AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #21 Skrevet 13. januar 2020 Jeg er sjekket i huset og ræva, men har hatt det slik i flere år. Ingen forklaring her, men det er slitsomt så du har min sympati. Anonymkode: f9696...209
Gjest Wilma89 Skrevet 13. januar 2020 #22 Skrevet 13. januar 2020 Går du på noen medisiner? Det kan i hvert fall ha nattesvette som bivirkninger.
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #23 Skrevet 13. januar 2020 Jeg fikk ekstrem nattesvette av antideprissiva.. Så medisiner kan forårsake det. Når jeg sluttet på p-piller fikk jeg det i begynnelsen av mensen de første syklusene, tror derfor de episodene var hormonelle. Gikk til legen og fant ikke noen annen grunn. Alle prøver var fine. Har også hatt det litt i veldig stressende perioder, det kan nemlig også forårsakes av angst. Akkurat hvorfor det kommer de første timene er umulig og si, du må uansett til lege og utelukke alvorlige sykdommer Anonymkode: 9f7b3...f24
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #24 Skrevet 13. januar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sjekket i huset og ræva, men har hatt det slik i flere år. Ingen forklaring her, men det er slitsomt så du har min sympati. Anonymkode: f9696...209 Jeg og. Ikke er det kreft og ikke er det noe annet skummelt heller. Jeg tror det er hormonelt. Anonymkode: 7a5bc...c76
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #25 Skrevet 29. august 2020 Samme her.Våkner ofte og er gjennomvåt av svette.Skikkelig ekkelt.Finner ikke ut hva det er Anonymkode: 4d8c7...6e3
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #26 Skrevet 29. august 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Samme her.Våkner ofte og er gjennomvåt av svette.Skikkelig ekkelt.Finner ikke ut hva det er Anonymkode: 4d8c7...6e3 Gjennomvåt hele kroppen? Og hvor lenge hatt det sånn? Anonymkode: 47ec7...6fb
AnonymBruker Skrevet 29. august 2020 #27 Skrevet 29. august 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjennomvåt hele kroppen? Og hvor lenge hatt det sånn? Anonymkode: 47ec7...6fb Har hatt det nå og da før ift menstruasjon.Nå har jeg det ofte,også utenom mensen.Våt på brystet og lårene.Sånn at det renner av meg.Har vært veldig mye stress og bekymringer i det siste ,kan være derfor også. ja,jeg vet det også kan være en symptom på kreft.Skal til lege Anonymkode: 4d8c7...6e3
AnonymBruker Skrevet 31. august 2020 #28 Skrevet 31. august 2020 På 13.1.2020 den 13.08, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt det samme i et par år nå.... Det kan ha mange grunner hos meg. Stoffskifte. B12, folat og jernmangel. Rett og slett hormonelt, da det skjer ofte 1 uke før mensen. Det er aldri varmt på soverommet mitt. Alltid kaldt. Så det har ingen sammenheng med selve varmen i rommet. Jeg kan også sove uten dyne og allikevel være gjennom våt av svette, i et kaldt rom. Men i det siste så har jeg hatt et uforklarlig vektnedgang.... så må nok til legen 😫 Men synes det er så difust problem at jeg føler det ikke er noen grunn til det. Kreft er jeg usikker på som grunn, tviler litt men skal aldri si aldri. Anonymkode: 08af8...178 vektnedgang og nattesvette burde du absolutt utrede.. Anonymkode: 169ac...1a7
Million Skrevet 31. august 2020 #29 Skrevet 31. august 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: vektnedgang og nattesvette burde du absolutt utrede.. Anonymkode: 169ac...1a7 Det er vanskelig å nå frem til en Anonym Bruker som postet et innlegg for 8 måneder siden. Sjansen er stor for at de aldri ser ditt svar, så det er egentlig litt nyttesløst å dra frem slike gamle tråder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå