Hurrahei Skrevet 14. januar 2020 #1 Del Skrevet 14. januar 2020 Jeg strikker et lite vognteppe, og det står i oppskriften at man skal blokke arbeidet. Jeg vet ikke hva det er.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 14. januar 2020 #2 Del Skrevet 14. januar 2020 Google er min venn, så her kan du lese om blokking: https://www.strikkezilla.no/blogg/2019/hva-er-blokking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurrahei Skrevet 14. januar 2020 Forfatter #3 Del Skrevet 14. januar 2020 Takk🧶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurrahei Skrevet 14. januar 2020 Forfatter #4 Del Skrevet 14. januar 2020 3 minutter siden, Belima skrev: Google er min venn, så her kan du lese om blokking: https://www.strikkezilla.no/blogg/2019/hva-er-blokking Men holder det å feste teppet med nåler på eks et håndkle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 14. januar 2020 #5 Del Skrevet 14. januar 2020 Du må få strukket det skikkelig ut, så mønsteret og eventuelle kanter blir pene. Sjekk flere nettsider om blokking enn den ene jeg henviste til. Sjøl pleier jeg å gjøre det på strukebrettet, men da har det vært mindre arbeider. Tror det er viktig ay underlaget du bruker til blokking er litt hardt så det ikke flytter på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hurrahei Skrevet 14. januar 2020 Forfatter #6 Del Skrevet 14. januar 2020 2 minutter siden, Belima skrev: Du må få strukket det skikkelig ut, så mønsteret og eventuelle kanter blir pene. Sjekk flere nettsider om blokking enn den ene jeg henviste til. Sjøl pleier jeg å gjøre det på strukebrettet, men da har det vært mindre arbeider. Tror det er viktig ay underlaget du bruker til blokking er litt hardt så det ikke flytter på seg. Kanskje et liggeunderlag el yogamatte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 14. januar 2020 #7 Del Skrevet 14. januar 2020 Akkurat nå, Hurrahei skrev: Kanskje et liggeunderlag el yogamatte? Ja, det hørs fint ut. Eier ikke det selv, så smart tenkt av deg. Husk plagget må være fuktig. Lykke til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diamant20 Skrevet 15. januar 2020 #8 Del Skrevet 15. januar 2020 Du kan også bruke gjesteseng/sovesofa eller lignende😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luka_S Skrevet 17. januar 2020 #9 Del Skrevet 17. januar 2020 Slike "puslespillbrikker" som er lekeunderlag for barn er gode å spenne opp strikketøyet på. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå