Fresi Skrevet 17. februar 2009 #5321 Del Skrevet 17. februar 2009 Har du det så travelt at du ikke går på do, Fresi? Ellers er jeg helt for lesing i badekaret. Jeg drikker gjerne vin i badekaret også. Øh, neida. Men jeg liker å være litt effektiv. Ikke bruke lenger tid enn nødvendig. I badekaret drikker jeg gjerne vin og leser helst ting med lekre bilder i. Over til noe annet: jeg har akkurat begynt på "Kollektivt selvmord" av han finnen som skrev "Harens år", jeg kommer ikke på navnet akkurat nå. Noen som har lest den? Jeg husker dessverre ikke om den har vært omtalt her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 17. februar 2009 #5322 Del Skrevet 17. februar 2009 Har du det så travelt at du ikke går på do, Fresi? Ellers er jeg helt for lesing i badekaret. Jeg drikker gjerne vin i badekaret også. Ingenting (i alle fall lite) slår bok og vin i badekaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 17. februar 2009 #5323 Del Skrevet 17. februar 2009 *savner badekar* Fresi, jeg har ike lest Kollektivt selvmord (forfatteren heter forøvrig Arto Paasilinna), men Harens år og en annen bok (som jeg tror skal komme på norsk i år), han er fantastisk absurd og morsom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 17. februar 2009 #5324 Del Skrevet 17. februar 2009 *savner badekar* Fresi, jeg har ike lest Kollektivt selvmord (forfatteren heter forøvrig Arto Paasilinna), men Harens år og en annen bok (som jeg tror skal komme på norsk i år), han er fantastisk absurd og morsom Jupp, jeg gadd bare ikke hente boken og ikke google akkurat da. Jeg har lest "Harens år" og er enig i din vurdering, så jeg har en viss forventning til denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 17. februar 2009 #5325 Del Skrevet 17. februar 2009 Hmf. Jeg har bodd her i åtte måneder uten å ha prøvd badekaret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #5326 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg har ikke lest noe av Paasilinna, men gleder meg til det. Alle sier det er supermorsomt, men jeg er vanligvis ikke så fan av absurde ting, så vi får se om jeg er enig Og Rosalind: Du må jo teste kombinasjonen bok, vin og badekar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 18. februar 2009 #5327 Del Skrevet 18. februar 2009 Hmf. Jeg har bodd her i åtte måneder uten å ha prøvd badekaret. Ja, det var ikke noe som ville skjedd med meg! 8 mnd uten badekar! Jeg har ikke lest noe av Paasilinna, men gleder meg til det. Alle sier det er supermorsomt, men jeg er vanligvis ikke så fan av absurde ting, så vi får se om jeg er enig Og Rosalind: Du må jo teste kombinasjonen bok, vin og badekar! Noterer meg også hysterisk morsomme, absurde bøker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. februar 2009 #5328 Del Skrevet 18. februar 2009 Hmf. Jeg har bodd her i åtte måneder uten å ha prøvd badekaret. :dåne: Jeg har ikke lest noe av Paasilinna, men gleder meg til det. Alle sier det er supermorsomt, men jeg er vanligvis ikke så fan av absurde ting, så vi får se om jeg er enig Har du ikke lest Harens år? :klø: Jeg leste den fordi den var månedens bok her inne en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #5329 Del Skrevet 18. februar 2009 :dåne: Har du ikke lest Harens år? :klø: Jeg leste den fordi den var månedens bok her inne en gang... Ja, jeg har veldig dårlig samvittighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 18. februar 2009 #5330 Del Skrevet 18. februar 2009 Er bokhjørnet en bokklubb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. februar 2009 #5331 Del Skrevet 18. februar 2009 Det var en periode -før din tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 18. februar 2009 #5332 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Og Rosalind: Du må jo teste kombinasjonen bok, vin og badekar! Jah. Men jeg liker tanken på det bedre enn å faktisk ligge der. Hvordan unngår man f.eks våte sider? Er det det samme å bla med skrumpete oldemorfingre? Hva med såpeskum i vinen? :klø: Endret 18. februar 2009 av Rosalind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. februar 2009 #5333 Del Skrevet 18. februar 2009 Hold bok og hender over vannet, så går det meste bra Vinglass har jeg lite erfaring med, men tekopper står hvertfall trygt på kanten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 18. februar 2009 #5334 Del Skrevet 18. februar 2009 Vinglass? Jeg drikker rett av en treliterskartong, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #5335 Del Skrevet 18. februar 2009 Jeg har brede kanter på badekaret, og der kan både bøker og vinglass legges til side. I tillegg sørger for at hendene aldri får vannkontakt. *erfaren badekarleser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krynkel Skrevet 18. februar 2009 #5336 Del Skrevet 18. februar 2009 Man må naturligvis ha et lite håndklede liggende parat ved badekarets side, i tilfelle man ved en feiltagelse lar hånden møte vannoverflaten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 18. februar 2009 #5337 Del Skrevet 18. februar 2009 Vinglass? Jeg drikker rett av en treliterskartong, jeg! Jeg ser det for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalind Skrevet 18. februar 2009 #5338 Del Skrevet 18. februar 2009 (endret) Hm. Men blir ikke hendene da kalde? Om de ikke får være med å bade, mener jeg. Og hvordan forholder vinen seg til den øvrige dehydreringen? Den badekarkanten din høres forresten nydelig ut, Ciara. Jeg tror nesten jeg må etablere et lite badekarsbord dersom jeg skal bli karbader. Endret 18. februar 2009 av Rosalind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 18. februar 2009 #5339 Del Skrevet 18. februar 2009 Hm. Men blir ikke hendene da kalde? Om de ikke får være med å bade, mener jeg? Og hvordan forholder vinen seg til den øvrige dehydreringen? Den badekarkanten din høres forresten nydelig ut, Ciara. Jeg tror jeg må etablere et lite badekarsbord dersom jeg skal bli karbader. Hendene kan bli kalde, så man kan bade dem innimellom for å få den rette badefølelsen. Tørkes av med håndkle strategisk plassert på stolen/bordet du har ved siden av badekaret sammen med boken/magasinet og vinglasset. Du kan tilogmed ha røkebord! Dersom du er bekymret for dehydrering kan du jo ha et vannglass også. Jeg kan dessuten avsløre at iskald øl i badekar også funker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 18. februar 2009 Forfatter #5340 Del Skrevet 18. februar 2009 Hm. Men blir ikke hendene da kalde? Om de ikke får være med å bade, mener jeg? Og hvordan forholder vinen seg til den øvrige dehydreringen? Den badekarkanten din høres forresten nydelig ut, Ciara. Jeg tror jeg må etablere et lite badekarsbord dersom jeg skal bli karbader. Hendene blir ikke kalde. Jeg synes de blir kaldere hvis de er våte og tas opp av vannet (ok, dette hørtes ut som om hendene ikke riktig hang fast på kroppen...): Vin bidrar til dehydrering, men skitt au. Badekarsbord er uansett er god idé. Med stearinlys og plass til glossy magasiner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå