AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #21 Skrevet 14. januar 2020 "Gryte" av kylling, egg og avokado, samt litt gresk yoghurt med kakaonibs og mørk sjokolade. Lite karbohydrater og metter i en evighet. Anonymkode: 5a4f7...139
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2020 #22 Skrevet 14. januar 2020 Har jeg dårlig tid og begynner tidlig så blir det frokostblanding og en kopp te, og eple/appelsin/gulrot eller en neve nøtter på bussen. Har jeg god tid og begynner sent blir det nystekt rundstykke med egg og tomat, te/kakao, yoghurt og eple/appelsin/gulrot eller en neve nøtter. På fridager blir det enten alternativ 2, speilegg og bacon, salat eller pytt i panne. Anonymkode: a951b...307
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2020 #23 Skrevet 16. januar 2020 Jeg liker ikke brød, så her blir det Youghurt, frokost muffins, smoothie, eller måltidshake hvis jeg har dårlig tid. Har jeg litt bedre tid så blir det lefse med pålegg, grønnsaksuppe eller noe lignende 🙂 Har jeg veldig dårlig tid, så blir det hotell frokost på jobb 🤭 Anonymkode: cdbeb...37f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå