Gå til innhold

Har ikke lyst til å treffe han likevel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal treffe en fyr for første gang på søndag. Jeg skulle treffe han på forrige uke men måtte avlyse pga jobb. Jeg gleder meg ikke i det hele tatt til daten og jeg blir bare sliten av å tenke på at jeg må gjøre meg klar.  Jeg tenker at det er et veldig dårlig tegn. Jeg tenker at man skal glede seg til en date og ikke bli sliten av å tenke på det. Istedenfor å bare utsette daten, så vurderer jeg å bare si at jeg har tenkt litt og at jeg begynner å føle meg brent ut. Er det innafor å skrive det? I går holdt jeg sengen nesten hele dagen fordi jeg følte meg dårlig. Jeg har følt meg sånn i flere dager nå. 

Anonymkode: caf71...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du står fritt til å avlyse daten når du vill. Du trenger ikke engang si at du er utbrent. 

Så trenger du kanskje heller en tur til legen!

Anonymkode: 2a106...3ec

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir alltid sånn før date og har gått glipp av mange bra menn pga det tror jeg... Nå skal jeg prøve litt mer å presse meg ut og igang, for da er det jo som regel hyggelig. Men helt enig, det er kjempe stressende og ork å ordne seg og komme igang rent mentalt, forberede seg, klare tanken på å gjennomføre. Det blir så slitsomt at man bare blir dårlig og heller trenger å legge seg og glemme det hele.

Er selv interessert i å høre om dette er normalt eller om det angst kanskje? 

Anonymkode: 29362...886

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg blir alltid sånn før date og har gått glipp av mange bra menn pga det tror jeg... Nå skal jeg prøve litt mer å presse meg ut og igang, for da er det jo som regel hyggelig. Men helt enig, det er kjempe stressende og ork å ordne seg og komme igang rent mentalt, forberede seg, klare tanken på å gjennomføre. Det blir så slitsomt at man bare blir dårlig og heller trenger å legge seg og glemme det hele.

Er selv interessert i å høre om dette er normalt eller om det angst kanskje? 

Anonymkode: 29362...886

Jeg gleder meg som regel til dater men akkurat nå så blir jeg bare sliten av å tenke på at jeg skulle på date med fyren. Jeg har også vært dårlig i det siste. Jeg har vært utbrent før og jeg er redd for at jeg skal bli utbrent igjen noe jeg føler at jeg begynner å bli.

Anonymkode: caf71...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gleder meg som regel til dater men akkurat nå så blir jeg bare sliten av å tenke på at jeg skulle på date med fyren. Jeg har også vært dårlig i det siste. Jeg har vært utbrent før og jeg er redd for at jeg skal bli utbrent igjen noe jeg føler at jeg begynner å bli.

Anonymkode: caf71...8bb

Da tar du vare på deg selv ❤ Du får si som det er at du føler deg ikke bra og er redd for å bli skikkelig syk så du må avlyse og tar kontakt når du er på beina igjen. Ta tiden du trenger og sett helsa først nå

Anonymkode: 29362...886

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er magefølelsen din som

advarer deg mot mannen. Lytt til magefølelsen din. Den stemmer som regel. Det skulle jeg ha gjort når jeg innså at en fyr var ordentlig slem 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du trenger ikke utbrodere. Bare si at du har ombestemt deg, og ikke ønsker å møte ham likevel. Han setter mer pris på å få det rett ut. Sier du hvorfor, tror han nok heller at du har funnet på unnskyldninger.

Anonymkode: 9207e...ca3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv ikke noen sykdomshistorie. Skriv bare at du rett og slett har ombestemt deg og ikke føler for å gå på date likevel. Du trenger ikke skrive "på date med deg", bare "på date" holder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...