AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #1 Skrevet 15. januar 2020 Ønsker deres beste tips til å bli attraktiv, både når det gjelder personlighet OG utseende 😊 Anonymkode: c1d1a...7bc
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #2 Skrevet 15. januar 2020 Jeg er kvinne btw 😊 Anonymkode: c1d1a...7bc
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #3 Skrevet 15. januar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ønsker deres beste tips til å bli attraktiv, både når det gjelder personlighet OG utseende 😊 Anonymkode: c1d1a...7bc Behandle håret ditt bra, det syns når noen har sterkt og friskt hår. Behandle huden din fint, ikke prioriter sminke. De fleste er faktisk finere uten sminke. Smil masse. Gjør og stå for alt du sier. Behandle andre bra, aldri dømme, vær ekte og genuin. Folk merker når noen prøver for hardt. Anonymkode: 497c9...1e8 4
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #4 Skrevet 15. januar 2020 Begynne å trene. Gjør underverker for humør, hud, selvtillit og holdning, pluss masse annet. Tren for din egen del, så vil det syns på deg at du forandrer deg til det bedre. Når det gjelder personlighet så vil jeg anbefale å bli mer spontan. Gjør ting du vanligvis ville utsatt, ikke turt å bli med på, og når du egentlig tenker "nei... det er vel kanskje ikke noe for meg..." så prøv det! Hiv deg med når du blir invitert på noe, oppsøk grupper/klubber el.l med aktiviteter du kunne tenke deg å prøve. Anonymkode: f9eea...cbd 6
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #5 Skrevet 15. januar 2020 Vær deg selv. Ikke bli en dørmatte for noen ever. Ikke ta deg selv for gitt. Respekterer deg selv. Vær glad i den du er slik som du er. Anonymkode: 56c52...bff 9
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #6 Skrevet 15. januar 2020 Er det ikke bedre å heller finne noen som liker deg som du er? Anonymkode: 031d9...cda 2
Puff Skrevet 15. januar 2020 #7 Skrevet 15. januar 2020 Generelt god hygiene, rene klær som passer til din kropp, smil masse og vis entusiasme for ett eller annet. Ja, og god kroppsholdning. 2
Gjest Von Erich Skrevet 15. januar 2020 #8 Skrevet 15. januar 2020 God hygiene og stelle deg normalt vær dag. Ellers være deg selv og være fornøyd med den du er. Godt selvbilde er attraktivt.
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #9 Skrevet 15. januar 2020 Hold deg slank, ikke klipp håret kort. Alt det andre er det lite å gjøre med. Anonymkode: 7164a...afa 3
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #10 Skrevet 15. januar 2020 Selvtillit! Hvordan du ser ut spiller mindre rolle enn hvordan du føler deg. Anonymkode: 65873...a59 1
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #11 Skrevet 15. januar 2020 Du skriver ikke kjønnet ditt men... KVINNE Ordne håret. En tur til frisøren for jevn farge, fin klipp og stylingtips gjør underverker. Bare det å sette en hårspenne eller flette kan være mye penere enn standard løst eller hestehale kle seg pent og classy drar en opp mange hakk. finne det riktige pudderet til seg. Sminke setter seg forskjellig på forskjellig hud. Foundation bommer man nesten alltid på i farge mens pudder gir inntrykk av naturlig glatt hud. Søk på nettet hvilken kroppsfasong du har og hvordan type klær som kler din kroppsfasong Fikse øyebrynene gjerne profesjonelt så symmetrisk som mulig Fine øredobber Smile Være imøtekommende Omsorgsfull Stå opp for deg selv og si fra om urett Renslig osv men det sier seg selv for kvinner vel MANN Ordne håret/sveisen, samme tips om frisør som over Ha god hygiene Klær som passer og ikke for store t skjorter og bukser som gir helt flat rumpe Rense huden, noe mange menn glemmer Nappe monobryn og villbryn Rense ørene og under neglene, pleie føttene (ting som sier seg selv for damer å gjøre) og tåneglene Smile Være lyttende og omsorgsfull Vise trygghet og en rolig selvsikkerhet Være gentleman og respektfull Stå opp for seg selv og andre Anonymkode: 54c32...e01 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #12 Skrevet 16. januar 2020 God hygiene, noenlunde bra fysisk form, pene klær og alminnelig velstelt er det viktigste når det gjelder utseendet. Smil, interesse, varme og flørting er det viktigste når det kommer til oppførsel. Dette med flørting gjelder særlig menn. En mann som ikke tør å flørte blir raskt friendzonet, dessverre. Menn takler bedre sjenerte kvinner enn motsatt. Det er trist, men likevel sant. En kvinne som kler seg sexy, smiler med hodet på skakke og viser interesse vil oppfattes som flørtende av en mann. For en mann kreves det mer, han må vise selvtillit, være gentleman, vise at han tar litt styringen uten at han virker kontrollerende som ved å spandere, ta på henne (på armen ol, ikke på låret eller brystet) og være den som initierer fremgang. Det krever at mannen er god til å ta hint og lese kroppsspråk, ellers blir han bare oppfattet som en slesk og innpåsliten fyr. Uff, verden er ikke mye likestilt når det kommer til dating desverre. Da slår biologien seg på og overstyrer våre kulturelle oppfatninger. En mann som klarer å være mann i tradisjonell forstand har et stort fortrinn når han dater. Anonymkode: 8a6c4...e0b
