Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor driver så mange menn med dette? Kjæresten, eksen og kjærestene til venninner holder også på med dette.

Eksempel: linda forteller hvordan banken tilsynelatende rotet noe til med lån og mellomfinansiering og at hun undrer seg over hvor de har fått tall fra fordi hun ikke kjente igjen noe i regnesrykket

Tor, kjæresten, forteller hvor enkelt det er å ettererkalkulere og torpederer Linda med samme resonnement hun naturligvis allerede brukte i regnestykket.

Linda bryter inn og sier at hun allerede har satt opp regnesrykket slik, og at hun skal kontakte banken fordi , som sagt!!! Det stemmer sannsynligvis ikke.  

Tor gir seg ikke og googler febrilsk, setter opp regnestykket med tilfeldige tall og pusher på. Han løser absolutt ingen ting annet enn å komme til samme konklusjon: å ringe banken.

Stig og Line ser etter hotellrom til reisen. Line ønsker å få bekreftet at det er aircondition på rommet fordi det er viktig. Stig mener bestemt at det er det og ber om å få nummeret til hotellet. Stig leter i hele reservasjonen for å vose Line at det er ac. Line har allerede sett igjennom og ber på nytt om telefonnummer. Han gir seg ikke og skal inngå veddemål. Line må finne nummeret og ringe. AC er inkludert og hun er fornøyd. Stig er også fornøyd, fordi han vant et selvkonstruert veddemål.

Leif mener et land er visumfritt og overbeviser familien om å reise uten å søke visum. Alle stoppes på grensen. 

Hvorfor holder de på slik og hvordan få slutt på det?

 

 

 

Anonymkode: 50672...105

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mansplaining (a blend word of man and the informal form splaining of the gerund explaining) is a pejorative term meaning "(of a man) to comment on or explain something to a woman in a condescending, overconfident, and often inaccurate or oversimplified manner". Author Rebecca Solnit ascribes the phenomenon to a combination of "overconfidence and cluelessness". Lily Rothman, of The Atlantic, defines it as "explaining without regard to the fact that the explainee knows more than the explainer, often done by a man to a woman".

Anonymkode: 0d851...386

Skrevet

De tror at kvinner er dumme.

Anonymkode: 47c81...238

Skrevet

Hvis du noensinne vil ha deg mann må du aldri finne på å bruke slike ord, hadde kasta deg på huet og rævva ut! Det er ikke du som poster 4 a4 sider om patriarkatet også vel? 🤮

Hjernevasket. 

Anonymkode: 8aadc...efe

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du noensinne vil ha deg mann må du aldri finne på å bruke slike ord, hadde kasta deg på huet og rævva ut! Det er ikke du som poster 4 a4 sider om patriarkatet også vel? 🤮

Hjernevasket. 

Anonymkode: 8aadc...efe

Oh - the irony...... 

 

  • Liker 5
Skrevet

På privaten er dette lett, det er bare å bli sammen med en fyr som respekterer deg.. Synes dette er et større problemi jobbsammenheng. 

Anonymkode: 1088d...716

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...