de som har gjort det. Det har vært mer enn nok til å skremme meg.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Jeg er sånn fyllekjører=jeg hater deg uansett.

Men sånn er det vel når familiens bil fikk en fyllekjører rett i mot på vei hjem fra feiringen av julaften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...