AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #1 Skrevet 16. januar 2020 Jeg har nå i snart en uke vært mye syk i magen. Diaré. Og nå er jeg litt sår der nede. Vet ikke hva en kaller området, men mellom kjeden og anus er det kommet en liten klump. Sikkert pga mye dobesøk og tørking med dopapir. Noen som vet hva det kan være og hvordan det evt behandles? Anonymkode: bc8aa...37e
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #2 Skrevet 16. januar 2020 Perineum heter det. Det er vanskelig å si uten å ha sett, men du kan alltids ta et speil og sjekke selv hvordan det ser ut der nede. Du kan gjerne smøre med sinksalve. Anonymkode: 1119e...47b 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #3 Skrevet 16. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Perineum heter det. Det er vanskelig å si uten å ha sett, men du kan alltids ta et speil og sjekke selv hvordan det ser ut der nede. Du kan gjerne smøre med sinksalve. Anonymkode: 1119e...47b Da vet jeg det. Får prøve å smøre litt salve på. Kjennes ihvertfall ut som en liten byll. Anonymkode: bc8aa...37e
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #4 Skrevet 16. januar 2020 Kan du ha fått en hemoroide kanskje?! Anonymkode: ecbd7...7c4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #5 Skrevet 16. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du ha fått en hemoroide kanskje?! Anonymkode: ecbd7...7c4 Kan en få det der som beskrevet? Isåfall så er det mulig det er det. Anonymkode: bc8aa...37e
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #6 Skrevet 16. januar 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan en få det der som beskrevet? Isåfall så er det mulig det er det. Anonymkode: bc8aa...37e Vil jo tro det, hemoroide er jo som en åreknute bare nedentil. Om du ikke vil sjekke opp hos lege er jo en hemoroidesalve på apoteket reseptfritt. Anonymkode: ecbd7...7c4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #7 Skrevet 16. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vil jo tro det, hemoroide er jo som en åreknute bare nedentil. Om du ikke vil sjekke opp hos lege er jo en hemoroidesalve på apoteket reseptfritt. Anonymkode: ecbd7...7c4 Man får da ikke hemoroider i perineum... Anonymkode: 1119e...47b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå