Gå til innhold

1000 likes på 14 timer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lastet ned tinder sent i går kveld. Kjøpte meg gold for å få noe ut av det. Nå har jeg nesten 1100 likes på 14 timer. Jeg mener, hvor useriøst er det? Er menn så useriøse at de sveiper ja på alt med puls? 

Anonymkode: 704dd...a78

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, virker sånn.

Fikk minst 1000 i døgnet selv.

Anonymkode: e5beb...765

• Liker 1
Skrevet

Dette virker vanlig ja. Så når jeg fikk noen matcher og sendte melding, så var det mange som ikke svarte. 

Anonymkode: aac26...f06

Skrevet

Helt vanlig.

Anonymkode: e7e80...8f6

• Liker 1
Skrevet

😂😂😂

Gjest Sweet Ingrid
Skrevet

Jepp, jeg hadde en strand som profilbilde og fikk like mange likes🤦‍♀️

Skrevet

Man er ikke useriøse bare fordi de liker "alle" damene på tinder. For det første så er de fleste profilene er helt like så det er utrolig vanskelig å finne noen som skiller seg ut. De som skiller seg ut på en positiv måte blir superliket. For det andre så får vanlige menn svært få likes fordi kvinner bare syns 10% av mennene der er brukbare, så om man bare liker de ekstremt få kvinnene som skiller seg ut på en positiv måte så får man ingen matcher og man ender opp med dårlig selvbilde. Tinder har egentlig ødelagt dating og romantikken. 

Anonymkode: 6be6e...b77

• Liker 2
Skrevet

kanskje tinder burde gjøres om slik at det bare er damene som sveiper, og alle menn har automatisk likt alle på forhånd

Anonymkode: e25fb...f19

• Liker 5
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette virker vanlig ja. Så når jeg fikk noen matcher og sendte melding, så var det mange som ikke svarte. 

Anonymkode: aac26...f06

Nettopp, så 1000 likes, for eksempel i Oslo-området, er ikke så "bra" som det virker 😄

• Liker 1
Skrevet

Samme perspektiv som mann i Oslo. Null likes på en måned. Derfor jeg har begynt å sveipe ja til alle.

Anonymkode: 0b14d...9b4

• Liker 3
Skrevet

Registrerte meg for litt under tre timer siden og valgte Tinder gull, så jeg kunne få oversikt over hvem som liker meg. Har nå rundt 1200 "liker". Er ny på dette og lurer derfor på om man da bør prioritere de som har superlikt meg (dersom man finner de interessante), for at man ikke skal bruke altfor mye tid på de som kanskje sveiper alle til høyre? Er så ny på dette....

Anonymkode: 873d7...df0

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Registrerte meg for litt under tre timer siden og valgte Tinder gull, så jeg kunne få oversikt over hvem som liker meg. Har nå rundt 1200 "liker". Er ny på dette og lurer derfor på om man da bør prioritere de som har superlikt meg (dersom man finner de interessante), for at man ikke skal bruke altfor mye tid på de som kanskje sveiper alle til høyre? Er så ny på dette....

Anonymkode: 873d7...df0

Hadde jeg som kar hatt 1200 likes hadde jeg følt meg som i en godteributikk med bunnløs kreditt 😆

Skrevet
Akkurat nå, bloody skrev:

Hadde jeg som kar hatt 1200 likes hadde jeg følt meg som i en godteributikk med bunnløs kreditt 😆

Haha. Herlig! Blir egentlig mer stresset 😅.

Skrevet
2 minutter siden, Peon123 said:

Haha. Herlig! Blir egentlig mer stresset 😅.

Og hadde vel da matcha med de jeg fant mest intresang og tatt det deretter? Kvinner bruker å ha ett rankingsystem har jeg forstått. Topp 3. En er på første plass, en på andre en på 3e. Så kommer alle andre derunder.

Skrevet

Likes på tinder handler jo om utseende, så skjønner ikke hvorfor det skal regnes som så seriøst å bare synes 1% av befolkningen er pen nok til at det kan være aktuelt å bli kjent.

Minst like teit å være så ekstremt kresen på utseende som de fleste damer på tinder er. Virker som mange mangler selvinnsikt og bakkekontakt, i hvertfall om ønsket er mer enn sex. Alle kan jo ikke dele på en liten andel av mennene

Anonymkode: 32f52...b48

Skrevet

Sider damer liker så få menn, og man bare får match om begge liker hverandre, så er menn nødt til å like absolutt alle kvinner for å klare å finne frem til de få som liker dem tilbake. Gjør man ikke det, så får man ingen matcher. Enkelt og greit.

Anonymkode: dbff1...6f8

• Liker 1
Skrevet

Helt vanlig. Fikk 3000 likes på et døgn på et bilde uten sminke 

Anonymkode: 34925...f53

Skrevet

Alle damer får masse likes. Men ser man gjennom dem er det allikevel bare noen få man ville sveipet ja ti selv. Tinder er laget for at de som driver det skal tjene penger. Da må de lage ting som gjør at folk vil betale. Menn betaler allerede. Kvinner betaler fordi de er nysgjerrige på hvem som har likt dem.... Og alle som bruker dette lar seg lure. 

Anonymkode: be7b3...436

Skrevet

Hadde vært fint om menn og kvinner hadde funnet en mellomvei. Jeg forstår bare ikke hvorfor jeg som mann ikke skal få mere enn 2 likes i året. Hvorfor er dere kvinner så grådige på likinga?

Anonymkode: 55dc2...b12

Skrevet

Shit, må være hardt å ha utseende og personlighet over "snittet", hva nå enn det er. 

Anonymkode: 55dc2...b12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...