Daria Skrevet 2. februar 2006 #901 Del Skrevet 2. februar 2006 Av Beth Orton har jeg alle bortsett fra samlingen hennes. Og det kommer ny plate 13. februar som heter Comfort of Strangers.... Den tittelen kunne jo nesten vært motto for Dublin-turen ← Men Ciara, hvis du er god til å lete, kan du jo kikke litt for meg også... Er noen cm lavere enn Nostalgia og veeldig svak for gutter med sangstemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. februar 2006 #902 Del Skrevet 2. februar 2006 Syns jeg ser oss med t-skjorter med like farger men ulikt budskap på. Dèn gjengen på tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #903 Del Skrevet 2. februar 2006 Men Ciara, hvis du er god til å lete, kan du jo kikke litt for meg også... Er noen cm lavere enn Nostalgia og veeldig svak for gutter med sangstemme... ← Hehe, kan lete for deg også, jeg! Siden du er lavest, får Anette den høyeste mannen. Til gjengjeld får du han med den beste sangstemmen. Er du for eller mot ølmage, da? Syns jeg ser oss med t-skjorter med like farger men ulikt budskap på. Dèn gjengen på tur! ← Jeg ser det også for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 2. februar 2006 #904 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg tar gjerne en som ligner på Sivert Høyem takk! Han kan gjerne være lavere da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. februar 2006 #905 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg liker litt kraftige gutter, så litt ølmage er intet hinder (med mindre han bruker hver kveld på puben for å vedlikeholde den, da... ) Definitivt gjengen på tur ja Tror vi hadde blitt lagt merke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 2. februar 2006 #906 Del Skrevet 2. februar 2006 Av Beth Orton har jeg alle bortsett fra samlingen hennes. Og det kommer ny plate 13. februar som heter Comfort of Strangers.... Den tittelen kunne jo nesten vært motto for Dublin-turen ← Åh!! Da må jeg gå til innkjøp av flere. Dette ser ikke bra ut for gitarplanene mine. Within my guitar skal nemlig lære meg å spille via KG... Her får vi jaggu til alt!! Men, da må jeg altså spare og ikke kjøpe bøker og CD-er, så jeg kan kjøpe meg gitar og stemmeboks!! Og Lillebjørn Nilsens gitarbok!! :) Tror dere jeg klarer det? ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. februar 2006 #907 Del Skrevet 2. februar 2006 Tror dere jeg klarer det? ... ← Å lære å spille gitar via KG, eller å la være å kjøpe bøker og cd-er? Ja, og nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 2. februar 2006 #908 Del Skrevet 2. februar 2006 Å lære å spille gitar via KG, eller å la være å kjøpe bøker og cd-er? Ja, og nei... ← Men, hvis jeg ikke klarer å la være å shoppe så blir det jo ikke penger til gitar :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #909 Del Skrevet 2. februar 2006 Hehe! Sjansen for at Anette klarer å la være å kjøpe bøker og CDer på en stund ser jeg på som like stor som sjansen for at Sven O klarer å droppe morrapilsen Men du behøver kanskje ikke å la være å kjøpe bøker helt, man får ganske billige akustiske gitarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 2. februar 2006 #910 Del Skrevet 2. februar 2006 *Deler ut mini-tobleroner til alle* Det er lille-lille-lørdag ~ da kan vi spise lille-lille-tobleroner!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 2. februar 2006 #911 Del Skrevet 2. februar 2006 Hehe! Sjansen for at Anette klarer å la være å kjøpe bøker og CDer på en stund ser jeg på som like stor som sjansen for at Sven O klarer å droppe morrapilsen Men du behøver kanskje ikke å la være å kjøpe bøker helt, man får ganske billige akustiske gitarer ← Hmmmph... liten tro på meg her ser jeg!! Wonder why? Ja, du har rett - jeg må leite etter en billig en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #912 Del Skrevet 2. februar 2006 Å! Tusen takk! Nå skal jeg lage meg kakao også *frykter at Anette trekker tilbake Tobleronene når hun har lest Sven O-kommentaren* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 2. februar 2006 #913 Del Skrevet 2. februar 2006 *frykter at Anette trekker tilbake Tobleronene når hun har lest Sven O-kommentaren* ← Nå ja!! Var det derfor du tok imot så raskt og fløy ut på kjøkkenet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. februar 2006 #914 Del Skrevet 2. februar 2006 Du får kjøpt gitar for rundt 1500,- -er jo ikke så mange bøker og cd'er det... Toblerone er namnam Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #915 Del Skrevet 2. februar 2006 Nå ja!! Var det derfor du tok imot så raskt og fløy ut på kjøkkenet?? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 2. februar 2006 #916 Del Skrevet 2. februar 2006 Og så må jeg jo spare til bokringtur... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2006 #917 Del Skrevet 2. februar 2006 Nå har jeg lest gjennom Dublinplanene deres og jeg har såååååå lyst til å være med! Jeg er gift, men kan jeg være med som anstand jeg også? Dessuten synes jeg at Sivert Høyem er gullegod! I tillegg er jeg 165 cm høy sånn som Nostalgia slik at om jeg tar en runde rundt i Dublin så kan jeg måle opp typer som er høyere enn meg og som ligger i Sivert Høyem/kjekk ire-kategorien. Så samler jeg dem sammen til dere som er på typejakt? (Så møtes vi på på pub etterpå?) Da blir det jo litt speed over den datinga om vi alle gjør en innsats mener jeg, jeg får jo holde meg unna lykkelig gift som jeg er, men jeg kan godt hjelpe til med innsamlinga altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 2. februar 2006 #918 Del Skrevet 2. februar 2006 Du får kjøpt gitar for rundt 1500,- -er jo ikke så mange bøker og cd'er det... Toblerone er namnam Tusen takk ← Ja, det er ikke så gale. Vet du hva en stemmeboks koster også? ← Ja,ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 2. februar 2006 #919 Del Skrevet 2. februar 2006 Nå har jeg lest gjennom Dublinplanene deres og jeg har såååååå lyst til å være med! Jeg er gift, men kan jeg være med som anstand jeg også? Dessuten synes jeg at Sivert Høyem er gullegod! I tillegg er jeg 165 cm høy sånn som Nostalgia slik at om jeg tar en runde rundt i Dublin så kan jeg måle opp typer som er høyere enn meg og som ligger i Sivert Høyem/kjekk ire-kategorien. Så samler jeg dem sammen til dere som er på typejakt? (Så møtes vi på på pub etterpå?) Da blir det jo litt speed over den datinga om vi alle gjør en innsats mener jeg, jeg får jo holde meg unna lykkelig gift som jeg er, men jeg kan godt hjelpe til med innsamlinga altså! ← Åhhhhhhhhhh!! I like the way you're thinking!! *hiver over masse tobleroner til Wendy også* Hva skal det stå på din t-skjorte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. februar 2006 #920 Del Skrevet 2. februar 2006 Og så må jeg jo spare til bokringtur... ← Det er sant... Selv om vi satser på lavbudsjettstur, går det vel kjapt litt penger på bokshopping... (når det gjelder mat og drikke, satser jeg på at de kjekke unge menn Ciara skal finne til oss spanderer... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå