AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #1 Skrevet 13. januar 2020 Ser det er to ligge/sittestillinger på den nye varianten av Stokke newborn seat, men er det også det på den eldre varianten med beige plast under? Klarer ikke finne bruksanvisningen til den eldre versjonen og skjønner ikke sånn helt intuitivt hvordan det skal komme seg i liggestilling slik som det nye. Noen som vet? Anonymkode: cc01d...e60
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #2 Skrevet 13. januar 2020 Det er ikke liggestilling på den gamle, dessverre. Anonymkode: bd34d...c2a 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #3 Skrevet 13. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Det er ikke liggestilling på den gamle, dessverre. Anonymkode: bd34d...c2a Nei egentlig så er det helt topp, da vet jeg at det ikke er meg det er noe galt med 😂 takk for svar! Ts Anonymkode: cc01d...e60
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #4 Skrevet 13. januar 2020 Jeg måtte kjøpe den gamle da babyen ble 4-5 mnd da den nye er så liggete. Den gamle er rettere i ryggen og har blitt brukt helt til 8,5 mnd ☺️ Anonymkode: ae2b0...b6b 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #5 Skrevet 13. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg måtte kjøpe den gamle da babyen ble 4-5 mnd da den nye er så liggete. Den gamle er rettere i ryggen og har blitt brukt helt til 8,5 mnd ☺️ Anonymkode: ae2b0...b6b Er det noen grunn til at du ikke ville bytte til vanlig baby seat før 8,5 måned? Grunnen til at jeg spør er fordi vi bruker newborn (gammel type) på vårt fire måneder gamle barn, men låner det av noen som må ha det tilbake når vårt barn er ca. seks måneder. Tenkte da å bruke baby seat + puter, men er det gambling å satse på at barnet sitter ok med litt støtte innen da? Anonymkode: bd34d...c2a
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #6 Skrevet 13. januar 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Er det noen grunn til at du ikke ville bytte til vanlig baby seat før 8,5 måned? Grunnen til at jeg spør er fordi vi bruker newborn (gammel type) på vårt fire måneder gamle barn, men låner det av noen som må ha det tilbake når vårt barn er ca. seks måneder. Tenkte da å bruke baby seat + puter, men er det gambling å satse på at barnet sitter ok med litt støtte innen da? Anonymkode: bd34d...c2a Ville gått for deres plan. Baby må sitte helt oppreist ved spising. Det går fint med skje osv. Fra 4 mnd i babystoler, men når man øker fra på 6mnd er det best at de sitter oppe. Spesielt når vi skal spise selv og ved blw Anonymkode: c0830...c4c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå