Gå til innhold

Rune Haraldsen, hvem, hva, hvor?


Gjest PingPongRosadamm

Anbefalte innlegg

Gjest PingPongRosadamm

Denne fyren har visstnok plutselig kjøpt opp en hel masse facebookgrupper relatert til interiør, og i minst en av de er det en heftig debatt pågående angående måten dette ble gjort på. Nå er allerede to av de mest aktive innleggene slettet, men en liten recap foregår enda i et av hans egne innlegg. Får litt sånn AB-influencerprogram feeling av han, på måten han svarer kritikken og sletter innlegg på, samt får venner til å komme å forsvare ham 😅 

Hvem er egentlig denne fyren? Har googlet litt og skjønt at han er en eks av hissige Anette "med sine meninger" og skal bli den nye Sinnasnekkeren, jeg er ikke en som følger med i Kjendisland men vet at tabloidene ikke er akkurat rette plassen å gå for å gjøre seg opp en mening om kjendiser. Han virker ikke spesielt godt kjent med Sosiale media og hvordan gjøre det bra der, slik han allerede tabber seg ut.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er selv med i den linkede gruppen og ble overrasket av å plutselig se bilde av han i headingen. Det fremstår jo som at han har startet en gruppe og fått 60 000 følgere, heeelt selv. 

Måtte Google litt for å se hvem fyren var, men han er tidligere eiendomsmegler, nå handymann. Spilte i musikkvideoen til Tooji, eksen til Anette Marie Antonsen. 


For meg så virker han som en hvilkensomhelst oppmerksomhetssyk influencer som er med på ALT som kan gi litt berømmelse. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble "kjent" med han for noen år siden via Trine Grung, han jobbet med å renovere leiligheten hennes og hun snappet jo ivrig i vei og reklamerte for firmaet hans.  Jeg syns han kjekk så fulgte han en stund på insta tror jeg det var, men falt raskt av. Min interesse for interiør og bygging er ikke såå stor. hehe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingPongRosadamm
1 time siden, OppNedPåAlt skrev:

Jeg er selv med i den linkede gruppen og ble overrasket av å plutselig se bilde av han i headingen. Det fremstår jo som at han har startet en gruppe og fått 60 000 følgere, heeelt selv. 

Måtte Google litt for å se hvem fyren var, men han er tidligere eiendomsmegler, nå handymann. Spilte i musikkvideoen til Tooji, eksen til Anette Marie Antonsen. 


For meg så virker han som en hvilkensomhelst oppmerksomhetssyk influencer som er med på ALT som kan gi litt berømmelse. 

Dette har slått meg og!

43 minutter siden, Måneskinn skrev:

Jeg ble "kjent" med han for noen år siden via Trine Grung, han jobbet med å renovere leiligheten hennes og hun snappet jo ivrig i vei og reklamerte for firmaet hans.  Jeg syns han kjekk så fulgte han en stund på insta tror jeg det var, men falt raskt av. Min interesse for interiør og bygging er ikke såå stor. hehe

Vennetjenester ja, ikke overrasket! Ble det merket riktig på den tiden? Ser mange har bemerket seg at han har reklamert i gruppen/grupper, og kjørt konkurranser, uten å merke det korrekt. Bl.a en seng fra Fagmøbler, dette ligger enda på profilen hans. Her påstår han at han har kjøpt og betalt senga selv og ønsker å gi den bort i gave. Ja, helt sikkert! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, lamorte skrev:

Vennetjenester ja, ikke overrasket! Ble det merket riktig på den tiden?

jeg husker ikke, er jo noen år siden. Men jeg husker hvert fall all reklamen for firmaet hans.  Men generelt pleier jo Trine G å være ganske flink på sånn da, etter min mening.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man kjøpe opp Facebook-grupper? 😮 

Dette er vel han som nylig var programleder i "Oppussing på èn dag". 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest adinterim

Det ble stilt spørsmål på gruppa du refererer til om han nå eide bildene som er lagt ut i gruppen eller som blir lagt ut, og hvorvidt han kan bruke de fritt i sin markedsføring i fremtiden, på egen app og prosjekter. Svar: "Nei nei, har hverken tid eller interesse av å sitte å plotte inn bilder selv." 

 

... Hæ? Det svarer jo ikke på spørsmålet?

