Gå til innhold

Ciaras bokhjørne

Ciara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke vær redd, vi skal få deg helt trygt hjem igjen :ler: Eller prøver du å si at du gjerne stikker av? :overrasket: I så fall tar jeg deg i bånd... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...eller så passer jeg hvertfall på at den kjekke iren du blir igjen hos, er snill og grei og utem kriminelt rulleblad... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...eller så passer jeg hvertfall på at den kjekke iren du blir igjen hos, er snill og grei og utem kriminelt rulleblad...  :ler:

:sjarmor::sjarmor: Ja, det var nok det jeg var mest redd for ja... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som har irsk samboer -kanskje vi kan få arrangert noe når vi først er der... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en venninne som har irsk samboer -kanskje vi kan få arrangert noe når vi først er der...  :sjarmor:

Now we're talking!!!! :sjarmor::sjarmor: Hook me up!! :ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bok & singel-tur til Dublin. Det blir forfattermuseums-besøk og kulturelle arrangementer, speed-dating og publiv, og selvfølgelig god tid til shopping, både bøker og det som ellers måtte friste. Påmelding snarest... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte forresten å "prakke" "Gulldronning, perledronning" på en låner her i dag, kanskje jeg skulle sende henne hit også?  :ler:

Hun kom tilbake i dag, så jeg måtte jo spørre om hun likte den, og fortalkte at jeg for tiden diskuterte den i en boksirkel på nettet. Hun hadde likt den veldig godt og var så fornøyd at hun tok med seg tre andre bøker av Margaret Skjeldbred, en triologi jeg også anbefalte sist hun var her (Lerkerhjerter, Vildresinn, Alvemål -anbefales! :) ) Så nå føler jeg at jeg har gjort en god jobb... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*løper og kjøper brudeslør og stor koffert*

:ler:

:ler: Gjør oppmerksom på at det er speed-dating, ikke speed-forhold. Du trenger ikke gifte deg første kvelden... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med meg da som allerede er gift.... :sjenert:

Du kan være med som anstand ;) Eventuelt blir det alternative arrangement for de som av ymse grunner ikke vil på ire-jakt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:  Gjør oppmerksom på at det er speed-dating, ikke speed-forhold. Du trenger ikke gifte deg første kvelden...  :ler:

:overrasket: Søren!! Nå hadde du fått håpet mitt opp og greier!! *drar 10 meter langt slør ut av kofferten* ;)

2 spørsmål:

1.)

Har noen av dere lest "Lungene"

av Markus Midré?

Anbefale? Nei? Ja? Tja?

2.)

Har noen av dere kjøpt den nye

Lano Gakk-Gakk såpen på flaske?

Den er supergøy!!

Jeg har sittet og lekt med den i evigheter,

for en genial ide!!

Jeg anbefaler!! Terningkast: 6!!

:sjarmor::sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, var ikke meningen å spre falske forhåpninger, altså... ;)

1.) Nei, har ikke lest...

2.) Er det sånn med blå værske og små plast gakk-gakker inni? Sånne solgte jeg da jeg jobbet i butikk mens jeg studerte, i all verdens farger og varianter, så jeg ble ikke så imponert jeg... Ikke meningen å være gledesdreper altså, var veldig fascinert første gang jeg så dem jeg også :)

Heidi, vi skal nok få ordnet en ufarlig flørt for deg ;) Eventuelt en t-skjorte med påskriften "Er gift, men flørter gjerne" :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De anbefales på det varmeste! Selv om det riktignok er lenge siden satte de et ordentlig inntrykk i meg, veldig bra bøker.

Så moro at du også likte dem :) Husker dem kjempegodt selv om det er mange år siden jeg leste dem :)

Uff, jeg syntes de var fæle jeg...  :sjenert:  Ikke fordi de er dårlige, for det er de ikke, men de er så deprimerende at de var direkte ubehagelige å lese og gjorde at jeg satt igjen med en dårlig leseropplevelse.

Jeg skjønner dette også. Men jeg synes Rakel var så nydelig, husker dere henne? Jeg drømte om å ha en tante som Rakel :)

Åhhhh... og jeg som trodde at det var italiensk da ;)

Jeg så en dg en artist som hadde det navnet, men jeg tenkte at det nok ikke var der du hadde tatt fra :)

Flott nick okke som ;)

Har du vært i Irland? Jeg har så lyst til å dra der en dag. (Noe som sikkert hadde vært en smule farlig, da jeg smelter øyeblikkelig når jeg hører en mann snakke irsk  :hjerter_rundt:  :ler: )

*drømmer om at Sivert Høyem var irsk  :hjerter_rundt: *

:overrasket:  :ler:

Ikke at jeg skal klage på dialekten hans altså... den er riktig lekker den  :sjarmor: - men irsk da!!.... 

Nei, fint at du regnet med at jeg ikke hadde tatt nicket fra hun fæææææle artist-dama. Hun er grusom ;) Har bare vært i Dublin, dessverre, men mer skal jeg få til etterhvert. Og bare så det er sagt, jeg hadde store planer om å finne meg irsk mann jeg også, men sånn gikk det ikke ;) Men jeg er veldig fornøyd likevel, altså. Men selv om jeg har samboer kan jeg vel få lov til å drømme bittelitt om irske menn og Sivert Høyem, ikke sant? Behøver ikke å fortelle sambo alt man tenker? :sjenert: Og helt enig, dialekten hans er strålende som den er, men nå er jeg inhabil i forhold til Nord-Norge, i og med at omtrent all familien min er derfra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2.) Er det sånn med blå værske og små plast gakk-gakker inni? Sånne solgte jeg da jeg jobbet i butikk mens jeg studerte, i all verdens farger og varianter, så jeg ble ikke så imponert jeg... Ikke meningen å være gledesdreper altså, var veldig fascinert første gang jeg så dem jeg også  :)

Ja!!!!!!!!!! Er de ikke nye altså?? Der ser du hva jeg får med meg!!

jeg synes de er KNALL!! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kankje vi skal ta en boksirkel-tur? Mye irske forfattere vi kan lese... ;) *stiller som reiseleder*

JA!!!! Det er det beste forslaget jeg har hørt på lenge! :sjarmor: Eneste problemet blir vel å forklare sambo hva jeg skal... "Du, jeg skal på tur til Irland..." "Ja? Med hvem da?" "Med boksirkelen på KG." "HVEM, sa du?" osv.... ;)

Hva med meg da som allerede er gift.... :sjenert:

Vi får holde sammen om kveldene, Heidi. Så kan vi sitte i hotellbaren og drikke Irish Coffee mens Hilde og Anette jakter på menn ;)

2 spørsmål:

1.)

Har noen av dere lest "Lungene"

av Markus Midré?

Anbefale? Nei? Ja? Tja?

2.)

Har noen av dere kjøpt den nye

Lano Gakk-Gakk såpen på flaske?

Den er supergøy!!

Jeg har sittet og lekt med den i evigheter,

for en genial ide!!

Jeg anbefaler!! Terningkast: 6!!

:sjarmor:  :sjarmor:  :sjarmor:  :sjarmor:

1.) Nei, har ikke lest den. Nå ble jeg nysgjerrig :)

2.) Nei, har ikke kjøpt den. PS! Anette, du er sprø ;)

Endret av Ciara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi, vi skal nok få ordnet en ufarlig flørt for deg ;) Eventuelt en t-skjorte med påskriften "Er gift, men flørter gjerne"  :sjarmor:

Jeg tar gjerne en t-skjorte med "Er samboer, men flørter gjerne", takk :smoke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...