Gjest ..A.. Skrevet 4. juni 2005 #1 Del Skrevet 4. juni 2005 Er det noen som har et fornuftig svar på hvorfor barneforeldre altid skyver det kjæreste de har (barn i barnevogn) foran seg bla ut i trafikerte veier/sykkelstier etc? Ville det ikke vært mer naturlig å gå selv først, og så dratt barnevognen ut i for eksempel fotgjengeroverganger, for eventuelt selv ta støtet hvis noe skulle hende?????Egoistiske foreldre?? Bare lurer jeg, etter nesten daglige kollisjoner med barnevogner som ut av intet blir skjøvet ut i sykkelfelt/veg (Grunerlokka i Oslo) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dagoberta Skrevet 4. juni 2005 #2 Del Skrevet 4. juni 2005 Jeg har også blitt sjokkert et par ganger når det har sett ut som om folk dyttet vogna ut i veien for å få bilene til å stoppe :o Når jeg har med meg poden i vogna eller på sykkelen, stopper vi heller ved fotgjengerovergangene til vi ser at bilene stopper, det føles litt tryggere når man vet at bilførere innimellom kan være lite oppmerksomme på de på fortauet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå