Gå til innhold

Ciaras bokhjørne

Ciara

Anbefalte innlegg

Ja!!!!!!!!!! Er de ikke nye altså?? Der ser du hva jeg får med meg!!

jeg synes de er KNALL!! :hoppe: :hoppe:

Vi hadde masse -såpedispenser, såpekopp, tannglass, bordkortholder og sikker mer jeg ikke husker, med ender, pingviner, frosker, blomster++, i blå, grønn, lilla, rosa væske, vi solgte masse av dem. Vet Mique har hatt en del sånt til tider...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg kjøpt "Trailer park" Ciara, og Sissy Wish og masse annet weeeeeeeeeee!! :hoppe:

Hvis ikke du liker Trailer Park, blir du ikke invitert i bursdagen min, altså :sjenert::smilyblomst:

Hvilken Sissy Wish-plate kjøpte du?

Og hva er "masse annet"? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar gjerne en t-skjorte med "Er samboer, men flørter gjerne", takk  :smoke:

Skal bli! *notere* Hva med oss, Nostalgia? "Er singel og åpen for det meste"? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men selv om jeg har samboer kan jeg vel få lov til å drømme bittelitt om irske menn og Sivert Høyem, ikke sant? Behøver ikke å fortelle sambo alt man tenker?  :sjenert: Og helt enig, dialekten hans er strålende som den er, men nå er jeg inhabil i forhold til Nord-Norge, i og med at omtrent all familien min er derfra.

:Nikke: Klart du har lov!! Og så kan du hjelpe meg å fange en!! :sjarmor::sjarmor:

JA!!!! Det er det beste forslaget jeg har hørt på lenge!  :sjarmor:  Eneste problemet blir vel å forklare sambo hva jeg skal... "Du, jeg skal på tur til Irland..." "Ja? Med hvem da?" "Med boksirkelen på KG." "HVEM, sa du?" osv.... ;)

Vi får holde sammen om kveldene, Heidi. Så kan vi sitte i hotellbaren og drikke Irish Coffee mens Hilde og Anette jakter på menn ;)

1.) Nei, har ikke lest den. Nå ble jeg nysgjerrig :)

2.) Nei, har ikke kjøpt den. PS! Anette, du er sprø ;)

Da MÅ du kjøpe en - de er KNALL!!!! :ler::ler: Så mye underholdning for så få penger!! :hoppe:;)

Jeg tar gjerne en t-skjorte med "Er samboer, men flørter gjerne", takk  :smoke:

Jeg tar gjerne en med "Singel, Sprø og Særdeles Søkende" :sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal bli! *notere* Hva med oss, Nostalgia? "Er singel og åpen for det meste"?  :ler:

:ler: Den er god - jeg går for den også!! :)

Trailer park? Nå har jeg gått glipp av noe igjen... *nysgjerrig*

Beth Orton (knallbra artist som Ciara fikk meg frelst på, nå har jeg kjøpt et album til av henne) trailer Park! :)

*anbefaler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke: Klart du har lov!! Og så kan du hjelpe meg å fange en!!  :sjarmor:  :sjarmor:

Da MÅ du kjøpe en - de er KNALL!!!!  :ler:  :ler: Så mye underholdning for så få penger!! :hoppe:  ;)

Jeg tar gjerne en med "Singel, Sprø og Særdeles Søkende"  :sjarmor:  :sjarmor:

Genialt, jeg blir med prosjektet "Irsk mann til Anette søkes". Det er vel greit at vi finner en som ikke er fra Vestkysten, for de er omtrent umulige å forstå. Men du har vel ikke noe i mot en dubliner, går jeg ut fra? Da ser jeg etter en mann med fregner, rødt, krøllete hår, brukbar sangstemme i fylla, og som kan minimum tre grep på gitaren. Du kan velge selv om du vil ha en med eller uten ølmage. Men hvor høy er du, Anette? Særlig høye menn blir fort revet bort, for dem er det nemlig ikke så mange av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Den er god - jeg går for den også!! :)

Det blir vel flere dager -da trengs flere skjorter... :ler: fant en på nettet med "Kiss me, I'm a librarian", kanskje jeg skulle ta med en sånn også..

Beth Orton (knallbra artist som Ciara fikk meg frelst på, nå har jeg kjøpt et album til av henne) trailer Park! :)

*anbefaler*

Ah... Hvordan musikk spiller hun?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt folk-inspirert rock/pop med elektroniske innslag. Ikke lett å forestille seg, men hør klipp på amazon om du gidder :) Hun er kjeeeempebra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Genialt, jeg blir med prosjektet "Irsk mann til Anette søkes". Det er vel greit at vi finner en som ikke er fra Vestkysten, for de er omtrent umulige å forstå. Men du har vel ikke noe i mot en dubliner, går jeg ut fra? Da ser jeg etter en mann med fregner, rødt, krøllete hår, brukbar sangstemme i fylla, og som kan minimum tre grep på gitaren. Du kan velge selv om du vil ha en med eller uten ølmage. Men hvor høy er du, Anette? Særlig høye menn blir fort revet bort, for dem er det nemlig ikke så mange av...

JA!! :hoppe: Jeg er bare 1.65 cm, så det skulle gå greit!! :sjarmor::sjarmor:

Det blir vel flere dager -da trengs flere skjorter...  :ler:  fant en på nettet med "Kiss me, I'm a librarian", kanskje jeg skulle ta med en sånn også..

:ler:

Åh Ciaraaaa... "I Wish I Never Saw the Sunshine" er såååå fin!! :grine: Jeg har def. ikke godt av slike sanger!! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

165 cm? Det er jo helt ypperlig, da kan vi faktisk klare å finne en mann som er høyere enn deg :)

Det er en superbra sang! :) *går og setter den på*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh de må jeg høre på etterpå! :hoppe: Nå laster jeg inn Sissy Wish... Det er helt annerledes musikk enn jeg hadde forestilt meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til Sissy Wish? Jeg har to av henne, tror ikke hun har gitt ut flere heller, men er ikke 100% sikker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av Beth Orton har jeg alle bortsett fra samlingen hennes. Og det kommer ny plate 13. februar som heter Comfort of Strangers.... Den tittelen kunne jo nesten vært motto for Dublin-turen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...