Gå til innhold

Går du i dusjen .....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har ikke noe problem med å dusje selvom det er andre i huset, men jeg valser jo selvsagt ikke naken ut i stua da. ;) Hvis det er jeg som har besøk så hopper jeg ikke dusjen uten at det er veldig viktig selvfølgelig.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg dusjer ikke da nei, synes det er guffent. Så vi er to da Tex :wink:

Gjest gjesta
Skrevet

Hvorfor er det guffent?

Jeg dusjer, men låser døren. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi har eget bad i tilknytning til vårt soverom, og barna har rom i en etasje over oss, så ja - jeg dusjer når det er andre enn familien i huset. Låser døra riktignok :wink:

Gjest skindeep
Skrevet

Jeg synes det er mer guffent å være svett når det er folk på besøk, så jeg tar meg heller en dusj.

(Skjønner ikke helt problemet egentlig? Hva er det som skal være guffent?)

Vil si meg enig med deg!

Er vel bare fint å vise at man er hygienisk.. Kan ikke forstå hvofor det skal være guffent!

Gjest Gjesta
Skrevet

Det hakke noe med hygiene å gjøre, da, skjønner du vel....... :ler:

Skrevet

Nå ble jeg nysgjerrig her altså Tex. Du er bare nødt til å forklare hvorfor det er guffent å dusje med andre folk i huset.

:ler:

Gjest Gjesta
Skrevet

Det er da ikke noe å forklare.......

Enkelte ting er bare ikke like greit som andre ting. Og jeg liker ikke tanken på å stå i dusjen når det er andre enn husets folk hjemme. Det er ikke verre enn det :wink:

Skrevet

Jeg har ikke barn, men jeg dusjer når det måtte passe meg, selv om sambo har vorspiel med 15 mennesker i stua.

Skjønner ikke hvorfor det skal være guffent. :)

Skrevet
Det er da ikke noe å forklare.......

Enkelte ting er bare ikke like greit som andre ting. Og jeg liker ikke tanken på å stå i dusjen når det er andre enn husets folk hjemme. Det er ikke verre enn det :wink:

Mente ikke å være ekkel altså. Det er bare så artig å tenke på hvor ulike vi er! Og så lurte jeg litt på hva som la bak da vet du.

Jeg dusjer selv om huset er fullt av folk jeg og skjønner ikke hva som kan være guffent med det.

Men jeg har sikkert mine hengups på andre ting. He-he!

:)

Skrevet

Jeg går ikke ut i morgenkåpe eller naken i stua etter å ha dusja hvis vi har besøk.

Eller.. Det hender jeg kommer ut i morgenkåpa hvis det er bestekompisen til samboer som er der.. :ler:

Men jeg har null problem med å dusje hvis vi har besøk. Nå har vi ofte besøk som overnatter, og da er vi jo nødt til å få dusjet..

Hvordan gjør dere det som har overnattingsgjester og som ikke liker å dusje når det er fremmede i huset?

Gjest Milah
Skrevet

Jepp.. Jeg dusjer jeg.. Så lenge sambo ikke underholder besøket sitt på badet.. :wink:

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvordan gjør dere det som har overnattingsgjester og som ikke liker å dusje når det er fremmede i huset?

Veldig enkelt. Jeg har ikke fremmede på overnatting :wink:

Skrevet

Jeg har overhode ingen problemer med å dusje med folk i huset, med mindre jeg faktisk bør være til stede og være vertinne, eller på andre måter må følge med (håndverkere, barn..). Har bodd i kollektiv i mange år, og ville vel ha forblidd skitten om jeg skulle ha sånne skruppler :ler:

Gjest Besøkene
Skrevet

Jeg er nysgjerrig på dere som synes det er ekkelt

å dusje når det er andre folk i huset.

Hvorfor er det ekkelt?

Er dere redd for at noen skal overraske dere?

Er dere redd for at noen skal høre lyder fra

dusjingen?

Har det med nakenhet å gjøre og at dere

synes det er litt skremmende å være naken i et rom

samtidig som det er andre mennesker i nærheten?

Gjest Porselen
Skrevet

Badet mitt har lås og jeg dusjer når det passer meg enten jeg eller mine barn har besøk. Jeg trenger ikke å valse rundt med et håndkle rundt livet etterpå heller for det jeg skal ha på meg etter dusjen har jeg funnet fram før og det ligger klart på badet. Må jeg dusje så gjør ejg det.

Og når jeg hadde baby og de var våkne så lå de i en vippestol på badet og tittet på meg. Sov de så var det bare å dusje med åpen dør.

Skrevet
Jepp.. Jeg dusjer jeg.. Så lenge sambo ikke underholder besøket sitt på badet..  :wink:

Jeg og!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...