Gå til innhold

1000 likes på 14 timer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått kanskje 100 superlikes. Hva enn det er. 
tåpelig hele greia. Jeg har matchet med 5 og de har alle sendt meldinger. 

ts 

Anonymkode: 704dd...a78

Videoannonse
Annonse
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått kanskje 100 superlikes. Hva enn det er. 
tåpelig hele greia. Jeg har matchet med 5 og de har alle sendt meldinger. 

ts 

Bor du i Oslo?

Anonymkode: 19a8e...b33

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bor du i Oslo?

Nei. 
Ts 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. 
Ts 

Men i en storby? 

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men i en storby? 

Nei, jeg holder til på Sørlandet et sted. I en av de litt mindre byene. 

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sider damer liker så få menn, og man bare får match om begge liker hverandre, så er menn nødt til å like absolutt alle kvinner for å klare å finne frem til de få som liker dem tilbake. Gjør man ikke det, så får man ingen matcher. Enkelt og greit.

Anonymkode: dbff1...6f8

Nei. Du kan kjøpe gold. Sitte og sveipe alle til venstre, og få opp dem som har gitt deg en like.  Du treffer ikke kvinnene med gold da, for de sveiper heller ikke først. 😊

Anonymkode: 9dda8...714

• Liker 1
Skrevet

Ekstremt mange menn har ikke den luksusen at de kan være kravstore, ergo sveiper de til høyre på alt.

Anonymkode: 87d4f...0a1

Skrevet

Det jeg synes er mest merkelig med tinder er at alle likesa hoper seg opp. Plutselig kan jeg få 500 likes på en kveld, og så liksom 10 til sammen de neste tre dagene. Og så renner det inn 1000 stk igjen samtidig en dag.

Anonymkode: 368c9...df2

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Det jeg synes er mest merkelig med tinder er at alle likesa hoper seg opp. Plutselig kan jeg få 500 likes på en kveld, og så liksom 10 til sammen de neste tre dagene. Og så renner det inn 1000 stk igjen samtidig en dag.

Anonymkode: 368c9...df2

Det er tinder sine algoritmer som tar seg av hvem du skal og se når du skal se dem. All software/apper i dag er laget for å manipulere deg til ett abonnement. 

Anonymkode: 87d4f...0a1

Skrevet

Som mann er du heldig om du får 50 den første uka og 1-2 de kommende ukene. 

jeg fikk 100 likes på 3 uker og følte meg heldig. Har også laget meg en kvinnelig profil uten bilde eller tekst og fikk flere likes hvor jeg matchet og de skrev. Det var personer jeg kjente fra før og typ desperate. 

er også derfor jeg aldri skriver først til en dame. For hvorfor skal man gidde å være en av 100? Men takk for at du påminnet meg om å slutte og bruke tinder. 

Anonymkode: 9d18e...01d

• Liker 1
Skrevet

Da jeg var på Tinder hadde jeg som regel at jeg aldri skulle ha mer enn tre aktive matcher om gangen. Sluttet å sveipe når jeg hadde tre matcher (noen dukket jo opp senere også, om jeg hadde likt dem og de meg I ettertid). Om de viste seg å ikke være interessante slettet jeg matchen. Synes det var mye greiere, for da hadde jeg aldri en haug med forskjellige samtaler gående og fortsatte bare å snakke med de jeg faktisk følte det var noe ekstra med. Om jeg bestemte meg for å bli enda bedre kjent med noen så slettet jeg også de andre og fokuserte på denne. Om den viste seg å ikke være noe for emg kunne jeg igjen matche med nye. 

For meg er det helt feil å chatte og flørte i vei med en haug av forskjellige menn. Var bare på tra dater, snakket med de rundt 2-3 uker før vi møttes. 3 mann var full klaff, gift og barn på vei :)

Anonymkode: cc245...2f0

Skrevet

Det er damenes marked, ja. Fikk 800 likes på 5 timer. 

Anonymkode: 2bfe1...464

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...