nostalgia Skrevet 2. februar 2006 #921 Del Skrevet 2. februar 2006 *pakker ned brudesløret i kofferten igjen etter å ha fått en stor dose med nytt pågangsmot etter å ha hørt Wendy's planer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. februar 2006 #922 Del Skrevet 2. februar 2006 Åhhhhhhhhhh!! I like the way you're thinking!! ← Jeg også *skriver opp Wendy på deltakerlisten* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #923 Del Skrevet 2. februar 2006 Nå har jeg lest gjennom Dublinplanene deres og jeg har såååååå lyst til å være med! Jeg er gift, men kan jeg være med som anstand jeg også? ← Veldig bra! Hvis du, Heidi og jeg leter etter menn, så kan vi klare å grave fram ganske mange menn som Hilde og Anette kan velge mellom. Fy fader, det er jo nesten så de to single og søkende ikke behøver å gjøre noenting selv. I betaling kan jo vi få en Guinness eller tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. februar 2006 #924 Del Skrevet 2. februar 2006 Veldig bra! Hvis du, Heidi og jeg leter etter menn, så kan vi klare å grave fram ganske mange menn som Hilde og Anette kan velge mellom. Fy fader, det er jo nesten så de to single og søkende ikke behøver å gjøre noenting selv. I betaling kan jo vi få en Guinness eller tre. ← Det er en avtale, Ciara! *sender over en Guiness i forskudds-betaling* Nå begynner jo dette å se særdeles lovende ut -kanskje jeg også skulle pakke sløret? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 2. februar 2006 #925 Del Skrevet 2. februar 2006 Veldig bra! Hvis du, Heidi og jeg leter etter menn, så kan vi klare å grave fram ganske mange menn som Hilde og Anette kan velge mellom. Fy fader, det er jo nesten så de to single og søkende ikke behøver å gjøre noenting selv. I betaling kan jo vi få en Guinness eller tre. ← Den e go!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2006 #926 Del Skrevet 2. februar 2006 Tusen takk for Toblerone! Og tusen takk for at jeg får være med! ! Ja hva skal stå på T-skjorta mi? Må jo bli noe med innsamling av kjekke mannfolk for viderelevering til single damer? Tenke, tenke, noen gode forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 2. februar 2006 #927 Del Skrevet 2. februar 2006 Det er en avtale, Ciara! *sender over en Guiness i forskudds-betaling* Nå begynner jo dette å se særdeles lovende ut -kanskje jeg også skulle pakke sløret? ← Ja!! Dobbelt-speedbryllup!! Ciara, Heidi og Wendy får være brudepiker og riskastere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. februar 2006 #928 Del Skrevet 2. februar 2006 "Autorisert formidler av irsk/norske allianser" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #929 Del Skrevet 2. februar 2006 Det er en avtale, Ciara! *sender over en Guiness i forskudds-betaling* Nå begynner jo dette å se særdeles lovende ut -kanskje jeg også skulle pakke sløret? ← Det er kanskje litt dumt å ha både slør og ølbriller på når man gifter seg... Kanskje dere våkner opp og finner ut at kjekkasen ikke ligner Sivert, men Shane McGowan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. februar 2006 #930 Del Skrevet 2. februar 2006 Ja!! Dobbelt-speedbryllup!! Ciara, Heidi og Wendy får være brudepiker og riskastere!! ← Denne planen blir bare bedre og bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. februar 2006 #931 Del Skrevet 2. februar 2006 Det er kanskje litt dumt å ha både slør og ølbriller på når man gifter seg... Kanskje dere våkner opp og finner ut at kjekkasen ikke ligner Sivert, men Shane McGowan ← Har da ikke sagt at jeg skal drikke Guinness... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 2. februar 2006 #932 Del Skrevet 2. februar 2006 Det er kanskje litt dumt å ha både slør og ølbriller på når man gifter seg... Kanskje dere våkner opp og finner ut at kjekkasen ikke ligner Sivert, men Shane McGowan ← Jeg vet ikke hvem det er? Shane McGowan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #933 Del Skrevet 2. februar 2006 Hva? Kan man dra til Dublin uten å drikke Guinness? Kanskje det heller er JEG som ikke burde ha ølbriller når jeg leter etter menn til dere da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2006 #934 Del Skrevet 2. februar 2006 Dette tror jeg kan bli veldig bra! Snakk om effektivt arbeid! Jeg pakker like godt ned brudepikekjolen først som sist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #935 Del Skrevet 2. februar 2006 Jeg vet ikke hvem det er? Shane McGowan? ← Her er Shane McGowan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 2. februar 2006 #936 Del Skrevet 2. februar 2006 Denne planen blir bare bedre og bedre! ← Enig!! Kanskje vi kan bosette oss der også? Du kan bli bibliotekar på et bibliotek der, og jeg kan bli assistenten din!!... og så kan bokringen komme på årlige Irlandsturer å besøke oss på de flotte gårdene våres som selvsagt ligger i irrgrønne daler med utsikt over havet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 2. februar 2006 #937 Del Skrevet 2. februar 2006 Oisann... Er han artist? hvordan er han kjent? Har aldri sett han før jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 2. februar 2006 #938 Del Skrevet 2. februar 2006 Hva? Kan man dra til Dublin uten å drikke Guinness? Kanskje det heller er JEG som ikke burde ha ølbriller når jeg leter etter menn til dere da? :klø: ← Kanskje det ja... Du kan få drikke Guinness etterpå -i bryllupet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 2. februar 2006 Forfatter #939 Del Skrevet 2. februar 2006 Oisann... Er han artist? hvordan er han kjent? Har aldri sett han før jeg ← Han er vokalist i The Pogues. Et ganske sjarmerende band Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. februar 2006 #940 Del Skrevet 2. februar 2006 Shane McGowan var jo et fruktfat da! Mulig vi legger lista litt høyere? Fascinerende tenner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå