AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #1 Del Skrevet 10. januar 2020 Har nettopp gått fra platina blondt til mørkere . Veldig fornøyd med det faktisk ! la merke til at jeg har fått like mye oppmerksomhet og egt mer.. Og nå synes jeg ikke platina blondiner er så spesielt fine lenger, når jeg selv har blitt litt mørkere 😅.. Hva synes folk /eller dere menn om helt lys blondt hår? Generelt Anonymkode: 12511...63a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #2 Del Skrevet 10. januar 2020 Generelt gir jeg blaffen! Anonymkode: 87d22...720 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2020 #3 Del Skrevet 10. januar 2020 Du selv er sikkert like fin. Hårfargen platinablond er fin, den. Men litt mørkere kan være vel så fint, spør du meg. Anonymkode: f8873...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 10. januar 2020 #4 Del Skrevet 10. januar 2020 Den dagen jeg bryr meg om mengde oppmerksomhet pga hårfargen min, er den dagen jeg kan likvideres. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #5 Del Skrevet 11. januar 2020 Jeg er fakstik litt fascinert av hva slags farge er er på kjønnshåret når det er helt lyst på hodet...har vel stort sett litt mørkere mellom beina, de som har. Som hos menn Anonymkode: f8873...df8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 11. januar 2020 #6 Del Skrevet 11. januar 2020 Hva har dette med seksualitet å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest undring1 Skrevet 12. januar 2020 #7 Del Skrevet 12. januar 2020 Det er vel ikke så uvanlig for de som er blonde å bli litt mørkere etter hvert. Men personen forandrer seg vel ikke så veldig likevel. De jeg virkelig bryr meg om, fortsetter jeg å like selv om de blir Mørkere elLer gråere i håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå