Gå til innhold

Kler ALLE langt hår?


Gjest Albbas

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, Forumhei skrev:

Ingen menn...

Mannen min synes at hun er hiot as hell. Han er mann så det holder :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Forumhei
1 minutt siden, youcancallmejune skrev:

Mannen min synes at hun er hiot as hell. Han er mann så det holder :) 

Mannen din sier at du er hott. Sier. Hva han syns vet du vell ikke😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Forumhei skrev:

Mannen din sier at du er hott. Sier. Hva han syns vet du vell ikke😂

Nå var det ikke meg vi snakket om, men ja, han giftet seg med meg. Det sier vel noe? ;) Han har veldig sans for Miley med kort hår og det kjenner jeg flere andre menn også som har, så du kan helt klart ikke snakke for alle menn her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes de aller fleste er finest med langt hår. Da snakker jeg ikke nødvendigvis om hår til rompa, men om hår til ca skuldrene eller lenger. JEG syntes de aller fleste blir skikkelig "kjerring" med kort hår og de aller færreste kler det - men det er min personlige mening. Noen kan kle diverse bob-frisyrer godt, men ikke alle.

Når det er sagt så er det heller ikke fint med kjempelangt megaslitt hår. Da syntes jeg det er bedre å klippe av det værste og heller la det gro ut igjen.

Folk må uansett få gjøre som de vil, dette er min mening.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kler ikke langt hår nei. Spørs egentlig veldig på hvor tynt ditt eget hår er, om du kler langt hår.

Kan ta utgangspunkt i meg selv. Jeg kler langt hår, men kan ikke ha det fordi håret mitt er altfor tynt. Hvis det vokser mer enn ca skulder lengde så begynner nederste håret å sprike. Det noen frisører mener jeg burde ha av sveis er ca hår til haka.. fordi det er så tynt.

Hadde langt hår som liten, før håret ble tynnere og tynnere i voksen alder. Jeg har også brukt extentions i voksen alder flere ganger, hvor håret går ca til like under puppene, fordi jeg har ønsket langt og fyldig hår.

Derfor vet jeg at jeg kler langt hår, men mitt eget hår er dessverre for tynt til at jeg kan få langt hår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør du menn så vil 99,9% foretrekke langt hår over kort hår. Mange sier at hestehale er så "kjedelig", men de fleste menn synes det er pent. 

Anonymkode: 36011...36c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, tussi84 skrev:

Alle kler ikke langt hår nei. Spørs egentlig veldig på hvor tynt ditt eget hår er, om du kler langt hår.

Kan ta utgangspunkt i meg selv. Jeg kler langt hår, men kan ikke ha det fordi håret mitt er altfor tynt. Hvis det vokser mer enn ca skulder lengde så begynner nederste håret å sprike. Det noen frisører mener jeg burde ha av sveis er ca hår til haka.. fordi det er så tynt.

Hadde langt hår som liten, før håret ble tynnere og tynnere i voksen alder. Jeg har også brukt extentions i voksen alder flere ganger, hvor håret går ca til like under puppene, fordi jeg har ønsket langt og fyldig hår.

Derfor vet jeg at jeg kler langt hår, men mitt eget hår er dessverre for tynt til at jeg kan få langt hår.

Hår til skuldrene er ikke kort hår. De fleste regner det som langt hår.

Anonymkode: 36011...36c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Sorry, men den frisyren er hverken sexy eller rocka...

Anonymkode: 2c851...2e4

Jeg synes den er kjempesexy på henne.

Anonymkode: 0f901...7f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker på hva folk kler, så tenker jeg ikke kun på naturgitte trekk. Jeg tenker også på personlighet, stil, identitet, væremåte, livsstil og alt annet, som danner den man er og uttrykker om seg selv. Derfor kan jeg gjerne mene at person X eller Y kler det korte håret, uavhengig av blant annet hva majoriteten av menn måtte synes om dette, og at jeg ikke kunne sett for meg denne personen annerledes. 

Så kan man gjerne si at alle kan fikses på og trikses med, for å se "kulturelt optimale" ut, for å passe inn i et eller annet ideal. Men hvorfor i all verden skulle man det? Hva skulle være formålet med det? 

Dette er også problemet mitt med en del "Bli ny"-programmer. På ei side så handler det gjerne om folk som ikke interesserer seg for stil eller mote, som man kan se nesten vokser ti cm mot slutten. Samtidig har man den andre gruppen, som står igjen, strigla, og helt sikkert korrekt frisert og sparkla, etter enhver bok og alle kunstens regler. Veldig ofte forsvinner særpreget deres, og det blir nesten litt sårt å se, syns jeg. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady

Spørs hva man mener med langt hår. Jeg synes de færreste kler langt hår lenger enn til puppene, men jeg anser skulderlangt for langt hår. Kort hår for meg er alt over ørene og jeg mener at det er de færreste som kler slike frisyrer og det er de færreste som har en stil som gjør at de virkelig kler det. 

Kort hår krever også at man klipper det oftere og styler det. Man ser lett uflidd ut om det får gro. Langt hår må også klippes, men jeg synes at man slipper lettere unna med å ikke gå til frisøren like ofte. Så jeg synes at kort hår krever litt mer av både styling og stil ellers.

Men jeg vet om flere som kler bedre å ha håret til maksimalt til skuldrene så selvfølgelig er det folk som ikke kler langt hår like godt. 

Dette er jo bare min mening og om man er fornøyd med sin egen frisyre så skjønner jeg ikke hvorfor man skal la seg påvirke av hva andre mener. I følge enkelte så kan ikke jeg som er 37 ha såpass langt hår som jeg har, for da er det selvsagt tynt og pistrete, men jeg kler ikke kort hår. Jeg ser rett og slett veldig kjerring ut med kort hår så å klippe meg kort blir ikke et alternativ med mindre noe drastisk skjer med håret mitt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg kler ikke langt hår. Skulderlangt hår fungerer fint. 

Anonymkode: f9eab...2e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, alle gjør ikke det. Man bør velge sveis ut i fra ansiktsform + hårkvalitet, og så klart hva man selv trives med. 

Anonymkode: d28b5...7f7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 hours ago, youcancallmejune said:

Nå var det ikke meg vi snakket om, men ja, han giftet seg med meg. Det sier vel noe? ;) Han har veldig sans for Miley med kort hår og det kjenner jeg flere andre menn også som har, så du kan helt klart ikke snakke for alle menn her.

Klarer ikke ta en mann som synes Miley er hot seriøst altså! Om de er unge og likte Hannah Montana er en ting, men som mann og synes freak show Miley er sexy. 

Anonymkode: e54c1...874

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere frisører jeg har vært hos har spurt om de kan klippe håret mitt kort, fordi det hadde vært perfekt til mine ansiktstrekk (høye kinnben, mandelformede øyne, smalt og feminint ansikt). Alle menn jeg har vært sammen med har fått panikk når jeg har nevnt det for de, og syns skulderkort, slitt hår har vært bedre 😅

Anonymkode: 7a4c5...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flere frisører jeg har vært hos har spurt om de kan klippe håret mitt kort, fordi det hadde vært perfekt til mine ansiktstrekk (høye kinnben, mandelformede øyne, smalt og feminint ansikt). Alle menn jeg har vært sammen med har fått panikk når jeg har nevnt det for de, og syns skulderkort, slitt hår har vært bedre 😅

Anonymkode: 7a4c5...c5e

Har vært frisør selv, og mange frisører spør om å få klippe kort fordi det er gøyere å klippe korte frisyrer enn å kun stusse tupper eller klippe lengden av. 

Anonymkode: 5d921...4fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

Har vært frisør selv, og mange frisører spør om å få klippe kort fordi det er gøyere å klippe korte frisyrer enn å kun stusse tupper eller klippe lengden av. 

Anonymkode: 5d921...4fa

Det skjønner jeg, men de sa spesifikt at jeg hadde kledd det best. Sånn kort-kort liksom. 

Anonymkode: 7a4c5...c5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...