AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #21 Skrevet 15. januar 2020 2 minutter siden, Krissi91 skrev: Det står ihvertfal at man kan få dekket sterilisering hvis man bla ikke tåler eller kan bruke andre prevensjonsmidler. Så du burde snakke med legen din å få sendt inn en søknad👍😊 Da er vi 2 ✌️ Masse lykke til! Det skal jeg få snakket med fastlegen min om da ja!😊 Må bare bli ferdig med svangerskapet 😅 Tusen takk! I lige så 😊 Anonymkode: c523b...5ce 1
Krissi91 Skrevet 15. januar 2020 Forfatter #22 Skrevet 15. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det skal jeg få snakket med fastlegen min om da ja!😊 Må bare bli ferdig med svangerskapet 😅 Tusen takk! I lige så 😊 Anonymkode: c523b...5ce Oy ja! Haha det kan kanskje være lurt😂 Lykke til med den lille❤️
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2020 #23 Skrevet 15. januar 2020 2 minutter siden, Krissi91 skrev: Oy ja! Haha det kan kanskje være lurt😂 Lykke til med den lille❤️ Ja 😂 Tusen takk ❤️ Anonymkode: c523b...5ce 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #24 Skrevet 27. januar 2020 Jeg gjorde det på onsdag, og selve dagen var ikke noe problem. Men nå, snart en uke etter er jeg plutselig mer hoven på magen og har svære lilla flekker. Jeg ringte sykehuset og de sa det var normalt, men det kjennes litt betent ut eller noe. Håper det er bedre når jeg våkner i morgen. Det ble plutselig slitsomt bare det å ha en myk stilongs på magen. Men hvis dette ikke er noe galt, så har det gått veldig fint. Jeg trodde jeg skulle kunne danse noen dager etter, men det var naivt. Greit å ta det med ro og droppe trening, ja! Anonymkode: 3a570...ec5
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #25 Skrevet 27. januar 2020 Ikke for å kuppe tråden, men hva koster sterilisering her i Norge? Jeg vet at det er gratis i Danmark. Jeg har selv et ønske om å få det gjort, men jeg må vente et par år til. Anonymkode: 5e374...24e
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2020 #26 Skrevet 27. januar 2020 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke for å kuppe tråden, men hva koster sterilisering her i Norge? Jeg vet at det er gratis i Danmark. Jeg har selv et ønske om å få det gjort, men jeg må vente et par år til. Anonymkode: 5e374...24e Ca 6000,- på Kommunalt sykehus. 15 000,- på privat. Anonymkode: 3a570...ec5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå