Gå til innhold

Rune Haraldsen, hvem, hva, hvor?


Gjest PingPongRosadamm

Anbefalte innlegg

Gjest adinterim
6 minutter siden, Tessa12 skrev:

Sponk? Siden du refererer til rettskriving? 

Er det noe spesielt du lurer på? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Tiramy skrev:

Ser ut til at han har skjønt at han gikk litt for hardt ut. Nå er hovedbildene i gruppene endret igjen, bildet av han og navnet hans er fjernet.

Blir spennende å se hva facebook gjør med gruppene siden salg av grupper ikke er lov
Facebook bans the sale of community groups

 

Facebook gjør ingenting så framt ingen melder inn salget av gruppen til facebook.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mener at Trine Grung ble medeier i firmaet på et vis, men trakk seg etterhvert. 

Han hadde også podcast med Ørjan Burøe, den podcasten som gjorde at det på nytt tok fyr i Burøe-saken. Ble vel med 4-5 episoder. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Kirsebæra skrev:

Dæven 😬

Har han sagt det i gruppa?

Hun som solgte den skrev det i en annen gruppe. Jeg prøvde å finne det, men ser ut til at det er slettet fra gruppa hvor hun skrev det. (Så da blir det sikkert slettet herfra som spekulasjoner...) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser det jo ut for annonsører som at han har skaffet seg en massiv følgerskare. Det er jo mer enn suspekt.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, OppNedPåAlt skrev:

Så han ønsker å lage et boligunivers? Kunne han ikke laget det da. Her har han jo bare tatt over noe som allerede er lager. Han har ikke skapt noenting.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX

Ganske avslørende artikkel i Dagbladet. Han er sitert på at gruppene nå har blitt kommersielle. Det er rimelig drøyt. De fleste er vel, som meg, rimelig lei av flommen av reklame på Facebook og i sosiale medier. Rett utrivelig å kuppe ikke-kommersielle grupper på denne måten. Han vil ikke svare på om han har betalt noe for administrator-rettighetene. Det er et svar i seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2020 den 23.55, calium skrev:

50.000

Det var ikke rare greine! 
Det er mye aktivitet i gruppa som Guro solgte. Hadde trudd hun kunne bedt om ett sekssifret beløp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2020 den 17.20, Litenoggod skrev:

Eksen til Anette Marie, men jeg mener ha lest på se og hør også at han har hatt et forhold til Jan Thomas, selvom de påsto at de var «venner» 

Han har alltid virket for meg som en som er veldig opptatt av å bli kjendis... og gjør alt for å bli det... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 timer siden, Gasellen skrev:

Det var ikke rare greine! 
Det er mye aktivitet i gruppa som Guro solgte. Hadde trudd hun kunne bedt om ett sekssifret beløp.

Enig. Beløpet er lavt når man tenker på mengden folk.

(jeg oppdaget det nettopp og meldte meg ut... orker ikke mer reklame)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir veldig flåsete. På den ene gruppa står det nå under banneret "Gruppe fra Runeharaldsen.no". 
 

Det er jo bullshit. Det er jo ikke han som har bygget og skaffet følgere til gruppa. Jeg meldte meg inn for mange år siden når det var bare 2000 medlemmer. Og nå skal en wannabee Otto Robsam ta over og late som om gruppa er ett resultat av hans harde arbeid😂

 

Forøvrig litt fortumlet over Guro også som bare har solgt alle medlemmene sine på denne måten. (For det er jo ikke gruppa - men medlemmene hun har solgt. Haraldsen hevder selv å være uinteressert i bildene som postes)
Skjønner at hun er dritlei av å være admin. Men hjelpes... 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke en influencer han startet oppussing hos, men så dukket han ikke opp mer? Var det ikke noen andre enn komikerfrue?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kristanna skrev:

Var det ikke en influencer han startet oppussing hos, men så dukket han ikke opp mer? Var det ikke noen andre enn komikerfrue?

Han var vel innom Fotballfrue bla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...