Gå til innhold

Allerud VGS

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her har de klart å samle noen av de skuespillerne vi har som er aller verst på å overspille. Skolmen og Brungot ødelegger alt. Sorry, tommel ned fra meg. 

Anonymkode: 3b1d0...5c6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes den er morsom jeg! Og spesielt Skolmen! Så får de som ikke liker slike figurer, bare se på noe annet da. Det er jo et hav av serier å velge mellom, man trenger ikke se ting man ikke liker. Jeg ser f.eks. aldri på The walking dead.

Anonymkode: fdb75...26e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes den er morsom jeg! Og spesielt Skolmen! Så får de som ikke liker slike figurer, bare se på noe annet da. Det er jo et hav av serier å velge mellom, man trenger ikke se ting man ikke liker. Jeg ser f.eks. aldri på The walking dead.

Anonymkode: fdb75...26e

Skolmen var vel det eneste lyspunktet i denne serien, sammen med Juni. Eller Anette. 

Anonymkode: 39ca1...84f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2020 den 17.55, AnonymBruker skrev:

Ny serie på Nrk, begynner i kveld, men kan ses på nrk.no nå.

Jeg har sett 5 minutter av første episode og har vært irritert i like mange minutter, herreguuud for en surrete og masete og IRRITERENDE start, (rundt møtebordet.) Hva synes dere andre som har sett? Jeg skal se resten, men fytti for en start. 🤬

Anonymkode: 0f76d...5c4

Det er meningen man skal bli irritert. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 hours ago, AnonymBruker said:

Skolmen var vel det eneste lyspunktet i denne serien, sammen med Juni. Eller Anette. 

Anonymkode: 39ca1...84f

Skolmen? Hvem av dem var det?

Synes det ble for krampaktig. Så kun pga Herman Flesvig, eneste karakteren jeg likte.

Var veldig lite morsomt, ble for platt, for enkel humor rett og slett. Feks når hun jenta parkerer mopeden midt i gangen og rektor selvfølgelig reagerer med sånn «eh du eh kanskje Ånei ok» og bare prøver å glatte over det foran hun nye dama. Og han Brungot som spiller for hardt engasjert og løper for å sjekke de jævla stolene omg. Nei. Orker ikke.

Anonymkode: c0d5e...278

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så første episode, tror ikke jeg dro på smilebåndet en eneste gang... Litt uti andre episode kom jeg på noe jeg hadde glemt å gjøre, så da bare reiste jeg meg opp og gikk fra TV'en uten å tenke noe mer på det... Så denne serien falt ikke akkurat i smak hos meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 10.1.2020 den 17.55, AnonymBruker skrev:

Ny serie på Nrk, begynner i kveld, men kan ses på nrk.no nå.

Jeg har sett 5 minutter av første episode og har vært irritert i like mange minutter, herreguuud for en surrete og masete og IRRITERENDE start, (rundt møtebordet.) Hva synes dere andre som har sett? Jeg skal se resten, men fytti for en start. 🤬

Anonymkode: 0f76d...5c4

Kjeda meg gjennom én episode. Bortkastet tid. 

Anonymkode: 0bfea...ed5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte den introscenen og kjente meg litt igjen.  Det er ofte noen som alltid "må" noe rett før møter og man kommer aldri igang.

Endret av SupaWoman
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hææ?! 😂 Jeg likte den ganske så godt! Synes den var morsom. Og jeg er vanskelig å please når det gjelder hva som er morsomt og ikke. 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns dette var helt grei lørdagsunderholdning for hele familien. Hadde ikke så store forventninger etter den der tragiske kro-saken som var i høst, så jeg ble positivt overrasket. 
Men er enig i at Skolmen sin karakter er oppbrukt. Han er jo akkurat samme figur uansett hvilken rolle han spiller. Det blir litt slitsomt i lengden. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den første scenen med møtet var litt morsom, for det er jo sånn man har opplevd maaange ganger selv. Selvom den var litt overdrevet. 

Men resten av første episode var ikke spesielt bra. Synes alle overspilte delux, unntatt Nico. Alle karakterene er overkarikerte, det er ikke morsomt en gang, det blir bare urealistisk. Kommer ikke til å se mer. 

Anonymkode: 6e529...252

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syntes det ble litt for likt Kongsvik, men mulig det bare er meg. Helt ok serie som jeg sikkert kommer til å se mer av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 1/12/2020 at 9:05 AM, Meadow said:

Skuffende! Lo ikke én gang på to episoder. Han der som spiller rektor, han er lik i alle serier han er med i, fryktelig irriterende fyr, tror han er Steve Carell. 

Tenkte nøyaktig det samme når hun sjefen hans kom inn. Akkurat som Steve Carells rollefigur i The Office og sjefsdama hans. Så en halv episode, kommer ikke til å se mer 

Anonymkode: 5d52b...8de

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satt sammen med mannen og svigers og vi lo og lo😂 Synes serien er veldig bra. Jeg ville kun se på serien pga Anette Hoff(fan sv Hotel Cæsar) og ble ikke skuffa. 

Anonymkode: d81e0...40e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Vekker litt liv i denne tråden igjen. 

Jeg synes serien passer mye bedre for en ungdomsskole enn videregående. Med tanke på handlinga.

Helsesøstera i serien var litt morsom. Jeg hadde nemlig en helsesøster på ungdomsskolen som var like rappkjefta som hun dama i serien. Hun snakka også trøndersk.

Jeg synes serien var helt ok, men det var mer ungdomsskole-nostalgi enn videregående-nostalgi. 

Anonymkode: df8e0...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...