AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #1 Skrevet 16. januar 2020 Hei. Jeg lurte på om andre har erfaring med at prøvesvar fra Radiumshospitalet tar uendelig lang tid? Jeg hadde en utskrapning for 10 uker siden og får aldri svar, har fått de på sykehuset mitt til å purre 2-3 ganger, men får ikke svar. Andre som har opplevd lignende, er det normalt at det skal ta så lang tid? Sover ekstremt dårlig og går med konstant angst i kroppen, aner ikke hva jeg skal gjøre lenger... Anonymkode: 6f002...292
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #2 Skrevet 16. januar 2020 En patolog skriver som regel svaret etter 7 dager. Så regner med dette ligger klart i DIPS. Anonymkode: 10a88...ac5
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #3 Skrevet 16. januar 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: En patolog skriver som regel svaret etter 7 dager. Så regner med dette ligger klart i DIPS. Anonymkode: 10a88...ac5 Har snakket med de på sykehuset mitt, og de sier at de ikke har mottatt noe svar. Flere av de jeg har snakket med har også reagert på at det har tatt så lang tid.. Anonymkode: 6f002...292
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #4 Skrevet 16. januar 2020 Det er irriterende og dårlig at du må vente så lenge, helt klart! Men så veldig bekymret ville jeg ikke vært. Jeg har dessverre hatt mye med Radiumhospitalet å gjøre, og det er veldig sånn at hvis noe er galt er de superraske. Det aller verste du kan få er en telefon dagen etter en prøve, da ser det dårlig ut Så prøv å ikke bekymre deg for mye, at du ikke har hørt noe er en god indikator på at det ikke er noe som haster. Men enig i at denne ventetiden du beskriver er alt for lang. Kan du logge inn i MinJournal og sjekke der? Anonymkode: 420b5...40d 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #5 Skrevet 16. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har snakket med de på sykehuset mitt, og de sier at de ikke har mottatt noe svar. Flere av de jeg har snakket med har også reagert på at det har tatt så lang tid.. Anonymkode: 6f002...292 Du må be de på sykehuset ditt eller fastlegen din om å ringe dem og be om svar direkte. Anonymkode: 4d17b...7c8 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #6 Skrevet 16. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er irriterende og dårlig at du må vente så lenge, helt klart! Men så veldig bekymret ville jeg ikke vært. Jeg har dessverre hatt mye med Radiumhospitalet å gjøre, og det er veldig sånn at hvis noe er galt er de superraske. Det aller verste du kan få er en telefon dagen etter en prøve, da ser det dårlig ut Så prøv å ikke bekymre deg for mye, at du ikke har hørt noe er en god indikator på at det ikke er noe som haster. Men enig i at denne ventetiden du beskriver er alt for lang. Kan du logge inn i MinJournal og sjekke der? Anonymkode: 420b5...40d Jeg håper virkelig du har rett. Det verste akkurat nå er at det går utover min mentale helse, uansett hva jeg gjør eller snakker om med andre, er dette alt jeg tenker på. Dette er det første jeg tenker på når jeg våkner og det siste jeg tenker på når jeg legger meg. Vil bare ha svar og komme meg videre 😓 Jeg har gjort det flere ganger daglig siste tiden, men det er absolutt ingenting nytt. Anonymkode: 6f002...292
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #7 Skrevet 16. januar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må be de på sykehuset ditt eller fastlegen din om å ringe dem og be om svar direkte. Anonymkode: 4d17b...7c8 Har allerede fått de til å purre 2-3 ganger, alt de svarer er at de «jobber med det». Det er jo 2 uker siden de sa det nå, så jeg vet ikke noe mer dessverre. Anonymkode: 6f002...292
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #8 Skrevet 16. januar 2020 Hvis de ser kreft tar de umiddelbar affære, så at det tar lang tid er egentlig betryggende. Anonymkode: d6b23...400 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #9 Skrevet 16. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis de ser kreft tar de umiddelbar affære, så at det tar lang tid er egentlig betryggende. Anonymkode: d6b23...400 Jeg håper virkelig det 💕 Anonymkode: 6f002...292
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå