Gå til innhold

Damer er knulledukker


gladogvanlig

Anbefalte innlegg

Det er nok ikke fullt så enkelt nei...mulig noen hadde bitt i litt bedre humør, men...☺️

Anonymkode: e37e3...f06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Alterego666
På 14.1.2020 den 22.35, Alterego666 skrev:

Ikke ditt beste forsøk på provokasjon. 

Jeg tar den overilte fordømmelsen tilbake, @frk.jus
Slik denne tråden utvikler seg, viser det seg at dette er en utmerket provokasjon.

Gratulerer!🌹 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2020 den 21.57, frk.jus skrev:

I dag traff jeg for første gang en annen jente som er enig med meg i at vi - og alle andre damer - først og fremst er knulledukker. Det er vår viktigste plass i samfunnet. Hva mener du? Kjenner du litt på den følelsen du også?

 

Hello Barbie! Vi menn er også knulledukker. Hilsen Ken.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UglerIMosen

Sånne tråder gir meg økt glede over det livet jeg har. Klokka er 4 på natta, jeg sitter oppe med syk baby, og kjenner faktisk på at det er ganske så fint å ha noe viktigere å bry seg om enn å trolle på ett kvinneforum🤗 Tenker ofte her inne at mange må ha lite verdifulle dager når det mest spennende man gjør er å opprette trolleråder for å føle seg mindre ensom. Det er trist, men jeg håper du finner noen som kan berike livet ditt snart :hjerte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.1.2020 den 4.15, UglerIMosen skrev:

Sånne tråder gir meg økt glede over det livet jeg har. Klokka er 4 på natta, jeg sitter oppe med syk baby, og kjenner faktisk på at det er ganske så fint å ha noe viktigere å bry seg om enn å trolle på ett kvinneforum🤗 Tenker ofte her inne at mange må ha lite verdifulle dager når det mest spennende man gjør er å opprette trolleråder for å føle seg mindre ensom. Det er trist, men jeg håper du finner noen som kan berike livet ditt snart :hjerte: 

Ditt resonnement gir ikke mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UglerIMosen
2 timer siden, frk.jus skrev:

Ditt resonnement gir ikke mening.

Da må du lese på nytt :) Kanskje gir det mer mening senere i livet når andre ting er viktigere ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, UglerIMosen skrev:

Da må du lese på nytt :) Kanskje gir det mer mening senere i livet når andre ting er viktigere ☺️

Det forutsetter at logisk resonnering opphører å eksistere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jeanieludd

Oi tenkte jeg når jeg leste hva ts skriver. Ja på ei måte men jeg ønsker jo at menn skal synes jeg er mer enn bare et knull også. Selv om jeg synes det er utrolig deilig bare med et knull også. Jeg synes jo det er deilig når menn ser på meg som ei sexy dame som de har lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.1.2020 den 16.15, AnonymBruker skrev:

Men når jeg svarer på tråder som er opprettet av folk som enten er i trollemodus, er utrolig seksuelt frustrert eller er i psykisk ubalanse har jeg lært av erfaring at det ikke er smart å poste med brukernavn.

Anonymkode: 45159...cb6

Er ikke det litt pysete, da? 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UglerIMosen
På 22.1.2020 den 1.08, frk.jus skrev:

Det forutsetter at logisk resonnering opphører å eksistere. 

Forstår at du tenker sånn. Derfor jeg sier at det kanskje endrer seg senere i livet når du opplever andre viktige ting 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
39 minutter siden, UglerIMosen skrev:

Forstår at du tenker sånn. Derfor jeg sier at det kanskje endrer seg senere i livet når du opplever andre viktige ting 😊 

Hun bruker Mammakortet, @frk.jus.

The gloves are off! Catfight! 😃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UglerIMosen
Akkurat nå, Alterego666 skrev:

Hun bruker Mammakortet, @frk.jus.

The gloves are off! Catfight! 😃

Absolutt ikke noe «mammakort». Livet kan fylles med mye annet enn barn. Hva enn som passer henne. Og jeg mener det helt oppriktig. Ett sånn syn på seg selv er jo trist. Er ikke negativ til å kunne kalles en «knulledukke», for det er jeg selv når det passer seg. Bare mener at man ikke kan si at mennesker bare har én rolle. Uansett kjønn. Det blir som å si at menn bare er til for å skifte dekk.. Kjenner flere jenter som har hatt ett slikt syn på seg selv. Unge jenter. Da føler jeg behovet for å poengtere ovenfor disse at man er så mye mer enn bare én spesifikk «ting». 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
2 minutter siden, UglerIMosen skrev:

Bare mener at man ikke kan si at mennesker bare har én rolle. Uansett kjønn.

Jeg liker ikke at du de-eskalerer catfighten ved å si noe som er fornuftig, velresonnert og modent.😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest UglerIMosen
5 minutter siden, Alterego666 skrev:

Jeg liker ikke at du de-eskalerer catfighten ved å si noe som er fornuftig, velresonnert og modent.😉

Haha🙈 Beklager at jeg kjeder deg. Jeg forsøker alltid å unngå en catfight om mulig. Heia kvinner og alt det der vet du ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
Akkurat nå, UglerIMosen skrev:

Haha🙈 Beklager at jeg kjeder deg. Jeg forsøker alltid å unngå en catfight om mulig. Heia kvinner og alt det der vet du ☺️

😉😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe som mann ikke ening med deg Frk Jus, men absolutt fine å runke til  - runker masse til venninner, og andre damer jeg kjenner - dere legger jo ut så masse sexy bilder på nettet - bare å sveipe og runke

Anonymkode: 77b44...051

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 23.1.2020 den 22.43, AnonymBruker skrev:

Hehe som mann ikke ening med deg Frk Jus, men absolutt fine å runke til  - runker masse til venninner, og andre damer jeg kjenner - dere legger jo ut så masse sexy bilder på nettet - bare å sveipe og runke

Anonymkode: 77b44...051

Bra, da skal vi fortsette med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.1.2020 den 1.50, jeanieludd skrev:

Oi tenkte jeg når jeg leste hva ts skriver. Ja på ei måte men jeg ønsker jo at menn skal synes jeg er mer enn bare et knull også. Selv om jeg synes det er utrolig deilig bare med et knull også. Jeg synes jo det er deilig når menn ser på meg som ei sexy dame som de har lyst på.

Vi snakket samme språk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...