Gå til innhold

Ville du gått kledd som dette i 1 år om du fikk 150.000 kr for det?

Aragorn ll Elessar

3333  

91 stemmer

1. 1. 3333

• Ja (Kvinen)
      56
    • Nei (Kvinne)
      18
    • Ja (Mann)
      14
    • Nei (Mann)
      3

Anbefalte innlegg

Gjest Dævendøtte

Lett!

Men litt komplisert på jobben, ellers hadde jeg elsket å gå i det samme hver dag, så lettvint. Bare det ikke er ull og stikker i halsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja jøss, det er stilig sammenliknet med flere klestrender i dag, så jeg hadde gladelig solgt meg der. :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn bortsett fra at det ville bli litt upraktisk på trening ol, og at jeg måtte bruke uniform på jobb, så kunne jeg gått slik. Men, ser for meg at yoga hadde blitt litt komplisert med så mye stoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 3 uker senere...

Hvis du først er i det spandable hjørnet, så sleng på en ekstra null.
For halvannen mill skulle jeg ha tatt det som en behagelig jobb. :) 
Hadde nok kommet en del spørsmål og oppmerksomhet fra folk, så det hadde blitt en jobb ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kun hvis bindeleddet var kontraktfestet, men uten kontrakt så ville jeg aldri gjort det. Men uansett alt er kun hypotetisk spørsmål i et menneskes hjerne, så det er lite relevant å kunne gjøre det til enhver tid og sammenheng. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Egenskap skrev:

kun hvis bindeleddet var kontraktfestet, men uten kontrakt så ville jeg aldri gjort det. Men uansett alt er kun hypotetisk spørsmål i et menneskes hjerne, så det er lite relevant å kunne gjøre det til enhver tid og sammenheng. 

:sjokkbla: Dette var da veldig tungvint. Jeg hadde nok ikke ansatt deg som min nye garderobemann.

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

:sjokkbla: Dette var da veldig tungvint. Jeg hadde nok ikke ansatt deg som min nye garderobemann.

Det er heller ikke ønskelig med en sånn jobb, da har jeg jo åpenbart bedre kontrakt jeg forholder meg til. 

Det er bedre om du velger kvinne som din garderobemann, men det er viktig at du kontraktfester det, og ikke ansetter noen som jobber svart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 måneder senere...

Annonse

Gjest Dr.Oetker

Skulle fint klart det, så lenge jeg kunne brukt noe ull under om vinteren.

Holder på å sy gamle viking-klær akkurat nå faktisk 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde du hadde lagt ut noe ala 100% hotter bilder. Middelalderstil kunne jeg gå med et år ja, helt klart.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg svarte nei, pga at jeg har jobbantrekk. Om ikke kunne jeg gjerne gått slik.. litt upraktisk på trening/ fjelltur da 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kunne jeg lett gjort. Har uniform på jobb så der hadde jeg ikke fått lov, men privat hadde jeg ikke nølt 😀 Sparer til å kjøpe drømmehytta så 150 000 hadde kommet godt med. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, med glede. 150000 hadde bare vært en ekstra god unnskyldning. Det hadde dessuten sett rimelig kult ut når jeg er ute og rir.  ( Muligens litt upraktisk på jobb, men pytt, pytt. 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har vel sett Simpsons-episoden det Homer begynner å gå i kjortel. Kunne spise mye mer fordi buksene ikke ble for trange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...