Gå til innhold

Prior strimlet kyllingfilet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt prior strimlet kyllingfilet noen ganger nå. Jeg ser den er billigere per kg enn hele fileter selv om pakken er mindre, og jeg synes den smaker mye saftigere og bedre. Jeg blir litt skeptisk🤔 begynner jo å lure på om det er så rent kjøtt som det står det skal være.. Noen som har samme erfaring? Hva tenker dere?

Anonymkode: edcf6...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjøpt prior strimlet kyllingfilet noen ganger nå. Jeg ser den er billigere per kg enn hele fileter selv om pakken er mindre, og jeg synes den smaker mye saftigere og bedre. Jeg blir litt skeptisk🤔 begynner jo å lure på om det er så rent kjøtt som det står det skal være.. Noen som har samme erfaring? Hva tenker dere?

Anonymkode: edcf6...a99

Har tenkt tanken mange ganger selv.... Får vel bare «tro» det er vanlig kyllingfilét 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Camillapb skrev:

Bare se på innholdsfortegnelsen og sammenlign :)

Ja det står jo at det er kyllingfilet og samme næringsinnhold osv som annen filet, men det er jo nettopp derfor det er så mystisk at den er billigere og smaker bedre😁 tenker jo det er lettere å slenge med litt av hvert oppi der siden man ikke ser det så godt når det er i småbiter og ikke hele fileter

Anonymkode: edcf6...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, jeg skjønner! Haha, tja, hvis alt er likt er det nok ren filet som er strimlet! Kan godt tenkes det ligger en priskrig rundt produktet eller noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Bunuel skrev:

Er vel lårfilet da kanskje?

Nei, som sagt er det strimlet kyllingfilet, ikke lår, med 1% fett🤔

Anonymkode: edcf6...a99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett det samme, og tenkt det samme som deg. Men du ser jo også dette i andre reoler - for eksempel er pris per kilo Sopps spaghetti dyrere om du kjøper en pakke på en kilo enn om du kjøper to pakker på 500 gram.

Når kjedene blir spurt om dette er svaret alltid at det er kunstig lav pris på enkelte produkter på grunn av 1) stor konkurranse på produktet eller 2) at produktet er med i VGs matbørs eller lignende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...