Gå til innhold

Han er 37 - 2.året bachelor og vurderer master!!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg snakker for tiden med en mann som er ute etter noe seriøst og bekjentskap med formål om ekteskap og etablere familie. 

Den kjipe saken er at han er 37 år, og først nå er i gang med sitt 1.5 år på bachelorgrad i kjemi.. og han vurderer også å ta master "hvis han kommer så langt" sier han! Det gjør meg frustrert fordi jeg er 28, og jeg har fullført min bachelor innen normal tid da jeg var 23 år og har ikke tenkt å gifte meg for å sitte og vente på at han skal fullføre sin utdanning for så at vi kan reise verden rundt sammen og kose oss FØR jeg får barn innen jeg blir 35 år..! (mtp den dumme informasjonen der ute om at man får syke barn etter det, - uansett , vil ikke være en gammel mor heller, men vil samtidig nyte livet mitt bare meg og han før vi får barn.. ) men så har han bøker og pugging og frister.. blir jo bare så dumt.. 

Hva mener dere..? hvis han scorer på alt annet og er et godt menneske.. går det liksom an å diskutere litt frem og tilbake med han om master blir så nødvendig..? vil liksom ikke frata han noe.. uff så vanskelig ting må være.. 😕

Anonymkode: 9d9e9...210

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han fortjener noe bedre enn deg. Finn noen som du takler.

Anonymkode: ceb61...ca9

• Liker 47
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg snakker for tiden med en mann som er ute etter noe seriøst og bekjentskap med formål om ekteskap og etablere familie. 

Den kjipe saken er at han er 37 år, og først nå er i gang med sitt 1.5 år på bachelorgrad i kjemi.. og han vurderer også å ta master "hvis han kommer så langt" sier han! Det gjør meg frustrert fordi jeg er 28, og jeg har fullført min bachelor innen normal tid da jeg var 23 år og har ikke tenkt å gifte meg for å sitte og vente på at han skal fullføre sin utdanning for så at vi kan reise verden rundt sammen og kose oss FØR jeg får barn innen jeg blir 35 år..! (mtp den dumme informasjonen der ute om at man får syke barn etter det, - uansett , vil ikke være en gammel mor heller, men vil samtidig nyte livet mitt bare meg og han før vi får barn.. ) men så har han bøker og pugging og frister.. blir jo bare så dumt.. 

Hva mener dere..? hvis han scorer på alt annet og er et godt menneske.. går det liksom an å diskutere litt frem og tilbake med han om master blir så nødvendig..? vil liksom ikke frata han noe.. uff så vanskelig ting må være.. 😕

Hvis du har vært/og er i full jobb, så kan du vel fortsatt få barn om et år eller to, selv om han er master student de to første barneårene? Hvis han venter til han er 41 så er det jo ikke sikkert han kan bli far heller.

Må dere reise verden rundt og kose dere først?

• Liker 12
Skrevet

Er det rart folk tror de er for gamle til å studere, når enkelte tror de har fasiten på hva som skal være normal tid og alder på å fullføre sin utdanning 🙃

Anonymkode: b86c0...99d

• Liker 33
Skrevet

Som dame ville jeg ikke ventet med barn til han skulle vært ferdig.

Dere må få barn, og heller ha trang økonomi noen år.

Master burde han iallfall legge ifra seg. prøve å få seg en jobb i 3. studie år som er noen lunde relevant for studiet.

Ta dere en 2 mnd backpacker tur i asia i sommer. da har dere fått unna den biten.

• Liker 4
Skrevet

Du bør oppmuntre ham til å ta master. Han får da bedre lønn, som dere begge vil nyte godt av i fremtiden. Barn kan dere få så snart du er klar. En gjennomsnittsstudent bruker forresten ikke mer tid per dag enn det man gjør i arbeidslivet, og er langt mer fleksibel. Det er som student man har mest tid til å reise og nyte livet.

• Liker 21
Skrevet

Høres ut som dere er på forskjellige steder i livet, og det er jo ikke noe galt i det. Finn deg heller en som har samme tidslinje som deg

Anonymkode: 9a554...1ff

• Liker 4
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har ikke du reist jorden rundt ? 

Anonymkode: 0cb9c...376

• Liker 5
Skrevet

Så fasiten er at man må ha fullført bachelor, evt master, på tilmålt tid i henhold til alder, deretter reise verden rundt, gifte seg, og få barn. Ok. Visste jeg ikke.

Anonymkode: 7c30e...150

• Liker 24
Skrevet

Du høres ekstremt kontrollerende ut. Han fortjener noe bedre enn deg. 

Anonymkode: fa825...266

• Liker 9
Skrevet (endret)

Skal han gi opp drømmen sin så du kan realisere dine? Han kan vel ta masteren mens dere får barn. Da får du permisjonen hans også. Reising får dere i så fall ta når det passer. 

Endret av SansaS
  • Liker 5
Skrevet

Dere har ikke møtt hverandre enda og du planlegger at dere skal få barn. Hjelpes...

Anonymkode: bbf05...b75

• Liker 19
Skrevet

Ærlig talt, så stygt svarer en ikke andre brukere fordi vedkommende sier noe du ikke vil høre. Hvorfor skulle ikke han få studere så lenge han vil? Han må jo også få gå etter hva han ønsker, selv om det ikke er innafor «normalen» i dine øyne. 
Master i folkeskikk og selvinnsikt er kanskje noe du burde vurdere.

Anonymkode: 35d67...dfd

• Liker 8
Skrevet

Du virker utrolig barnslig her nå Ts. Som en fjortis som ikke har skjønt stort av livet enda. Unnskyld at jeg sier det rett ut.

Bli voksen og finn deg heller en annen mann da. La nå folk få studere i fred uansett alder! Jez

• Liker 10
Skrevet

Hvorfor har han valgt deg, forstår jeg ikke. Han fortjener noen mye bedre enn deg, som vil se ham lykkes. 

Anonymkode: 5bffc...baa

• Liker 4
Skrevet

Selvfølgelig må mannen få ta master! 

Han kan jo ikke droppe master fordi du vil reise verden rundt. 

Det tror jeg er det tåpeligste jeg har lest her inne. 

Anonymkode: 922ae...53a

• Liker 6
Skrevet

Kan dere ikke reise nå når han studerer? Hvis han har sommer eller deltidsjobb går det fint. Ang. barn så er det bare 3,5 til han er ferdig. Hvis du har så lyst at han er ferdig med studier når dere får barn, er du 32, og det er jo ikke så verst heller.

Anonymkode: 640db...511

Skrevet

Dump han Ts. Og dra heller ut i verden for å reise. Det finnes masse fisker i havet når den tid kommer. Å satse på den mannen høres kjedelig ut. Du må vente til han er ferdig med utdannelse. Du er stucked. Får barn? Kan ikke reise. Høres ut som et kjedelig A4-liv Ts. Bedre om du dumper han og du reiser noen år for så å slå seg ned med mann og barn. Lykke til. 

Anonymkode: 85358...e34

• Liker 2
Skrevet

Han burde holde seg unna deg og følge sine mål.

Anonymkode: cdcfc...982

• Liker 3
Skrevet

Jeg tok min bachelor når jeg var 45 d må da være innafor når han er 37?? Er jo sånn idag at man må omskolere seg noen ganger. Aldri hørt noe negativt fra menn at jeg var 45 og tok bachelor

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...