Gå til innhold

Forslag til kake


lillesnillelilla

Anbefalte innlegg

Skal ha med kake i morgen kveld på et møte, vi blir 8-10 stykker. Men klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal lage. Kan dere komme med masse forslag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, Lacy skrev:

Ostekake om du har god tid 😝

Har det meste av dagen i morgen å lage den på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes fersk kringle er knall møtemat! Vil du lage en litt mer trendy versjon kan du gå for monkey bread. 

Anonymkode: bc461...19b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville jeg laget i hvertfall 😊 lag bunnen og det ene laget kvelden før, og så gelélokket på morgenen så blir det perfekt 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 hours ago, AnonymBruker said:

Synes fersk kringle er knall møtemat! Vil du lage en litt mer trendy versjon kan du gå for monkey bread. 

Anonymkode: bc461...19b

Helt enig. Vil mye heller ha fersk gjærbakst enn kake, spesielt hvis jeg må velge mellom gjærbakst og ostekake. Ostekake er bare kjedelig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er et møte der du trenger støtte eller stemmer eller noe slikt, hadde du lett fått min om du hadde med kvæfjordkake/verdens beste😅 

Anonymkode: aae9e...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lag iallfall IKKE krydderkake, verdens kjedeligste kake. Lar heller være å spise kake om det er eneste alternativ 😂 Gå for en sjokoladekake, det liker de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ingveis skrev:

Lag iallfall IKKE krydderkake, verdens kjedeligste kake. Lar heller være å spise kake om det er eneste alternativ 😂 Gå for en sjokoladekake, det liker de fleste.

Jeg ville mye heller hatt krydderkake enn sjokoladekake 😛

Anonymkode: ab017...7e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg ville mye heller hatt krydderkake enn sjokoladekake 😛

Anonymkode: ab017...7e7

Hehe, morsomt hvor forskjellige man kan være gitt 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, AnonymBruker said:

Jeg ville mye heller hatt krydderkake enn sjokoladekake 😛

Anonymkode: ab017...7e7

Ja, hvis gjærbakst ikke var et alternativ, så ville jeg også det. Gjerne med en god ostekrem med tyttebærsyltetøy i på toppen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Ingveis skrev:

Lag iallfall IKKE krydderkake, verdens kjedeligste kake. Lar heller være å spise kake om det er eneste alternativ 😂 Gå for en sjokoladekake, det liker de fleste.

Heller krydderkake enn en kjedelig sjokoladekake. Men en saftig sjokoladekake med masse krem er best. 

Men uansett så endte det med banankake siden jeg fant ut at jeg hadde 4 godt overmodne bananer

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble faktisk positivt overrasket over vaniljesauskake som gikk som en farsott på matblogger i fjor.  Hele huset stinket vanilje i to dager, men kaka ble god og alle var fornøyde. 

Det eneste som jeg syntes var dumt er at alle oppskriftene krever en hel pakke vaniljesaus, personlig kjøper jeg kun vaniljesaus hvis jeg skal ha det til noe og trenger jeg tips til restene. Heldigvis har jeg litt regnekunnskap så det var enkelt å skalere ned. 

Anonymkode: 26a00...b35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...