Gjest Blondie65 Skrevet 21. januar 2020 #21 Skrevet 21. januar 2020 1 minutt siden, Sliten&kjørt52 skrev: THX. -Redd den skal bli ødelagt. -Gjør som du sier jeg. (-Trur en kompis ryker snart, -må ha ting på stell). a. Du kan også henge den til lufting et sted med tak og ikke med direkte regn. Da vil den bli "oppfrisket".
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2020 #22 Skrevet 21. januar 2020 16 minutter siden, Fjugur skrev: Dressbukser leverer man til rens, ellers lufter man dem og går over med klut på ev. flekker eller man bruker sunn fornuft vasker dem med milo for hånd eller med ullprogram. Anonymkode: 6b94b...5eb
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #23 Skrevet 22. januar 2020 Jeg har vasket flere ullbukser og ulljakke i vaskemaskinen (dress altså). Vasker 1 og 1 plagg. Veldig lite milo og på skånsomt program (30 grader og Max 800 omdreininger). Har gått bra hver gang. Plaggene må tas ut med en gang, ristes og danderes på kleshenger eller over tørkesnora. Jeg eier kun klær som kan vaskes. Les alt 🤭 Anonymkode: b84fc...a86
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #24 Skrevet 22. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har vasket flere ullbukser og ulljakke i vaskemaskinen (dress altså). Vasker 1 og 1 plagg. Veldig lite milo og på skånsomt program (30 grader og Max 800 omdreininger). Har gått bra hver gang. Plaggene må tas ut med en gang, ristes og danderes på kleshenger eller over tørkesnora. Jeg eier kun klær som kan vaskes. Les alt 🤭 Anonymkode: b84fc...a86 Hva mener du med "ristes"? og "danderes"? Anonymkode: b3cf0...918
AnonymBruker Skrevet 22. januar 2020 #25 Skrevet 22. januar 2020 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med "ristes"? og "danderes"? Anonymkode: b3cf0...918 Riste ut krølle-merker og henge opp buksen sånn at det ikke blir brette-merker på den? Anonymkode: 86f64...01f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå