AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #1 Del Skrevet 15. januar 2020 Hvis du er ute på byen eller i sosialt lag og Mannen i ett av parene du treffer stadig følger andre damer med lange blikk. Hva tenker du da? Anonymkode: bd5de...c3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #2 Del Skrevet 15. januar 2020 So what? Anonymkode: 2f90c...8d9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #3 Del Skrevet 15. januar 2020 Bryr meg ikke Anonymkode: bc49f...3f0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #4 Del Skrevet 15. januar 2020 Håper han blir god og sulten og spiser hjemme😂 Helt ærlig sånt bryr meg ikke. Så lenge det ikke er på en ekkel og slibrig måte så må de bare så på damer. De må gjerne se på meg og. Kjekt å vite at man kan være fin å hvile øya på. Mannen min må gjerne og se. De slutter jo ikke å syns at andre damer er flotte å se på om de er i et forhold🤷♀️ Jeg slutter ikke å syns andre menn kan være flotte å se på, selv om jeg er gift. Anonymkode: 3f68f...ea3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 15. januar 2020 #5 Del Skrevet 15. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Håper han blir god og sulten og spiser hjemme😂 Helt ærlig sånt bryr meg ikke. Så lenge det ikke er på en ekkel og slibrig måte så må de bare så på damer. De må gjerne se på meg og. Kjekt å vite at man kan være fin å hvile øya på. Mannen min må gjerne og se. De slutter jo ikke å syns at andre damer er flotte å se på om de er i et forhold🤷♀️ Jeg slutter ikke å syns andre menn kan være flotte å se på, selv om jeg er gift. Anonymkode: 3f68f...ea3 Tenker jeg og. Synes egentlig det er hyggelig hvis han liker andre, men selvfølgelig ikke på en ekkel måte. Hvis han oppfører seg ekkelt, er det jo han som dummer seg ut. Uff. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. januar 2020 #6 Del Skrevet 15. januar 2020 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er ute på byen eller i sosialt lag og Mannen i ett av parene du treffer stadig følger andre damer med lange blikk. Hva tenker du da? Anonymkode: bd5de...c3c At han ikke er noe for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #7 Del Skrevet 15. januar 2020 Synes det vitner om like respekt for kjæresten sin. 🙄 Anonymkode: 12b6f...f59 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #8 Del Skrevet 15. januar 2020 Jeg pleier å se på damene på treningsenteret lol. Deilig tights😍 Bare se på rumpa. Anonymkode: b3996...ac3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #9 Del Skrevet 15. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det vitner om like respekt for kjæresten sin. 🙄 Anonymkode: 12b6f...f59 Enig! Anonymkode: 5337b...df6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #10 Del Skrevet 15. januar 2020 Hyklere alle som som er i forhold og hevder de aldri ser på personer de synes er deilige. Anonymkode: 7a563...094 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #11 Del Skrevet 15. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier å se på damene på treningsenteret lol. Deilig tights😍 Bare se på rumpa. Anonymkode: b3996...ac3 Kan du ikke bare runke ferdig før du går og trener? Anonymkode: 437a4...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #12 Del Skrevet 15. januar 2020 Jeg bare ler og syns det er helt greit fordi jeg er ikke ei bitch som tror jeg kan bestemme over øynene hans Anonymkode: 39db4...afb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #13 Del Skrevet 15. januar 2020 De fremstår som tafatte menn som ikke forstår normal, høflig oppførsel. Man kan se på alt, uten å fremstå som en slesk kikker. Anonymkode: d7dd7...61c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 15. januar 2020 #14 Del Skrevet 15. januar 2020 Jeg tenker at han ikke respekterer dama si, og at han ikke har folkeskikk. Hadde syntes han var ekkel. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #15 Del Skrevet 15. januar 2020 Tenker at det er den typen som er notorisk utro, ikke bare «betatt av person» eller «litt for full» utro. Anonymkode: aab45...5c6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 15. januar 2020 #16 Del Skrevet 15. januar 2020 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis du er ute på byen eller i sosialt lag og Mannen i ett av parene du treffer stadig følger andre damer med lange blikk. Hva tenker du da? Anonymkode: bd5de...c3c Jeg tenker at dette ikke er mitt problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #17 Del Skrevet 15. januar 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hyklere alle som som er i forhold og hevder de aldri ser på personer de synes er deilige. Anonymkode: 7a563...094 Det var ikke poenget. Klart man legger merke til pene mennesker. Vi snakker å følge andre damer med blikket, eller gjentatte ganger kikke på samme dama. Personlig synes jeg det er respektløst. Ts. Anonymkode: bd5de...c3c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #18 Del Skrevet 15. januar 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper han blir god og sulten og spiser hjemme😂 Helt ærlig sånt bryr meg ikke. Så lenge det ikke er på en ekkel og slibrig måte så må de bare så på damer. De må gjerne se på meg og. Kjekt å vite at man kan være fin å hvile øya på. Mannen min må gjerne og se. De slutter jo ikke å syns at andre damer er flotte å se på om de er i et forhold🤷♀️ Jeg slutter ikke å syns andre menn kan være flotte å se på, selv om jeg er gift. Anonymkode: 3f68f...ea3 Hadde du tenkt det samme om du var i 50 års alderen og damene han kikket på var i 20 årene? Anonymkode: bd5de...c3c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 15. januar 2020 #19 Del Skrevet 15. januar 2020 Jeg hadde tenkt, satan jeg må være bra pen etter som hun henger med meg og ikke han. Jo for damer titter de også. De er bare mindre visuell. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #20 Del Skrevet 15. januar 2020 Kvinner kikker like mye som menn, så hva er problemet. Anonymkode: ea6b9...3b1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå