Gå til innhold

Han er 37 - 2.året bachelor og vurderer master!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Han må få velge hvordan han lever sitt liv. Om utdannelse, lønn, jobb, barn, reising...prioriteres. 

Du må få velge om hans valg er kompatible med det livet du ønsker.

Å endre noen andre er aldri løsningen. 

Anonymkode: a409a...356

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til dette. Elaine Marley, mod.

• Liker 1
Skrevet

Du høres veldig nevrotisk og kontrollerende ut? Len deg litt tilbake og slapp av. Tviler uansett på at det blir dere med din dårlige innstilling.

Anonymkode: a9fe1...5c5

• Liker 1
Skrevet

Han fortjener en kvinne som støtter ambisjoner. Det er ikke deg.

Anonymkode: fcea9...1a5

• Liker 3
Skrevet

Mye usaklige og negative kommentarer.

Men det er som det pleier, kvinner på kg elsker å vende seg mot trådstarter.

Virker som noen ikke har skjønt at livet er fult av kompromiss. Alle skal leve drømmene sine 100%.

Men når man er 40 år og ikke har familie/karriere trengs et kompromiss fra hans side.

• Liker 2
Skrevet
17 timer siden, Bente1234 skrev:

Jeg tok min bachelor når jeg var 45 d må da være innafor når han er 37?? Er jo sånn idag at man må omskolere seg noen ganger. Aldri hørt noe negativt fra menn at jeg var 45 og tok bachelor

Negativt? Du har min fulle beundring. En dame på 45 som tar bachelor viser at hodet fungerer. Å trimme hjernen gjennom hele livet er viktig for å holde de kognitive funksjonene i hevd. Den beste trimmen hjernen kan få er nettopp å lese til eksamen. Så ta gjerne en ny bachelor om 10 år. ;)

• Liker 2
Gjest Promqueen
Skrevet

Det er faktisk ikke noe som heter «innen normal tid» når det gjelder utdanning. Det er aldri for seint. Så fint for han at han har valgt videre utdanning i voksen alder. Det er super tøft gjort. All respekt til han.

Skrevet
12 timer siden, NigBigger skrev:

Mye usaklige og negative kommentarer.

Men det er som det pleier, kvinner på kg elsker å vende seg mot trådstarter.

Virker som noen ikke har skjønt at livet er fult av kompromiss. Alle skal leve drømmene sine 100%.

Men når man er 40 år og ikke har familie/karriere trengs et kompromiss fra hans side.

Flere av svareme i tråden er farget av et virkelig stygt svar ts kom med til en annen bruker på første side i tråden. Det var skikkelig drøyt, og sa en god del om ts holdninger og henne som person. Det fikk stå en stunfd før det ble moderert bort.

Anonymkode: 7c30e...150

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere av svareme i tråden er farget av et virkelig stygt svar ts kom med til en annen bruker på første side i tråden. Det var skikkelig drøyt, og sa en god del om ts holdninger og henne som person. Det fikk stå en stunfd før det ble moderert bort.

Hva skrev hun?

Anonymkode: 9b8fe...2c6

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva skrev hun?

Det var en voldsom nedsabling av en bruker, med skjellsord og oppfordring til brukeren om å ta livet sitt.

Skrevet
På 11.1.2020 den 2.04, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker for tiden med en mann som er ute etter noe seriøst og bekjentskap med formål om ekteskap og etablere familie. 

Den kjipe saken er at han er 37 år, og først nå er i gang med sitt 1.5 år på bachelorgrad i kjemi.. og han vurderer også å ta master "hvis han kommer så langt" sier han! Det gjør meg frustrert fordi jeg er 28, og jeg har fullført min bachelor innen normal tid da jeg var 23 år og har ikke tenkt å gifte meg for å sitte og vente på at han skal fullføre sin utdanning for så at vi kan reise verden rundt sammen og kose oss FØR jeg får barn innen jeg blir 35 år..! (mtp den dumme informasjonen der ute om at man får syke barn etter det, - uansett , vil ikke være en gammel mor heller, men vil samtidig nyte livet mitt bare meg og han før vi får barn.. ) men så har han bøker og pugging og frister.. blir jo bare så dumt.. 

Hva mener dere..? hvis han scorer på alt annet og er et godt menneske.. går det liksom an å diskutere litt frem og tilbake med han om master blir så nødvendig..? vil liksom ikke frata han noe.. uff så vanskelig ting må være.. 😕

Anonymkode: 9d9e9...210

:klo: 

Dersom det er viktig for deg å reise verden rundt etc så må du jo sette i gang med det. Og så eventuelt finne deg en partner som har samme drømmen som deg etterhvert. Men det går ikke an å sitte og vente på en person nr 2 før du oppfyller det som er din egen drøm.

For om han her nå hadde master og full jobb så kunne han jo hatet å reise, prioritert karriere over fritid etc. Det har du null kontroll over - han er en person, ikke en brikke i «Ts sitt drømmeliv 101».

Også veldig usikker på hva «bekjentskap med mål om ekteskap» betyr. Går ut fra at det betyr «vi har sex og koser oss», og da er dere på et stadie der dere trolig ikke ender opp med felles unger, men med «vi har sex og koser oss» med partner nr 2, 3, 4, etc.

Anonymkode: 3f6a6...4f8

• Liker 1
Skrevet

Synes heller han virker som har tatt tak i sin situasjon og gjør noe med det. Flott at han tar en utdannelse. 

TS virker derimot meget firkantet og ser ikke alle nyansene i livet. Det kommer TS, du må bare bli tørr bak ørene først. 

Anonymkode: 3c124...1c1

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var en voldsom nedsabling av en bruker, med skjellsord og oppfordring til brukeren om å ta livet sitt.

Såpass ja😳 Da tror jeg nok at Ts er utestengt og vi kan sikkert ikke regne med å få flere svar av henne hvis hun har drevet med oppfordring til selvmord, det er veldig grovt!!

• Liker 2
Skrevet
On 1/11/2020 at 9:17 AM, AnonymBruker said:

Kan dere ikke reise nå når han studerer? Hvis han har sommer eller deltidsjobb går det fint. Ang. barn så er det bare 3,5 til han er ferdig. Hvis du har så lyst at han er ferdig med studier når dere får barn, er du 32, og det er jo ikke så verst heller.

Anonymkode: 640db...511

Ja, det mener jeg også. Man bør jo ikke få barn før man har vært sammen i 3-4 år uansett, så det ville jeg ikke stresset med. Og når han er ferdig er du 32 - perfekt tid å få barn på!

Du høres litt umoden ut. Hvis dette er problemer for deg, ville jeg søkt etter menn på egen alder.

Anonymkode: c840c...1ad

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...