AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #1 Skrevet 15. januar 2020 Var sulten en natt og nå er det gjort, våkner hver natt til samme tid og er sulten, får ikke sove igjen om jeg ikke spiser. Tips for å venne meg av med det? Anonymkode: c9737...9bd
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #2 Skrevet 15. januar 2020 Prøv Melatonin. Anonymkode: f20ac...122
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #3 Skrevet 15. januar 2020 Du må rett og slett bare slutte! Stålsett deg på at det blir dårlig søvn i en liten periode. Når du våkner av at du er sulten, drikk masse vann, sug på et sukkerfritt drops. Dette har funket på meg i røykeslutt så da tenker jeg det lett kan funke med spising. Det handler rett og slett om å bestemme seg. Tåle at det blir ubehagelig, tåle at du ikke får sove. Tenker jeg da. (Jeg våger å uttale meg da jeg tidligere brukte antipsykotika. Dette ga meg en sult fra helvette en times tid etter jeg tok den på kvelden. Før jeg tok meg skikkelig i nakken så satt jeg på natta å lagde masse masse mat å trøkka i meg som om det ikke var bunn i meg. Det var tøfft å la være, men det gikk.) Anonymkode: 04f8c...f19
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå