Gå til innhold

Barbeint hjemme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Går ALDRI barbeint. Ett par sokker i juli, sokker+ullsokker resten av året.

Anonymkode: 1a402...947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 timer siden, EvaLena skrev:

Bare det blir varmere i været så går jeg barbeint overalt. Jeg går barbeint hjemme hos andre også. Jeg klarer rett og slett ikke sokker fra sikkert April- Oktober.

Akkurat nå har jeg på tjukke ullsokker

Samme her, går også barbent hos andre, aldri tenkt at det skulle være noe galt med det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ikke å være barbeint, og går sjeldent barbeint hjemme. Det hender jeg går barbeint i tøfler om morgenen før jeg har stelt meg og kledt på meg ferdig, men ellers har jeg alltid på sokker. Bruker egne sovesokker om natta siden jeg heller ikke liker å sove barbeint. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barbeint om sommeren hjemme når det er varmt. Sokker og/eller ulloskker ellers. Er så himla kaldt og golvkaldt her at risikerer neglbitt om jeg ikke har sokker på om høst/vinter/vår. 

Anonymkode: caaea...06b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De få gangene det er over 25 grader går jeg kanskje barbeint litt fra morgenen av, men vanligvis to par myke bomullsokker på meg. Om vinteren lange ullsokker over. Elsker myke, komfortable sokker. Aldri hatt fotsopp heller. Har knapt sett noen gå barbent i sine hjem heller, bortsett fra på unormalt varme sommerdager. Barbent hjemme tror jeg er en Kvinneguidengreie...

Anonymkode: 5043c...94a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og nå har jeg alt tatt på meg tre par tykke knelange tubesokker, selv om det er halvannen time til jeg skal spille basket med venner. Det er mykt og deilig det! 

Anonymkode: 5043c...94a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går aldri barbeint hjemme. Blir fort kald på beina, så her er det sokker på året rundt. Synes uansett at føtter er sykt ekle, så foretrekker å slippe å se på både mine egne, samboerens og andres føtter 🤭

Anonymkode: 0fc21...fbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri barbeint hjemme. Unntak: i dusjen og i senga. Tar ikke av sokkene før jeg sitter på sengekanten og kan bare vippe barføttene opp under dyna. På ekstra gufne netter har jeg egne sovesokker.

Anonymkode: c4f00...43f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går barbeint hjemme hele året. Hater å ha noe på beina. 

Anonymkode: a35f1...8fb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Går bare barbeint om sommeren hvis det er varmt, men tar gjerne sokker på om kvelden. Synes faktisk at det er litt ekkelt å gå barbeint hjemme hos andre. Jeg synes føtter er litt ekkelt må jeg innrømme så det å komme barbeint til alle tider på året faller ikke i god jord her. 

Har egentlig aldri sett noen komme barbeint hjem på besøk til andre og folk som går barbeint rundt i skoene om vinteren i Norge må være et lite fåtall som gjør. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg går nesten alltid barbeint hjemme, har vannbåren varme i alle gulv. Et jeg borte hos noen uten det, så fryser jeg som bare det.

Anonymkode: 11339...8c7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tykke ullsokker med flipp flopper inne 😂 hadde fått frostskader om jeg skulle gått barbeint 🙈

Anonymkode: 4355f...b95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.1.2020 den 22.17, AnonymBruker skrev:

Går alle barbeint hjemme? For på blogger og på insta så går alle barbeint når de er hjemme. 

Det blir alt for kaldt for meg, fryser veldig raskt på føttene. Men er det slik at alle går barbeint når de er hjemme bortsett fra meg?

Anonymkode: e6aff...e80

I moderne hjem er det jo gjerne gulvvarme, ts. Så om du ser folk labbe barbeint rundt på vinteren i hus bygd etter 2010 eller eldre hus renovert etter 2010 så er det nok derfor. Å bygge i dag uten gulvvarme er jo helt utenkelig. 

Anonymkode: d830f...251

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...