AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #61 Skrevet 21. januar 2020 På 19.1.2020 den 12.54, AnonymBruker skrev: Mitt behov for å være 24 år er ikke så veldig stort. Jeg fester ikke, reiser ikke mye og er generelt lite sosial. Har et par gode venner jeg forholder meg til i hverdagen. Hva som er normalen for en 24åring finnes ingen fasit på. Mitt ønske da jeg fylte 20 var å sikre meg utdanning og jobb, og bo i bygda jeg vokste opp i med min familie rundt meg. Sålenge jeg har det, finner jeg roen og balansen i det livet jeg ønsker meg. Jeg setter høyst pris på å bruke hverdagen til turer, middager ute i naturen, lek og morro, noe jeg gleder meg til å ta 7åringen med på. Kjæresten og jeg har like verdier. Såklart blir det hverdager som er kjedelige, men det vil det være uansett. Men da er vi hverfall ikke alene i de kjedelige hverdagene. Anonymkode: 1197b...511 Klart du ikke reiser mye for eksempel, du er jo bare 24, og har jo sikret deg utdanning og jobb allerede (og ferdig familie). I 4 år har du vært nogenlunde voksen. 60 år gjenstår. Og du kan ikke vente fem år til med at det skal starte, gjøre noe annet i hele livet ditt enn å være voksen familiemor? Tror du ikke du ville bli en bedre (ste-)mor, kjæreste, arbeidstaker, utgave av deg selv med litt erfaring på baken? Klesvask og middagslaging er det som venter deg. I 60 år. Hva legger du i "Lek og morro?" Det er lange bilturer til Leos lekeland, og å sitte i en idrettshall hele helgene for handballlaget. Det er lekser og lusekuring og arrangering av bursdagsselskaper. Er det noe som ikke fungerer bra hos faren nå, som vil bedre seg når du flytter inn? (Middag, oppfølging, bursdagsselskaper, er han flink med barna, ordner han alt av klær og fritidsaktiviteter, følger ham dem opp som han skal, er det han som lusekurer og klipper negler og grer hår? Kjøper han alle julepresanger og lager han god og sunn mat? Er han kompis med de andre fedrene i klassen?) Hvordan passer du inn i hans vennegjeng og familie forøvrig? Hvordan passer han inn i din? Ikke noe du trenger å svare på, jeg tenker bare det er lurt av deg å tenke deg om både en og ti ganger, nettopp for å være realistisk i forventningene dine(som du jo spør om her). Anonymkode: f6da8...da0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå