Gjest Forumhei Skrevet 11. januar 2020 #1 Del Skrevet 11. januar 2020 Mange beggynte å trene i januar, 80 % vil gi opp innen 8 uker, resten trappe ned trening betydelig. Vi faste gymgåere vil takke alle støttemedlemmene! Dere er med å bidrar økonomisk noe som gir oss et bedre trenings tilbud!😁 hvordan ligger du an i løypa? gått ut litt for hardt? har du sluttet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 11. januar 2020 #2 Del Skrevet 11. januar 2020 Du verden... snakker om oventilfraogned holdning! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #3 Del Skrevet 11. januar 2020 Jeg har gått ned 13 kilo siden august. Veide 75 kilo, spiste masse bakverk og det meste jeg hadde lyst på, vi snakket hver dag. Var en sukkernarkoman. Er 173 høy, kvinne på 33 år. Jeg bare bestemte meg, magefettet skulle vekk, ihvetfall 50% av det. Jeg lagret fett på magen og puppa, ikke mye på rumpa og lår. Lastet ned kaloriteller, begynte å trente vekter hjemme. Jeg spiste mindre måltider enn jeg gjorde før, klarte å holde meg til sukker og drittmat på lørdager. Nå veien jeg 61,5 💪 Går ikke på treningssenter selv om jeg burde. Vekter hjemme 3-4 ganger i uka har funket hittil. Anonymkode: 9036e...689 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #4 Del Skrevet 11. januar 2020 Det skal sies at jeg alltid har vært slank før jeg fikk barn. Har to barn på 8 og 5 og skal ikke ha flere. Jeg måtte jobbe hardere for å få tilbake figuren ettter barn nr. 2. Brydde meg ikke før i august i fjor, da fikk jeg nok av dvaskekroppen. Anonymkode: 9036e...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #5 Del Skrevet 11. januar 2020 2 timer siden, Forumhei skrev: Mange beggynte å trene i januar, 80 % vil gi opp innen 8 uker, resten trappe ned trening betydelig. Vi faste gymgåere vil takke alle støttemedlemmene! Dere er med å bidrar økonomisk noe som gir oss et bedre trenings tilbud!😁 hvordan ligger du an i løypa? gått ut litt for hardt? har du sluttet? Hadde trening høyest på planen i 2012. Begynte hardt på skikkelig styrketrening og holdt trening 1-2 ganger om dagen gående i 3 år i strekk. Så ned til 3 dager i uka frem til 2017. Så fikk jeg et barn og nådde mitt mål om å gå ned til litt under startvekt, som jeg klarte i 2019. Og nå ble jeg gravid igjen i 2019 også. Så i år er målet å bli stor 😂 Anonymkode: 65840...8af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #6 Del Skrevet 11. januar 2020 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gått ned 13 kilo siden august. Veide 75 kilo, spiste masse bakverk og det meste jeg hadde lyst på, vi snakket hver dag. Var en sukkernarkoman. Er 173 høy, kvinne på 33 år. Jeg bare bestemte meg, magefettet skulle vekk, ihvetfall 50% av det. Jeg lagret fett på magen og puppa, ikke mye på rumpa og lår. Lastet ned kaloriteller, begynte å trente vekter hjemme. Jeg spiste mindre måltider enn jeg gjorde før, klarte å holde meg til sukker og drittmat på lørdager. Nå veien jeg 61,5 💪 Går ikke på treningssenter selv om jeg burde. Vekter hjemme 3-4 ganger i uka har funket hittil. Anonymkode: 9036e...689 Godt jobba! Du er ganske høy da. Jeg er 1.60 og veier 61... og jeg er godt trent. Så vil bare si at du må huske å få i deg nok med proteiner og gode kalorier, slik at kroppen din jobber på det nivået det skal ❤ Anonymkode: afde5...310 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #7 Del Skrevet 11. januar 2020 Har ikke begynt enda. Anonymkode: 66ac3...ab1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå