Gå til innhold

hvorfor blir menn gynekologer?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det fordi de er så fascinert av vagina? 

Anonymkode: b3592...588

Å kvinnelige gyn er ?? lesber??

Anonymkode: 7984b...75d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken yrkesgruppe går menn til om de får trøbbel med penis?

Anonymkode: 0dc20...7d5

 

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Urolog eller hudlege avhengig av problemet. 

Anonymkode: 0e9d5...b59

 

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De sjekker jo penisen sin. Er ikke det hos gynekologen ?

 

 

Anonymkode: 1afdf...554

Androlog heter gynekologer for menn. 

Anonymkode: d284c...e31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri til å,tørre å gå til gynekolog når jeg blir 25. Tenk om man plutselig blir kåt og det renner ut utflod mens man ligger der og de graver? Det ville vært flaut det.

Anonymkode: 36981...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn går også til gynekolog.

Anonymkode: 1afdf...554

Urolog

Anonymkode: 4eb4d...138

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor blir bifile og lesbiske kvinner gynekologer? 

De færreste har nok en så stor fetish for det kvinnelige underliv at de gidder. 

Anonymkode: f570a...1d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 hours ago, AnonymBruker said:

Men det er ikke poenget mitt. Poenget er valget. Som lege kan man velge hva man vil spesialisere seg i. Hvorfor velge en kroppsdel du ikke har? Det bare gir ikke mening for meg. Det gir tydeligvis mening for deg. Da er vi bare uenige :)

Anonymkode: 9d299...54d

Det er jo ikke nødvendigvis riktig. Det er ikke ubegrenset med alle typer stillinger for spesialisering til enhver tid. Jeg tror i mange tilfeller det er tilfeldig hvilken spesialisering en lege ender opp med.

Anonymkode: 4f0dc...c3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig problemstilling. Det er jo en etterspørsel etter mannlige gynekologer. Derav følger tilbudet. 

Da er det de mannlige legene som har en interesse eller engasjement for faget som velger denne spesialiteten. 

Anonymkode: efbe0...3ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn er kjent for å være de beste gynekologene. Har alltid hatt menn og er meget tilfreds. 

Anonymkode: add91...e46

Jepp. Etter min erfaring, er godt voksne menn de beste gynekologene. De er så rutinerte at de kan se deg inn i øynene og holde en samtale om været gående, samtidig som de på en varsom måte får gjort det de skal der nede. Kvinnelige gynekologer vet hvor mye vi tåler, og er mer uvørne.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kommer aldri til å,tørre å gå til gynekolog når jeg blir 25. Tenk om man plutselig blir kåt og det renner ut utflod mens man ligger der og de graver? Det ville vært flaut det.

Anonymkode: 36981...fcd

Mulig det, men igjen, ingenting de ikke har sett før. De har sett alt, absolutt alt. Litt utflod er ikke farlig.

Du må gå på screening!! Det er livsviktig, i shit you not! De 3 minuttene i pinlighet er verdt det for å ha ett liv der man er frisk der nede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

 

Så ... bra? Det endrer dessverre ikke min erfaring. 

Anonymkode: 9d299...54d

Jeg har også vært hos flere.. menn har vært mest forsiktig :) 

Anonymkode: ce9f1...bd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som misbruker makten de har finnes jo selvfølgelig innen slike yrker så det finnes griser som jobber som gynekolog, men det er ikke normen.

Regner med at menn velger å bli gynekolog fordi de synes det er interessant. Kanskje det for noen er nettopp det at de ikke har vagina som gjør at de har valgt det.

Jeg skulle sette inn spiral og fikk henvisning til gynekolog. Det var hos en godt voksen mann. Jeg var utrolig nervøs, men det var nesten så det ble koselig mens jeg var der for han tullet litt og hadde en ganske uformell tone :) Han var forsiktig og virket entusiastisk over jobben sin.

Så jeg synes at man skal så tvil om menns intensjoner for å velge en slik spesialisering bare fordi det finnes noen råtne epler der også.

Anonymkode: 4c4a1...f2e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Folk som misbruker makten de har finnes jo selvfølgelig innen slike yrker så det finnes griser som jobber som gynekolog, men det er ikke normen.

Regner med at menn velger å bli gynekolog fordi de synes det er interessant. Kanskje det for noen er nettopp det at de ikke har vagina som gjør at de har valgt det.

Jeg skulle sette inn spiral og fikk henvisning til gynekolog. Det var hos en godt voksen mann. Jeg var utrolig nervøs, men det var nesten så det ble koselig mens jeg var der for han tullet litt og hadde en ganske uformell tone :) Han var forsiktig og virket entusiastisk over jobben sin.

Så jeg synes at man skal så tvil om menns intensjoner for å velge en slik spesialisering bare fordi det finnes noen råtne epler der også.

Anonymkode: 4c4a1...f2e

Jeg mente selvfølgelig at man ikke skal så tvil :) Glemte et ikke i det siste avsnittet.

Anonymkode: 4c4a1...f2e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er det stikk motsatte. Mannlige gynekologer jeg har vært hos har vært langt forsiktigere og flinkere enn de kvinnelige, og jeg har vært hos mange i årenes løp. Nå velger jeg bevisst mannlig gynekolog.

Anonymkode: 2e014...db7

Enig, og har samme erfaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så med noen her sitt syn så er barneleger pedofile?

Anonymkode: 97a84...fc5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Velger konsekvent menn til underlivsundersøkelse da jeg har hatt flere negative erfaringer med kvinner som bare kjører spekulum opp i meg uten beskjed på forhånd, og som ikke tar meg seriøst når jeg forklarer mine smerter eller symptomer. Gukk rundt med flere cyster på eggstokkene i mange mnd og levde på en pakke Paracet + Ibux til dagen pga. en kvinnelig gynekolog som mente smertene mine var vondt i viljen. 

Anonymkode: 4573b...df4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært til både kvinnelige og mannlige gynekologer, og de mannlige har vært de beste! Hensynsfulle og kunnskapsrike. Det besvarer neppe spørsmålet om hvorfor menn blir gynekologer men.

Anonymkode: 051c6...d02

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Androlog heter gynekologer for menn. 

Anonymkode: d284c...e31

Sndtolig er ingen formell spesialitet i Norge. Brukes mest urolog her til lands. 

Anonymkode: fd69d...8a2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sndtolig er ingen formell spesialitet i Norge. Brukes mest urolog her til lands. 

Anonymkode: fd69d...8a2

Androlog. 

Anonymkode: fd69d...8a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...