Noen som vet om han nå eier bildene som er lagt ut/blir lagt ut, ved å *eie* facebookgruppen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er praksisen tatt opp i Facebook gruppa «stort og smått om sosiale medier i Norge» og mange er skeptiske. 
 

Forresten, var det ikke han som også drev det der opppussingsfirmaet eller noe som CBE hadde noe med å gjøre? Og andre bloggere?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var med på Eventyrlig oppussing en sesong eller noen episoder også. Jeg har aldri hatt sansen for han, synes han tar mange snarveier i jobben han gjør utifra hva jeg har sett og ikke er han utdannet snekker eller tømrer heller utifra hva jeg kunne skjønne fra et intervju. 
 

Virker som om engasjementene hans er ganske kortvarig, og jeg tenker at det kanskje er en grunn for det 🙃

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PingPongRosadamm
58 minutter siden, OppNedPåAlt skrev:

Nå er praksisen tatt opp i Facebook gruppa «stort og smått om sosiale medier i Norge» og mange er skeptiske. 
 

Forresten, var det ikke han som også drev det der opppussingsfirmaet eller noe som CBE hadde noe med å gjøre? Og andre bloggere?

Godt å se at det blir satt søkelys på! 

Og jo, når du sier det høres det kjent ut med CBE-samarbeidet. Ikke rart jeg var skeptisk fra første sekund! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Han hadde (har?) firmaet Eiendom og Hjem der han promoterte firmaet via diverse bloggere som han pusset opp for. Han pusset ganske riktig opp for CBE i Sarpsborg-villaen, og dokumenterte relativt slett arbeid. Firmaet ble omdøpt til Eiendom og Selfies på KG, på grunn av voldsom bruk av SoMe i løpet av arbeidsdagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

10 minutter siden, CecilieX skrev:

Han hadde (har?) firmaet Eiendom og Hjem der han promoterte firmaet via diverse bloggere som han pusset opp for. Han pusset ganske riktig opp for CBE i Sarpsborg-villaen, og dokumenterte relativt slett arbeid. Firmaet ble omdøpt til Eiendom og Selfies på KG, på grunn av voldsom bruk av SoMe i løpet av arbeidsdagen. 

Ja nettopp. Sketchy opplegg. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

28 minutter siden, lamorte skrev:

Godt å se at det blir satt søkelys på! 

Og jo, når du sier det høres det kjent ut med CBE-samarbeidet. Ikke rart jeg var skeptisk fra første sekund! 

Så det var ham som satte en blytung plate+vask på et gammelt skap/kommode til badet til CBE? Ikke så overrasket over at det fort sank sammen og måtte byttes 🙈. Ikke mye fagkunnskap der nei. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim

Han er ikke god på rettskriving heller, og slikt gir meg sponk (les: fnatt)!  Jeg gir meg blanke i vanlige medlemmer eller lignende (om det ikke er skikkelig ille og typ emoji i hver eneste setning,eller enda verre, mange emojier), men som en offentlig person i SoMe bør rettskriving være et fokusområde. 

Endret av adinterim
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eiendom og hjem skulle pusse opp hos komikerfrue og mannen da de kjøpte huset. Samme greien som hos CBE med massiv snapping der begge parter tok over hverandres some for reklame, men det endte med at de ikke dukket opp hos komikerfrue likevel. Graver man seg langt tilbake i komikerfrue sin tråd her på KG, finner man mer snakk om det. Mulig det var sommeren 2017? Husker ikke helt årstall

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eksen til Anette Marie, men jeg mener ha lest på se og hør også at han har hatt et forhold til Jan Thomas, selvom de påsto at de var «venner» 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Litenoggod skrev:

Eksen til Anette Marie, men jeg mener ha lest på se og hør også at han har hatt et forhold til Jan Thomas, selvom de påsto at de var «venner» 

Det stemmer, JT har flere ganger omtalt han som snekkeren i podcasten han har med Einar. Rune pusset jo opp hos JT.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Største ønsket hans er nok å bli kjendis.

Mindre opptatt av å jobbe, mest opptatt av selfies og baris 😎

Endret av Torden
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, adinterim skrev:

Han er ikke god på rettskriving heller, og slikt gir meg sponk! Jeg gir meg blanke i vanlige medlemmer eller lignende (om det ikke er skikkelig ille og typ emoji i hver eneste setning,eller enda verre, mange emojier), men som en offentlig person i SoMe bør rettskriving være et fokusområde. 

Sponk? Siden du refererer til rettskriving? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...