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #13 Skrevet 16. januar 2020 Det som virkelig gjør en kvinne attraktiv, er at hun utstråler at hun vet hun er god nok, fin nok og ikke slår seg til ro med noe dårligere enn hun fortjener. Og det handler om selvfølelse. Selvfølelse er tankene man har om verdien av seg selv. Om man hele tiden tenker at alle andre er bedre, fortjener bedre, er finere osv, har man dårlig selvfølelse, altså man har satt en lav verdi på seg selv. En som har god selvfølelse vet at hun har verdi som menneske og person som ikke handler om hva hun gjør og hvordan hun ser ut. Så lett, så vanskelig. Anonymkode: b0a6e...ae0 4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #14 Skrevet 16. januar 2020 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det som virkelig gjør en kvinne attraktiv, er at hun utstråler at hun vet hun er god nok, fin nok og ikke slår seg til ro med noe dårligere enn hun fortjener. Og det handler om selvfølelse. Selvfølelse er tankene man har om verdien av seg selv. Om man hele tiden tenker at alle andre er bedre, fortjener bedre, er finere osv, har man dårlig selvfølelse, altså man har satt en lav verdi på seg selv. En som har god selvfølelse vet at hun har verdi som menneske og person som ikke handler om hva hun gjør og hvordan hun ser ut. Så lett, så vanskelig. Anonymkode: b0a6e...ae0 Kvinner med god selvfølelse blir alltid sett på som kravstore, selvgode og bitcher fra menn (og kvinner) da så damned if you do damned if you dont! Her i norge gjelder janteloven så jeg opplever ydmykhet er veien å gå. Indre selvrespekt er selvfølgelig kjempeviktig, man skal ikke finne seg i dritt og underkastelse Anonymkode: 54c32...e01 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #15 Skrevet 16. januar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinner med god selvfølelse blir alltid sett på som kravstore, selvgode og bitcher fra menn (og kvinner) da så damned if you do damned if you dont! Her i norge gjelder janteloven så jeg opplever ydmykhet er veien å gå. Indre selvrespekt er selvfølgelig kjempeviktig, man skal ikke finne seg i dritt og underkastelse Anonymkode: 54c32...e01 Er du kravstor og bitchy så er du det uavhengig av om du har høy selvtillit eller ikke. Det er veldig mange som mener de har krav på de peneste mennene, selv om de åpenbart ikke har sjans til annet enn sex. Ja de har høy selvtillit, men nei det er ikke positivt. Anonymkode: 7164a...afa 1
Bamseklemmer Skrevet 16. januar 2020 #16 Skrevet 16. januar 2020 Tips til deg som kvinne fra mine ønsker: Liker at du er feminim, da er det jo tydelig hvordan du ellers er. Om du har silikon her og der for at du skal føle deg bra, er det også bra for meg. Liker at du har orden og ryddig i huset, men ikke at du har støv på hjernen. Liker du ikke å lage mat, er det et pluss for meg som elsker å lage mat. Når vi kommer til sex må du gjerne være nesten nymfoman, men ikke mas, da får du heller bruke sexleketøy. Er du ei kløne i senga, så gjør det ingenting. Har du disse egenskapene er du mest sannsynlig drømmedama mi, og du er meget attraktiv😉🥰❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #17 Skrevet 16. januar 2020 Selvtillit. Og ikke påtatt, overdreven god selvtillit. Da fremstår man enten som usikker og/eller bitchy. Men oppriktig selvtillit. Tro på deg selv, prøv å bli fornøyd med hvordan du ser ut - det smitter. Tro meg, har både pene og mindre pene venninner om man tenker rent hva som er tidstypisk attraktivt, men det som avgjør hvem som fremstår mest attraktiv og får mest blikk og oppmerksomhet, er det de som har selvtillit, uavhengig av typiske, klassiske pene trekk. Og merker dette selv og: de dagene jeg føler meg sliten og stygg forsvinner jeg i mengden, mens de dagene jeg føler meg bra - at huden er fresh og sminken ligger pent og diskret, og håret føles sunt og pent, så får jeg masse blikk, smil og positiv oppmerksomhet. Anonymkode: 6ede2...da4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #18 Skrevet 16. januar 2020 Just now, AnonymBruker said: Selvtillit. Og ikke påtatt, overdreven god selvtillit. Da fremstår man enten som usikker og/eller bitchy. Men oppriktig selvtillit. Tro på deg selv, prøv å bli fornøyd med hvordan du ser ut - det smitter. Tro meg, har både pene og mindre pene venninner om man tenker rent hva som er tidstypisk attraktivt, men det som avgjør hvem som fremstår mest attraktiv og får mest blikk og oppmerksomhet, er det de som har selvtillit, uavhengig av typiske, klassiske pene trekk. Og merker dette selv og: de dagene jeg føler meg sliten og stygg forsvinner jeg i mengden, mens de dagene jeg føler meg bra - at huden er fresh og sminken ligger pent og diskret, og håret føles sunt og pent, så får jeg masse blikk, smil og positiv oppmerksomhet. Anonymkode: 6ede2...da4 Glemte å legge til: ikke prøve for hardt. Stay cool 😉 Anonymkode: 6ede2...da4
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #19 Skrevet 16. januar 2020 For meg har det beste vært å være på tur, være alene med himmel, sjø og stjerner. Våkne under åpen himmel alene. Vite hvordan en klarr seg selv uten noe. Det gjorde meg fri for depresjon og angst. Det tok ikke vekk problemer ellers i livet, men det gjorde meg mer selvsikker. Anonymkode: 2ea91...c06
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #20 Skrevet 16. januar 2020 En annen ting, jeg sluttet med sminke, sluttet med fancy produkter, og jeg sluttet å jakte etter et perfekt utseende. Huden ble bedre, klærne "kommer av seg selv" og jeg slipper å bruke mye tid på å tenke foran et speil -jeg ser bare etter at jeg ser presentabel ut, thats it. Anonymkode: 2ea91...c06
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå