Gå til innhold

Damer er knulledukker


gladogvanlig

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av alle tvers igjennom dumme innlegg på KG.....

Anonymkode: 94931...23b

Hva er dumt mener du anonyme AnonymBruker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er veldig tydelig at du er mann, ts. Kanskje mannlig knulledukke, hva vet jeg. Dårlig forsøk på trolling i hvert fall.

Anonymkode: dd95a...6a3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg kjenner meg ikke igjen. Når jeg tenker på alle mål og ønsker jeg har i livet så er «å bli tatt» et stykke ned på listen. Det er ikke det som gir meg stolthet og mestring. 

Anonymkode: 8efab...dd9

Men det er på listen din et sted. Da har vi noe felles. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frk.jus skrev:

OK. Prøver ikke å provosere. Og mener ikke at du burde føle deg som noe. Jeg fortalte bare hva jeg føler meg som og lurer på om jeg er alene. Jeg føler meg som en kvinne. Men den følelsen er for meg det samme som å være knulledukke. Skjønner om du ikke forstår. 

Ja for det er så troverdig at du føler for å lage en tråd om at du føler deg som en knulledukke 😄 Ha litt mer kreativitet da mann

Anonymkode: 45159...cb6

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er veldig tydelig at du er mann, ts. Kanskje mannlig knulledukke, hva vet jeg. Dårlig forsøk på trolling i hvert fall.

Anonymkode: dd95a...6a3

Han er det motsatte av mannlig knulledukke. Han har ikke hatt seg på mange år! 

Anonymkode: 45159...cb6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
2 timer siden, frk.jus skrev:

Hva er ditt beste forsøk da?

Ånei, du! Du er langt bedre enn meg. Det er derfor jeg forteller deg at dette ikke var ditt beste forsøk. Det er også derfor jeg gleder meg til ditt beste forsøk, for jeg vet at vi ikke har sett det ennå.

Så kom igjen!🤟😎💪🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig. Spesielt norske damer...

Anonymkode: b113c...9a4

Synes de med burka er bedre knulledukker. De er som en presang, man vet aldri hva man får før man åpner :)

Anonymkode: 32081...44f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forumhei
21 timer siden, frk.jus skrev:

I dag traff jeg for første gang en annen jente som er enig med meg i at vi - og alle andre damer - først og fremst er knulledukker. Det er vår viktigste plass i samfunnet. Hva mener du? Kjenner du litt på den følelsen du også?

 

Du trenger en venn♥️

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste mennesker er født med en penis eller vagina for reprodusering, og i såfall så er begge kjønn knulledukker. 
Men vil ikke klassifisere meg som en knulledukke, munnen min ekke åpen dagen lang og beina ekke spredt. Er heller en cockblock dukke ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, frk.jus skrev:

I dag traff jeg for første gang en annen jente som er enig med meg i at vi - og alle andre damer - først og fremst er knulledukker. Det er vår viktigste plass i samfunnet. Hva mener du? Kjenner du litt på den følelsen du også?

 

Nei. Det har jeg aldri følt.
En av få fordeler ved å være mindre pen :)

Anonymkode: 7d928...d56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, kan ikke si jeg føler det. Jeg føler meg som mamma. Men at andre ser på kvinner slik er ikke så overraskende. Det er vel en grunn til at mine bittesmå pupper blir sett på som støtende mens min manns megapupper er helt alright... 

Anonymkode: ac4ef...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du mene at alle damer er knulledukker? Noen er det, ja. Men de fleste damer er jo absolutt ikke det. Tvert imot faktisk. Og nå skal det sies at jeg kjenner damer som stort sett har holdt seg single i flere år. De har nesten aldri sex,og klarer seg fint uten det over lengre tid. Du er helt på jordet.. 

Anonymkode: 551d0...c75

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, frk.jus skrev:

Føler du virkelig aldri at du på en måte er skapt for å «bli tatt»? Bli brukt på alle måter?

Haha! NEI! Hvorfor i alle dager skulle jeg det, når jeg mennene jeg omgås stort sett er oppegående mennesker? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Synes de med burka er bedre knulledukker. De er som en presang, man vet aldri hva man får før man åpner :)

Anonymkode: 32081...44f

Problemet er at de ikke vil knulle deg:) Norske damer er skapt som knulledukker. 

Anonymkode: b113c...9a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.1.2020 den 21.57, frk.jus skrev:

I dag traff jeg for første gang en annen jente som er enig med meg i at vi - og alle andre damer - først og fremst er knulledukker. Det er vår viktigste plass i samfunnet. Hva mener du? Kjenner du litt på den følelsen du også?

 

Nei det er mannen sin plass å bindes fast, piskens og domineres over ;) De har bare ikke forstått det enda 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Nei det er mannen sin plass å bindes fast, piskens og domineres over ;) De har bare ikke forstått det enda 😂

Ooooh 😍

Anonymkode: 1427a...9d7

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mysticgirl skrev:

Nei det er mannen sin plass å bindes fast, piskens og domineres over ;) De har bare ikke forstått det enda 😂

Da sørger du vel for at de får vite det...😉

Anonymkode: e37e3...f06

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannlig kjønnsdrift er verdens største samfunnsproblem. 

Anonymkode: 4a1f0...beb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mannlig kjønnsdrift er verdens største samfunnsproblem. 

Anonymkode: 4a1f0...beb

Det spørs jo hvike utslag det får.  Hvis det resulterer i en nedvurdering av kvinnen, så er jeg enig.  Kønnsdrift er da også positivt, hvis man respekterer hverandre og kan gi til hverandre

Anonymkode: e37e3...f06

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...