Søgni Skrevet 16. januar 2020 #21 Skrevet 16. januar 2020 (endret) Dette er ikke ment å være flåsete, men jeg mener man er på sitt mest attraktive, som menneske, alt fra det å være en venn til det å bli en potensiell partner, når man er snill og raus mot seg selv og andre. Folk som er trygge i seg selv, og menneskelige, er attraktive, syns jeg. Det skader heller ikke om man konsentrerer seg vekk fra datingverden, og begynner med å utvikle de positive sidene med seg selv. Drive med det man liker, engasjere seg, åpne ei avis nå og da. Og hvis man er usikker på det sosiale spillet, så mener jeg at man ikke skal ta datingtips, men heller at man skal se mot kilder som gir mer generelle tips for sosialt samspill osv. Og ikke, ALDRI, IKKE! bli så opptatt av å være attraktiv at man blir sugd ned i den karakteristiske Sukker-Tinder-Ånei, jeg blir alene for alltid- bitterheten. En enkel felle å gå i, for single i 2020. Samme med det å la chatting med alskens spetakler på datingapper, ta en uforholdsmessig stor del av det sosiale livet sitt. Dette setter sine uattraktive spor etterhvert. Det er da bedre å dyrke meningsfulle relasjoner, enn å panisk holde liv i månedens 34. "Jeg interesserer meg såååånn for hva du har gjort i dag, men jeg gir meg nå f*** i deg"- prat med et Tindermatch. Og så kan man selvsagt børste håret, og. Men jeg mener at det andre jeg har nevnt, er viktigere. Endret 16. januar 2020 av Søgni 2
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #22 Skrevet 16. januar 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Det som virkelig gjør en kvinne attraktiv, er at hun utstråler at hun vet hun er god nok, fin nok og ikke slår seg til ro med noe dårligere enn hun fortjener. Og det handler om selvfølelse. Selvfølelse er tankene man har om verdien av seg selv. Om man hele tiden tenker at alle andre er bedre, fortjener bedre, er finere osv, har man dårlig selvfølelse, altså man har satt en lav verdi på seg selv. En som har god selvfølelse vet at hun har verdi som menneske og person som ikke handler om hva hun gjør og hvordan hun ser ut. Så lett, så vanskelig. Anonymkode: b0a6e...ae0 Jeg har skikkelig dårlig selvbilde (late bloomer) mens min beste venn (smellvakker fra hu var barn) har godt selvbilde. Men den som får komplimentene er MEG.. jeg er ikke utadvendt, men er hyggelig mot de jeg møter såklart. Men jeg får likefullt mange komplimenter (mye mer enn venninnen min som er penere), blir sjekket opp ofte (selv om jeg er gift) og får generelt mye mer oppmerksomhet enn andre som jeg anser som penere, blidere og mer utadvendt/flørtete. Jeg er den stille venninnen på siden. Jeg er K39, slank, kler meg ungdommelig og med klær som fremhever det fine på meg og skavanker. Feks trange bukser med høyt liv = fremover de lange, slanke bena og skjuler at jeg har litt ekstra rundt magen. Har en lang Bob, som jeg føner og retter ut. Naturlig farge. Bruker lite sminke, men dette gjør jeg: bruker lyst pudder og så solpudder. Litt farge på bryn og maskara. Lipsyl. Ferdig. Anonymkode: 025ba...ae9 2
Gjest Familytree Skrevet 17. januar 2020 #23 Skrevet 17. januar 2020 På 15.1.2020 den 15.37, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne btw 😊 Anonymkode: c1d1a...7bc Først: Hvor gammel er du?
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #24 Skrevet 17. januar 2020 4 timer siden, Familytree skrev: Først: Hvor gammel er du? Jeg er kvinne og 31 år 😊 Anonymkode: c1d1a...7bc
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #25 Skrevet 17. januar 2020 På 15.1.2020 den 19.36, AnonymBruker skrev: Ønsker deres beste tips til å bli attraktiv, både når det gjelder personlighet OG utseende 😊 Anonymkode: c1d1a...7bc Barber deg som et minste minste minimum under armene og på leggene. Vær blid, ærlig, snill og imøtekommende Anonymkode: f5aa9...8e6 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #26 Skrevet 17. januar 2020 Et lite paradoks; jeg fikk mye mer oppmerksomhet fra andre menn etter at jeg ble sammen med mannen min. Tror menn tiltrekkes av at noen er uoppnåelig/ allerede bekreftet av en annen mann. Jeg har ingen annen forklaring. Uansett; få deg en god venn å gå med i sosiale sammenhenger. Anonymkode: 01a28...b0d
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2020 #27 Skrevet 17. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Et lite paradoks; jeg fikk mye mer oppmerksomhet fra andre menn etter at jeg ble sammen med mannen min. Tror menn tiltrekkes av at noen er uoppnåelig/ allerede bekreftet av en annen mann. Jeg har ingen annen forklaring. Uansett; få deg en god venn å gå med i sosiale sammenhenger. Anonymkode: 01a28...b0d Finner hun ikke da seg en jeger mann, som liker å stjele andre menn sine kvinner? Å når han har lykkes, så vet du vel hva som skjer da? Han mister interessen og jakter videre. Anonymkode: f5aa9...8e6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå